بهترین خدمات و کیفیت را با ارسال بار هوایی و فریت بار استرالیا را با تاسکو کارگو تجربه کنید. برای مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

 

فریت بار استرالیا

کشور توسعه یافته استرالیا در کوچکترین قاره جهان امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه ای برای مهاجران ایرانی خصوصا قشر تحصیلکرده فراهم آورده است. این امکانات شامل موقعیت های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی ، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های انگلیسی‌ زبان با رتبه‌های جهانی‌ ، امکان تجارت خارجی و صادرات به استرالیا و بسیاری موقعیت های رفاهی دیگر است.

از رایج‌ترین اقدامات مسافرین برای ارسال محموله‌های خود به استرالیا می‌باشد. ازآنجا که عموما وزن بار ارسالی به استرالیا از وزن بار مجاز مسافری بیشتر می باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت هوایی میکنند. از جمله موارد رایجی که ارسال بار به استرالیا صورت می‌پذیرد میتوان به لیست زیر اشاره نمود:

ارسال و صادرات وسائل منزل به استرالیا ، ارسال و صادرات مبلمان به استرالیا ، ارسال و صادرات تابلو فرش به استرالیا ، ارسال و صادرات فرش به استرالیا ، ارسال و صادرات صنایع دستی‌ به استرالیا ، ارسال و صادرات میوه به استرالیا ، ارسال و صادرات سبزیجات به استرالیا ، ارسال و صادرات قارچ به استرالیا ، ارسال و صادرات خشکبار به استرالیا ، ارسال و صادرات زعفران به استرالیا ، ارسال و صادرات بار تجاری به استرالیا ، ارسال و صادرات وسائل رستوران به استرالیا ، ارسال و صادرات تنور به استرالیا ، ارسال و صادرات چینی آلات به استرالیا و تمامی مواردی که شامل ارسال بار تجاری به استرالیا میشود.

 

هزینه ارسال بار به استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا توسط  شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه همه ساله به شرکت های فریت بار ابلاغ می شود که این مبلغ فقط هزینه صدور بارنامه می باشد. بنابراین مشتریان دقت داشته باشند مبلغی که کارشناس فریت بار تاسکو کارگو اعلام می کند شامل تمامی مراحل کار ارسال است که بسته بندی حمل ونقل تا فرودگاه , کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی را نیز شامل می شود.

لذا برخی از شرکت ها برای گمراه کردن مشتری هزینه را به دلار اعلام می کنند که تنها هزینه صدور بار است و هزینه هایی دیگر را بعد از اینکه بار را از مشتری تحویل گرفتند حی به دوش مشتری میگذارند که بسیار بیشتر خواهد بود .

هزینه ارسال بار به استرالیا از طرف کارشناس ما در تاسکو کارگو  برای هر کیلوگرم به ریال  به مشتری اعلام می شود و هیچ هزینه ای تا تحویل بار از فرودگاه مقصد بدان اصافه نمی شود . برای شهر های استرالیا نیز هزینه فریت بار متفاوت است . جهت کسب اطلاع دقیق از هزینه ارسال بار به استرالیا با کارشناس ما در فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید .