ارسال بار فریت به کانادا | ارسال بار هوایی به کانادا

ارسال بار فریت به کانادا | ارسال فریت بار هوایی به کانادا

ممکن است برای بسیاری از شما اتفاق افتاده باشد که به علل های مختلفی مثل مهاجرت، مسافرت، تجارت بین الملل یا دیگر دلایل بخواهید به کانادا بار هوایی ارسال کنید یا دنبال “ارسال بار فریت به کانادا” باشید.

هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام و شرکت تاسکو کارگو، متخصص در حوزه ارسال بار هوایی و ارسال بار فریت به کانادا و امور بین الملل در خارج از کشور، با مجوز های رسمی بین المللی آماده خدمت رسانی به شماست.

تاسکو کارگو از تیمی حرفه ای و آموزش دیده در خصوص فریت بار و ارسال بار بین الملل برخوردار است که باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید. ما آماده همکاری با شما در امور صفر تا صد ارسال بار هوایی از ایران به کانادا، بیمه نامه و بارنامه میباشیم.

در ادامه مقاله از وبسایت تاسکو کارگو میخواهیم درباره فریت بار به کانادا و چگونگی ارسال بار فریت به کانادا و به شهرهای : وونکور، اوتاوا، تورنتو، هالیفاکس، کبک، مونترال، رجینا، کلگری، ادمونتون به شما توضیح دهیم.

همچنین درباره هزینه ها، ممنوعیت ها و کالاهای قابل ارسال و اطلاعات مورد نیاز شما در گمرک نیز صحبت خواهیم کرد.

پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

چگونگی ارسال لوازم شخصی بصورت فریت به کانادا؟

مهاجران و افرادی که میخواهند به کانادا مسافرت یا مهاجرت کنند، به این نیاز دارند که لوازم شخصی و وسایل منزل خود را به کانادا ارسال کنند. به این ارسال بار به کانادا اصطلاحا ارسال فریت به کانادا گفته میشود.

دانشجویان نیز جزء آن دسته از افرادی هستند که میخواهند لوازم شخصی خود یا وسایل دانشجویی را به کانادا ارسال کنند.

اگر شما بخواهید این بار ها و محموله ها را بصورت اضافه بار مسافرتی به کانادا ارسال کنید، متحمل هزینه بسیار زیادی میشوید پس مسافرین و افراد به دنبال بهترین روش ارسال بار با بهترین نرخ ارسال هستند.

برای این دسته از افراد ما به شما برای لوازم منزل و لوازم شخصی، ارسال بار فریت به کانادا را توصیه میکنیم.

لازم به ذکر است افرادی که به تازگی به کانادا مهاجرت کرده اند میتوانند تا 4 سال لوازم منزل خود را به این کشور فریت کنند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط و قوانین دقیق مطلع شوید.

معتبرترین شرکت درخصوص ارسال فریت بار به کانادا

شرکت تاسکو کارگو از سری شرکت های هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام، یکی از قدیمی ترین و متخصص ترین شرکت ها در خصوص حمل و ارسال بار هوایی و بار دریایی در ایران با بیش از 13 سال سابقه است.

ما در تاسکو کارگو با شعار “ارسال سریع و مطمئن با بهترین نرخ” متعهد هستیم که بارهای ارسالی شما (لوازم شخصی یا لوازم منزل و سمپل های تجاری) را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین تجهیزات و مناسب ترین نرخ، به مقاصد مورد نظر شما ارسال کند.

تاسکو کارگو شما را از ابتدایی ترین مرحله که مشاوره رایگان و تخصصی باشد تا مراحل بسته بندی تخصصی کالاها، و ارسال همراهی میکند. پرسنل آموزش دیده و متبحر تاسکو کارگو بهترین خدمات را به شما ارائه میدهند.

کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.

09132178109

09130864170

03136736700-5

چه عواملی بر قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا موثر هستند؟

درخصوص هزینه ارسال بار هوایی به کانادا عوامل مختلفی تاثیر گذارند و عوامل مختلفی که در ادامه برای شما لیست کرده ایم میتوانند در قیمت هر کیلو از از بار شما موثر باشند:

  • هزینه بسته بندی تخصصی برای ارسال بار فریت به کانادا
  • هزینه حمل محموله ها تا فرودگاه های امام خمینی تهران و شهید بهشتی اصفهان
  • هزینه تخلیه و بارگیری محموله در پایانه بار فرودگاه برای ارسال فریت بار به کانادا
  • اگر کالای شما نیاز به انبار شدن نیاز داشته باشد، هزینه انبار کالا نیز تاثیر دارد.
  • هزینه مربوط به بارنامه هوایی برای فریت بار به کانادا با ایرلاین های معتبر
  • هزینه های مربوط به تشریفات گمرک برای ارسال بار به کانادا
  • هزینه اخذ مجوز ها در صورت نیاز (برای کالاهای خاص و بارهای تجاری) برای حمل بار فریت به کانادا
  • هزینه مربوط به حمل بار از فرودگاه تا مقصد مورد نظر شما در کانادا
  • هزینه حمل برای هر ایرلاین ممکن است کمی با یکدیگر متفاوت باشند
  • حجم و ابعاد بار ارسالی شما به کانادا تاثیر مستقیم دارد.
  • برای بار های صادراتی و تجاری، هزینه مربوط به کارت بازرگانی نیز محاسبه میشود

هزینه شما برای ارسال بار به هرکدام از شهر های کانادا مانند وونکور، اوتاوا، تورنتو، هالیفاکس، کبک، مونترال، رجینا، کلگری، ادمونتون میتواند متفاوت باشد.

اما تیم تاسکو کارگو به شما این اطمینان را میدهد که بهترین مسیر و ایرلاین را برای ارسال بار به کانادا برای شما با توجه به استاندارد های بین المللی انتخاب کند.

برای اینکه شما دید بازتری برای انتخاب روش ارسال بار هوایی خود بصورت فریت داشته باشید و بتوانید بهترین شرکت هوایی و نرخ ارسال را انتخاب کنید میتوانید با مشاورین تاسکو کارگو تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهرهمند شوید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال بار فریت به کانادا | ارسال فریت بار هوایی به کانادا با تاسکو کارگو

هزینه ارسال فریت بار به کانادا | قیمت ارسال بار فریت به کانادا

هزینه های مربوط به فریت بار به کانادا نیز مانند بار مسافرتی به کانادا، دو عامل مهم تاثیر گذار در قیمت که عبارت اند از وزن و حجم و ابعاد بار است بستگی دارد.

مدیریت هزینه ها و انتخاب بهترین راه و روش برای ارسال بار، مهم ترین بخش ارسال بار است زیرا انتخاب روش اشتباه میتواند شما ار متحمل هزینه های سنگینی کند.

تیم تاسکو کارگو به شما ضمانت میدهد بهترین روش ارسال و بهترین مسیر ها را برای شما انتخاب کند تا هزینه های شما به حداقل برسد و شما متحمل جریمه و هزینه های سنگین نشوید.

مقالات مرتبط  مراحل ترخیص کالا از گمرک اصفهان چگونه است؟ + هزینه ها

صرف کمترین هزینه باعث میشود با خیال راحت و با آسودگی خاطر به کانادا سفر یا مهاجرت کنید. پس با تیم تاسکو کارگو آسوده خاطر باشید.

مسلما آگاهی شما از هزینه ها و عوامل تاثیر گذار در قیمت فریت بار به کانادا به میتواند به شما کمک کند ارزان ترین روش را انتخاب کنید پس در ادامه برای شما عوامل و واسطه ها را شرح میدهیم.

هزینه پست به کانادا چقدر است؟

اگر میخواهید بسته های پستی کوچک و کم حجم را به کانادا ارسال کنید و از هزینه های آن مطلع و شوید باید به شما بگوییم میتوانید خرده بار خود را تا زیر 20 کیلوگرم و 10 کیلوگرم به کانادا ارسال کنید.

برای اطلاع از قیمت دقیق از هزینه های پست به کانادا در سال 2023 میتوانید با همکاران ما در مجموعه تاسکو کارگو تماس حاصل فرمایید تا برای شما هزینه و نرخ بار را استعلام کنند.

علاوه بر استعلام قیمت و هزینه پست به کانادا شما میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

همچنین شما میتوانید از طریق لینک زیر بصورت کامل درباره شرایط پست به کانادا و هزینه های آن مطلع شوید.

هزینه ارسال بسته پستی به کانادا در سال 1402 چقدر است؟

در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت ارسال بسته های پستی به کانادا و افزایش نرخ های ارز، ما در شرکت تاسکو کارگو این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده ایم تا بتواند با هزینه بسیار کم بسته های پستی خود را به کانادا ارسال کنند.

شما میتوانید بسته های کوچک اعم از هدیه های خود را با کمک تیم تاسکو کارگو به تمامی شهر های کشور کانادا مثل ونکوور، اتاوا، مونترآل و تورنتو ارسال کنید.

در شرکت تاسکو کارگو هزینه ارسال بسته های پستی بسیار مناسب تر از شرکت پست است.

ما برای کسب رضایتمندی شما مشتریان عزیز، هزینه های ارسال پسته پستی به کانادا را بسیار کم کرده ایم. شما میتوانید قیمت ارسال و نحوه ارسال بسته های پستی خود به کانادا را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا تیم حرفه ای و متخصص تاسکو کارگو به شما کمک کنند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

نحوه استعلام قیمت ارسال بار فریت به کانادا

برای ارسال بار فریت به کانادا و به شهر های ونکوور، مونترال، کبک، رجینا، اوتاوا، تورنتو، هالیفاکس، کلگری، ادمونتون و دیگر شهر های کشور کانادا کافیست از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما واقع در فرودگاه شهید بهشتی و امام خمینی آماده خدمت رسانی به شما هستند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

بسته بندی تخصصی برای ارسال بار فریت به کانادا

برای ارسال هر نوع محموله میبایست از حفظ سلامتی کالا در حین ارسال مطمئن شد. علاوه بر عوامل دیگر که بر سلامتی بار تاثیر دارند مثل نگهداری با یخچال و… اما مهم ترین عامل تاثیر گذار در سلامتی بار، بسته بندی تخصصی است.

بسته بندی تخصصی علاوه بر حفظ سلامتی بار حین انتقال، میتواند روی بازاریابی و فروش محصولاتتون هم تاثیر گذار باشد زیرا بسته بندی جذاب باعث افزایش فروش شما میشود.

اگر بسته بندی بار شما خراب شود میتواند شما را با مشکلات بسیاری در مقصد رو به رو کند. از این دسته مشکلات میتوانیم به مشکلات ترخیص و… اشاره کنیم.

در تاسکو کارگو تمامی بار ها و محموله های ارسالی شما به مقصد کانادا و تمامی شهر های کانادا بصورت تخصصی با استاندارد های بین المللی بسته بندی میشه.

متخصصان تاسکو کارگو تمامی محموله های شما را با استاندارد های بین المللی و با هدف حفط سلامت کالاهای شما، بسته بندی میکنند. تنها کافیست شما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اگر درخصوص بسته بندی تخصصی بار ها و محموله های خود سوالی دارید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

بسته بندی تخصصی به چه صورت است؟

هنگام بسته بندی تخصصی، کادر مجرب تاسکو کارگو تمامی چمدانها، لوازم منزل، مبلمان، میز و کمد و وسایل و تجهیزات کوچک و بزرگ شما را در بهترین کارتن ها بسته بندی میکنند.

برخی از لوازم و وسایل شما میبایست در جعبه های چوبی یا فلزی بسته بندی شود تا سلامت آنها تضمین شود.

لوازم منزل و ظروف شکستنی شما بصورت کامل حباب پیچ میشود و در پالت های مخصوص جایگذاری میشوند.

دقت شود که بسته بندی با کیفیت و استاندارد سلامت کالای شما را تضمین میکند و نباید در این مورد کوتاهی کرد.

تمامی وسایل بسته بندی شده شما توسط تیم تاسکو کارگو به فرودگاه ها یا پایانه بار ها منتقل میشود و از پایانه بار های فرودگاه امام خمینی یا فرودگاه شهید بهشتی بارگیری میشوند.

اگر درخصوص بسته بندی تخصصی سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره هستید، با کارشناسان و متخصصان ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت بسته بندی نیز میتوانید با تیم تاسکو کارگو در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان ممکن هزینه بسته بندی تخصصی برای ارسال بار به کانادا را برای شما محاسبه کنند.

ارسال لوازم منزل (وسایل منزل) به کانادا

یکی از مهمترین سوال هایی که ممکن است برای افرادی که میخواهند به کانادا مهاجرت کنند پیش بیاید این است که “آیا میتوان وسایل منزل خود را نیز با خود به کانادا ببریم؟”.

باید به شما بگوییم بله!

شما میتوانید لوازم منزل خود را قبل از مهاجرت خود به کانادا با اسم فریت مسافرتی به شهر مورد نظر خود ارسال کنید.

شما میتوانید لوازم منزل خود از قبیل موارد زیر را به تمامی شهر های کانادا بصورت بار فریت ارسال کنید.

  1. انواع مختلف ظروف (کریستال و…)
  2. مبلمان
  3. سرویس های چوبی مانند تخت خواب، کمد و…
  4. میز نهارخوری
  5. اجاق گاز
  6. ماشین لباسشویی
  7. ماشین ظرفشویی
  8. انواع لوسترها
  9. تابلو های نقاشی
  10. فرش های دستبافت و ماشینی
  11. پرده
  12. ادوات موسیقی مانند پیانو
  13. اسباب بازی های کودکان
  14. لوازم دکوری و تزئینی (مانند بلوریجات، ظروف فلزی و…)
  • البسه و لباس های شخصی
  1. لوازم آشپزخانه

شما میتوانید هرچیزی که فکرش را بکنید را به کانادا فریت کنید اما میبایست بصورت کامل بسته بندی کنید با بسته بندی تخصصی بسته های خود را به تیم متخصص تاسکو کارگو بسپارید.

ارسال لوازم منزل به کانادا میتواند بیار به شما در صرفجویی هزینه های مهجرت کمک کند.

ارسال فریت دانشجویی به کانادا

دانشجویان و دانش آموزانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، میتوانند لوازم شخصی و لوازم مورد نیاز خود را به کانادا بصورت بار فریت ارسال کنند.

دانشجویان عزیز میتوانند لوازمی مانند: 1. کتب و جزوات درسی 2. لوازم شخصی مانند لباس و… 3. چمدانهای دانشجو 4. مواد خوراکی  را به کانادا فریت کنند.

ارسال بار فریت دانشجویی به کانادا | ارسال فریت بار هوایی به کانادا با تاسکو کارگو

ارسال حیوان خانگی به کانادا | ارسال سگ و گربه به کانادا

امروزه حیوان های خانگی تبدیل به عضوی جداناپذیر از زندگی ما شده اند به گونه ای که در هر خانه ای، شما میتوانید یک حیوان خانگی پیدا کنید. حال تصور کنید بخواهید مهاجرت کنید و بخواهید این فرشته های کوچک رو نیز با خود ببرید.

از دیگر دغدغه افرادی که میخواهند به کانادا مهاجرت کنند، حیوان خانگی انها است. برای این افراد این سوال پیش می آید که آیا میتوانیم حیوان خانگی خود را نیز با خود به کشور مقصد ببریم؟

باید به شما بگوییم بله، شما میتوانید حیوانات خانگی خود از قبیل: 1. سگ و گربه 2. پرنده 3. طوطی 4. سنجاب 5. خرگوش را با خود به کانادا ببرید.

رابطه عاطفی بالا بین این حیوانات و صاحبان آنها، موجب شده تا صاحبان آنها نگران نحوه ارسال و حفظ سلامتی آنها شوند و این نگران کاملا بجاست.

شرکت تاسکو کارگو با داشتن بیش از 13 سال سابقه در خصوص ارسال بار بین الملل و ارسال حیوانات خانگی، کاملا تضمین میدهد حیوانات خانگی شما در بهترین شرایط و با بهترین ایرلاین ها به کانادا برسند.

مقالات مرتبط  حمل کالا خطرناک چگونه است؟

حیوانات خانگی شما بصورت ارسال بار هوایی به کانادا با استاندارد های جهانی ارسال میشوند.

تاسکو کارگو این نوید را به شما میدهد حیوانات شما در با بهترین راهکار ها و در بهترین شرایط را برای حیوان خانگی شما درنظر میگیرد تا در سریعترین زمان ممکن به کانادا ارسال شوند.

برای اطلاع بیشتر درخصوص نحوه ارسال و شرایط و مدارک مورد نیاز برای ارسال حیوانات خانگی شما به کانادا کافیست مقاله مربوط به ارسال حیوانات خانگی را بخوانید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما میتوانند آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به شما هستند.

شماره تماس کارشناسان هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام بخش ارسال بار تاسکو کارگو:

09130864170

09132178109

03136736700-5

ارسال جنازه متوفی بصورت هوایی به کانادا

تیم تاسکو کارگو امید دارد که نه تنها شما بلکه هیچکدام از اقوام شما، نیازمند همچین سرویسی از تیم ما نباشد اما اگر نیازمند ارسال یا حمل جنازه متوفی به کانادا هستید، تاسکو کارگو میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

تاسکو کارگو میتواند جنازه عزیزان شما با تشریفات و کلیه مراحل ارسال تابوت از ایران به کانادا، ارسال کند.

تاسکو کارگو از اولین مراحل مانند ارسال تا مراحل پایانی مانند گرفتن گواهی پزشک قانونی، امور گذرنامه و ترخیص متوفی را در کمترین زمان و با بهترین نحو ممکن انجام دهد.

تاسکو کارگو در تمامی مراحل کنار شماست تا اندکی از اندوه شما کاسته شود.

برای اطلاع کامل از مراحل ارسال و دریافت جنازه متوفی در کانادا میتوانید از مقاله مربوط به ارسال جنازه با تابوت از سایت تاسکو کارگو مراجعه کنید.

همچنین شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرهمند بشید و درخصوص قیمت نیز استعلام بگیرید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

مراحل ارسال بار فریت به کانادا | مراحل فریت بار به کانادا

فرقی نمیکند چه بار و محموله ای را میخواهید به کانادا ارسال کنید، مراحل زیر برای ارسال بار به کانادا یکسان است و میبایست مراحل زیر را طی کنید.

1. تماس با شرکت تاسکو کارگو برای اطلاع از قیمت و شرایط ارسال

شما با تماس با تیم تاسکو کارگو علاوه بر اینکه میتوانید صفر تا صد مراحل را به ما بسپارید، میتوانید درباره هزینه های ارسال و نحوه و شرایط ارسال اطلاع پیدا کنید.

تیم تاسکو کارگو میتواند تمامی مراحل را بصور کامل و صفر تا صد برای شما انجام دهد.

2. بازدید از محموله شما در دفتر تاسکو کارگو یا در محل بار

همکاران ما در تاسکو کارگو با تماس شما در محل مورد نظر شما حاضر میشوند تا بار را بررسی کنند و یک مشاوره کامل و تخصصی به شما ارائه بدهند. کارشناس ما برای شما نحوه و نوع بسته بندی، نحوه ارسال، زمان رسیدن در مقصد و هزینه های مربوطه را توضیح میدهند.

3. بسته بندی تخصصی بار و لوازم مورد نیاز شما با استاندارد های جهانی

همانطور در مطالب قبلی برای شما توضیح دادیم، اهمیت بسته بندی تخصصی محصولات و بار های ارسال شما بسیار مهم است زیرا سلامت بار ارسالی شما به کانادا را تامین میکند.

اگر بسته بندی اصولی نباشد یا به دقت انجام نشده باشد ممکن است به بار ارسالی شما خسارت وارد کند و یا هنگام ترخیص با مشکل مواجه شوید.

همکاران ما در تاسکو کارگو بار شما بطور دقیق بررسی و بسته بندی میکنند تا بار شما با سلامت کامل به مقصد مورد نظر شما برسد.

برای اطلاع از نحوه بسته بندی و بسته بندی اصولی میتوانید از مقاله نوشته شده توسط سایت تاسکو کارگو دیدن فرمایید.

4. انتقال بار تا پایانه بار های فرودگاه امام خمینی یا فرودگاه شهید بهشتی

پس از بسته بندی تخصصی بار شما توسط کادر مجرب تاسکو کارگو، محموله شما تا پایانه بار های هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره) یا پایانه بار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حمل میشود.

پس دیگر نگران حمل بار خود تا پایانه بار نباشید!

5. حضور نماینده قانونی یا مسافر با پاسپورت در روز پذیرش بار

مسافر در روز پذیرش بار در فرودگاه میبایست حضور پیدا کند همراه با بلیط و پاسپورت. تیم ما نیز میتواند با داشتن وکالت قانونی از شما

6. فرم اظهار گمرک فرودگاه را کامل کن!

فرم اظهار گمرک فرمی است که شما کلیه بار های خود را اظهار میکنید برای گمرک فرودگاه. برای مثال میتوانیم به لوازم شخصی، پوشاک، لوازم و وسایل آشپزخانه، ملبمان و فرش

7. کارشناسی و ارزیابی بار در کارگو ترمینال بار فرودگاه

فرقی نمیکند در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بخواهید بار خود را تحویل بدهید یا در فرودگاه امام خمینی تهران. در هر دو صورت بار شما توسط کادر متخصص تاسکو کارگو وزن میشود.

در ادامه تشریفات فرودگاهی توسط تیم تاسکو کارگو انجام میشود.

حال شما میتوانید تمامی کالا ها و بارهای خود را به جر کالاهای ممنوعه را به کانادا فریت کنید. لیست کالاهای ممنوعه را میتوانید از طریق لیست مقابل مشاهده کنید.

همچنین شما میتوانید از طریق مقاله “همه چیز درباره ارسال بار فریت” شما میتوانید با ارسال فریت کاملا آشنا شوید.

همانطور که گفته شد میز و کمد و بوفه، لوازم موسیقی، مواد غذایی خشک شده، فرش و تابلو، ظروف و لوازم آشپزخانه، کتاب یا لوازم شخصی برای ارسال فریت به کانادا مشکلی ندارد.

8. اخذ مجوز های گمرکی برای اجازه خروج بار

اگر میخواهید به کانادا فریت انجام دهید، تنها پته ی گمرکی کافیست و شما میتوانید بار خود را به کانادا ارسال کنید. اما برای بار های صادراتی و تجاری، شما میبایست مجوز های مختلف از نهاد های مختلف مانند مجوز قرنطینه بگیرید

9. صدور بارنامه رسمی توسط شرکت تاسکو کارگو + بیمه نامه هوایی معتبر

بعد از گرفتن اجازه خروج از کشور بار و گرفتن مجوز های صادراتی، تیم متخصص تاسکو کارگو بهترین خطوط هواپیمایی را متناسب با بار و مقصد شما انتخاب میکند.(درصورتی که خود شما ایرلاین خاصی را مد نظر دارید میتونید به ما اعلام کنید)

بعد از اتمام بارگیری و در حین پرواز و حمل، شما میتوانید از طریق بارنامه ای که تیم تاسکو کارگو برای ما ارسال میکند بار خود را در لحظه پیگیری کنید.

از طریق سامانه پیگیری بارنامه های فریت شما میتوانید بار خود را در لحظه پیگیری کنید و از زمان دقیق رسیدن بار خود مطلع شوید.

به لطف این سامانه شما میدانید که چه زمانی به فرودگاه کانادا برای دریافت بار خود مراجعه و برای ترخیص آن اقدام کنید.

10. بازرسی بار توسط دستگاه X-Ray

در مراحل پایانی بار شما به طور کامل اوسط دستگاه ایکس ری کاملا بازرسی میشود. پس به شما اخطار میدهیم که به هیچ عنوان در بار خود کالاهای ممنوعه قرار ندید و از طور زدن ماموران فرودگاه شدیدا خودداری کنید.

در مقاله کالا های ممنوعه بار فریت نوشته شده توسط سایت تاسکو کارگو به طور کامل تمامی کالا های ممنوعه را برای شما شرح داده ایم و لیست کردیم.

همچنین شما میتوانید از مقاله مربوط به “کالاهای خطرناک برای ارسال بار هوایی” نوشته شده توسط سایت تاسکو کارگو نیز دیدن فرمایید.

11. پذیرش بار در قسمت قرنطینه بار پایانه هوشمند ایران ایر

بعد از پذیرش بار، بار شما در انبار های فرودگاه امام خمینی (ره) یا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان (برای ارسال بار هوایی از اصفهان به سراسر جهان) نگهداری میشود تا زمان لودینگ در هواپیما فرا برسد.

12. ارسال بار با هواپیما به مقصد کانادا در زمان اعلام شده

بعد از اینکه بارنامه هوایی شما توسط تیم تاسکو کارگو صادر شد، تیم ما از شرکت های هواپیمایی برای شما سریعترین طمان را رزرو میکنند تا در اولین زمان ممکن بار شما به کانادا برسد.

در انتها نیز مرحله ترخیص و تحویل کالا در گمرک فرودگاه کانادا فرا میرسد.

مقالات مرتبط  مرز لطف آباد کجاست؟ ارسال بار به مرز لطف آباد

اداره گمرک کانادا، به چندین دلیل مختلف در دنیا معروف هستند. این اداره در تسهیل سازی فرآیند های امور تجاری میپردازد و به همین دلیل کمترین قوانین مربوط به گمرک را وضع کرده.

وجود پلیس گمرک در کانادا که به عنوان یک واسط بین گمرک و پلیس کانادا ایفای نقش میکند و به تمامی قوانین اشراف دارن، نظارت دقیقی و مناسبی دارند.

استفاده از پلیس گمرک در کانادا و آموزش امور تجاری به مردم، موجب موفقیت اداره گمرک کانادا شده است.

همچنین اداره گمرک کانادا از سیستم های نظارتی بسیار پیشرفته ای استفاده میکند. از سری دستگاه های پیشرفته کانادا میتوانیم به استفاده از “گاما ری” بجای “ایکس ری” اشاره کنیم.

تجهیزات پیشرفته موجب افزایش نظارت و دقت در بررسی محموله ها میشود. بطوریکه این دستگاه ها ماهیت محصول و محموله را بررسی میکند و آنالیز های دقیقی را انجام میدهد.

برای مثال در کانتینر هایی که توسط دستگاه ایکس ری در مدت زمان 20 الی 40 دقیقه زمان کبرد تا بررسی شوند. تنها به 2 دقیقه زمان نیاز است تا توسط اشعه گاما بررسی شوند.

این اشعه و این دستگاه های پیشرفته گمرک کانادا، علاوه بر تشخیص ماهیت کالا، وجود مواد مخدر را نیز تشخیص میدهد

کارشناسان میگویند دلیل کمترین میزان قاچاق کالا و واردات محصولات ممنوعه به دلیل وجود همین دستگاه متعلق به کاناداست زیرا عمده فعالیت گمرک کانادا در حوزه ارسال بار های هوایی و خطوط هوایی است.

همچنین کانادا در بررسی و کشف قاچاق کالا بهترین عملکرد را داشته است و بسیار موفق عمل کرده.

البته لازم به ذکر است همراه داشتن محصولات کشاورزی و غلات در وزن و تناژ و حجم بالا نیز به دلیل جا به جایی بیماری های بین قاره ای گیاهی نیز در این کشور ممنوع است.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی و فریت به کانادا

 

  • اصل پاسپورت و کارت ملی فرستنده
  • اصل پاسپورت و کارت ملی گیرنده
  • کپی از بلیط مسافر
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده محموله به همراه کد پستی | Zipcode گیرنده و شماره های تماس
  • لیست بسته بندی به همراه تعداد و ابعاد بسته ها به سانتیمتر

در بسیاری ار محموله ها و بسیاری از موارد هنگام ارسال بار و بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی، حضور مسافر الزامی است.

ارسال محموله با توجه به مقصد بار، معمولا بین 3 الی 4 روز قبل از خروج مسافر انجام میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص مدارک و دریافت مشاوره تخصصی رایگان، از طریق شماره های زیر با کارشناسان مجموعه تاسکو کارگو تماس بگیرید. کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

کالاهای ممنوعه برای فریت بار به کانادا کدام اند؟

شاید پیش خود فکر کنید ارسال بار به کانادا به همین راحتیست و میتوان هر نوع باری را به کانادا فرستاد. اما باید به شما بگوییم سخت در اشتباهید.

ارسال هوایی برخی از کالا ها به کانادا ممنوع بوده و ارسال بار هوایی به کانادا دارای محدودیت هایی است.

بطور کلی اگر بخواهیم به شما بگوییم، شما میتوانید لوازم شخصی و وسایل منزل خود را به کانادا فریت کنید. درخصوص برخی از کالاها، قوانین هوایی و قوانین گمرکی کانادا ورود آنها را ممنوع اعلام کرده است.

به همین منظور شما میبایست از محتویات چمدان ها و باری که با خود حمل میکنید کاملا مطلع باشید زیرا اگر بار ممنوعه داخل چمدان های شما باشد توسط مامورین فرودگاه جریمه میشوید.

اگر در محموله ارسالی شما کالای ممنوعه نیز وجود داشته باشد، ممکن است هنگام ترخیص و دریافت کالا به مشکلات بسیاری بربخورید.

در مقاله مربوط به اغلام و بار های ممنوعه برای ارسال بار فریت نوشته شد توسط سایت تاسکو کارگو به طور کامل تمامی بار های ممنوعه را لیست کرده ایم و میتوانید در آن مقاله کامل مشاهده کنید.

تاسکو کارگو همراه شماست تا اطلاعات کاملی درباره کالاهای ممنوعه فریت به کانادا به شما بدهد.

فریت بار به شهرهای مختلف کانادا

ارسال فریت بار به ونکوور کانادا

ونکوور یکی از مهمترین شهر های کشور کانادا است که سالانه جمعیت بسیاری از افراد به این شهر سفر یا مهاجرت میکنند و این افراد با خود حجم بسیاری از چمدانها، بسته ها، لوازم منزل و هرکالایی که از طریق فریت به این شهر رسیده باشد، آورده اند.

عمده افرادی که به این شهر بار ارسال میکنند، دانشجویان، گردشگران، و افراد مهاجر هستند.

اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستند که میخواهید به ونکوور سفر کنید یا میخواهید به ونکوور بار فریت ارسال کنید، تاسکو کارگو آماده خدمت رسانی به شماست تا بتوانید بار های فریت خود را به ونکوور ارسال کنید.

تاسکو کارگو خدمت ارسال بار به ونکوور را به شما ارائه میدهد. برای ارسال بار به ونکوور کانادا با ما تماس بگیرید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال فریت بار به تورونتو کانادا

تورونتو بزرگترین شهر کانادا و مرکز های گردشگری های دنیا میباشد. تورونتو دارنده بیش از 5 میلیون نفر جمعیت است و سالانه مهاجران و گردشگران بسیاری را از کشور های مختلف جهان به خود جلب کرده است.

گردشگران و مهاجران بسیاری نیز از ایران به تورونتو کانادا سفر میکنند زیرا تورونتو سومین شهر مهاجر پذیر جهان محسوب میشود.

مهاجرت بالا و مسافرت بالای افراد به این شهر، موجب ارسال بار های بسیار زیاد از طریق های مختلف به این کشور نیز میشود. از لوازم منزل گرفته تا لوازم شخصی و بار های دانشجویی همه به این شهر فریت میشوند.

از این رو حمل هوایی لوازم منزل، لوازم شخصی و لوازم دانشجویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. از این رو تاسکو کارگو سالانه بار های بسیاری به تورونتو کانادا ارسال میکند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ارسال و کالاهایی که میتوانید به تورونتو ارسال کنید، شما میتوانید از مقاله مربوط به کالاهای ممنوعه ارسال به کانادا نوشته شده توسط تاسکو کارگو دیدن فرمایید.

همچنین شما میتوانید از طریق تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص ارسال بار به کانادا نیز میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال فریت بار به اتاوا کانادا

شهر اوتاوا پایتخت کشور کانادا، واقع شده در جنوب شرقی انتاریو است. شما میتوانید به اتاوا موارد زیر را به صورت هوایی ارسال کنید.

  • ارسال لوازم شخصی به اتاوا
  • ارسال لوازم و اثباب منزل به اتاوا
  • ارسال وسایل دانشجویی به اتاوا
  • ارسال مواد عذایی و خشکبار به اتاوا
  • ارسال مبلمان به اتاوا
  • ارسال تخت خواب و کمد به اتاوا
  • ارسال لوازم موسیقی و پیانو به اتاوا
  • ارسال اضافه بار به اتاوا

اینها تنها مواردی از موارد ارسالی به اتاوا کانادا است. تاسکو کارگو آماده خدمت رسانی به شما و ارسال بار های شما بصورت هوایی به اتاوا کانادا است.

شما میتوانید بار های خود را در سریعترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه، به شهر اتاوا کانادا ارسال کنید.

جهت ارسال بار هوایی به اتاوا شما میتوانید با کارشناسان مجموعه تاسکو کارگو تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات مورد نیاز گمرک های کانادا برای ترخیص کالا (ارسال فریت بار)

مسافران یا مهاجرانی که میخواهند به کانادا سفر کنند یا در کانادا اقامت داشته باشند، میبایست لیست لوازم شخصی و لوازم منزلی که میخواهند با خود به کانادا ببرند را به گمرک کانادا بصورت کتبی اعلام کنند.

مهاجران و فرادی که میخواهند به این کشور مهاجرت کنند، میتوانند تا 4 سال اقلامی که در فرم کتبی ذکر کرده اند را بدون پرداخت حق گمرک یا عوارض گمرک به کانادا فریت کنند.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین آشنایی با نحوه فریت بار به کانادا و چگونگی پر کردن فرم گمرک مربوطه، از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط اشید یا از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09132718109

09130864170

03136736700-5

در ادامه لیست کاملی از اطلاعات مورد نیاز شما را برای ارسال فریت و چگونگی انجام این عمل را برای شما دانشجویان و مسافرین عزیز فراهم کرده ایم تا با دانش و آگاهی کامل بتوانید مراحل را پیش ببرید و به مشکل بر نخورید:

شماره تماس های گمرک های کانادا

  • YYZ: +1 905-676-3640
  • YUL: +1 514-283-8700
  • YVR: +1 204-983-3500
  • YOW: +1 613-991-0577
  • YYC: +1 403-269-4393
  • YWG: +1 204-201-0603
  • YEG: +1 800-959-8281
  • YXZ: +1 604-855-1001
  • YXE: +1 306-975-4755

شما میتوانید روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:00 الی 16:00 به گمرک کانادا مراجعه کنید و کالاهای خود را ترخیص کنید.

لازم به ذکر است برای بعضی از کالاها مانند حیوانات زنده یا کالاهای فاسد شدنی امکان ترخیص خارج از تایم اداری نیز وجود دارد.

برای ترخیص بار مسافری از گمرک کانادا چه مدارکی نیاز است؟

شما برای ترخیص کالا از گمرک های کانادا به: 1.لیست اقلام (Packing list) 2.فاکتور کالاها (Invoice)  3.کپی و اصل بارنامه صادره از مبدا (تهران یا اصفهان) 4. کارت و مدارک شناسایی گیرنده (باید با گیرنده ذکر شده در بارنامه یکسان باشد) نیاز دارید.

باری ترخص بار های تجاری از گمرک کانادا چه مدارکی مورد نیاز است؟

شما برای ترخیص کالای تجاری از گمرک های کانادا به: 1.اصل و کپی بارنامه صادر شده از مبدا (تهران) 2.لیست اقلام ارسالی (Packing list) 3.فاکتور کالاهای ارسالی (Invoice) 4.مجوز ورود کالا به کشور (import license) 5.در صورت نیاز گواهی مبدا 6. گواهی بهداشت متناسب با بار ارسالی نیاز است.

رویه ترخیص کالا در گمرک های کانادا چگونه است؟

گیرنده کالا میتواند با داشتن مدارک ذکر شده متناسب با بار خود، و با گرفتن استعلام قبلی از گمرک مربوطه (بابت آشنایی با قوانین، هزینه ها و چگونگی ترخیص کالا) و با پرداخت هزینه های ورودی نهایی کالای خود را ترخیص کنید.

هزینه های ورودی از طرف گمرک مقصد اعلام میشود و گیرنده یا نماینده آن فرد میتواند کالا را ترخیص کند.

شما برای ترخیص هدیه، سمپل های تجاری، و کالاهای مسافرتی باید فاکتور را طبق ارزش های گمرکی پرداخت کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله با سایت تاسکو کارگو و تیم متخصص ما همراه بودید از شما متشکریم.

امیدواریم این مقاله، سوالات شما را رفع کرده باشد درصورتی که نیازمند اطلاعات بیشتر هستید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4 Comments

  1. مجتبی ضیائی گفت:

    به جرئت میتونم بگم مقاله ارسال بار هوایی به کانادا جزء بهترین مقاله هاست.
    به شما هم پیشنهاد میکنم اگر میخواهید به کانادا باری بصورت هوایی ارسال کنید حتما از تیم تاسکو کارگو و هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام استفاده کنید.
    برای ارسال بار فریت به کانادا هم تاسکو کارگو جزء بهترین ها در ایران و اصفهان است.
    تاسکو کارگو خیلی زود و سریع تمامی بار های من رو برای پسرم تو کانادا شهر ونکوور فرستادند.

    • panahi گفت:

      ممنون از نظر محبت آمیز شما
      و بازم هم از شما متشکریم که تیم تاسکو کارگو را برای ارسال بار های هوایی خود به کانادا انتخاب کردید.
      اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید ❤

  2. ماه منیر ابراهیمی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من 2 فرش دستبافت دارم که میخوام برای دخترم به تورنتو کانادا ارسال کنم.
    هزینش چقدر میشه؟

    • panahi گفت:

      سلام
      ممنون بابت نظر دادن در سایت ما
      از آنجایی که نرخ های ارسال بار به کانادا دائم تغییر میکند و نیاز به محاسبه در لحظه است شما میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید تا براتون استعلام نرخ کنند.
      09132178106
      09130864170
      03136736700-5

      تاسکو کارگو تنها کارگو رسمی در اصفهان – ارسال به سراسر دنیا با تاسکو کارگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *