ارسال بار هوایی به عمان (مسقط) – ارزان ترین نرخ ارسال بار

ارسال بار هوایی به عمان تاسکو کارگو

ارسال برا هوایی به عمان یکی از محبوب ترین موضوعاتی است که نظر و توجه تولید کنندگان و تجار بسیار را به خود جلب کرده است.در ابتدا این مقاله از تاسکو کارگو میخواهیم میخواهیم درباره ارسال بار هوایی به عمان، شرایط ارسال بار هوایی و هزینه های ارسال بار هوایی به عمان صحبت کنیم.

پس تا پایان این مقاله همراه تاسکو کارگو باشید.

عمان یکی از کشور های سلطان نشین حوزه خلیج فارس است. عمان کشور خلیفه ها و سلطان ها در شبه جزیره عربستان واقع شده که از نظر مساحت، بعد از عربستان سعودی و یمن، سومین کشور بزرگ این شبه جزیره است.

زبان رسمی کشور عمان عربی است اما مردم این کشور به زبان انگلیسی و فارسی نیز صحبت میکنند که همین امر موجت سهولت تجار و بازرگانان ایرانی میشود. بنابراین اگر هنوز صادرات و ارسال کالا به عمان را شروع نکردی، سهولت در برقراری ارتباط با مردم این کشور عامل محرک شما خواهد بود.

کشور عمان از 4 استان تشکیل شده که استان های این کشور عبارت اند از: مسقط، مسندم، طفار، بریمی که مسقط به عنوان پایتخت این کشور انتخاب شده و یکی از بنادر مهم کشور عمان در شهر مسقط واقع شده.

از منابع مهم اقتصادی کشور عمان میتوانیم 4 عامل اصلی اشاره کنیم. در ابتدا نفت، سپس کشاورزی و ماهیگیری و در نهایت گردشگری این کشور از عوامل مهم اقتصادی این کشور به حساب می آیند و سود بسیار زیادی را نصیب دولت عمان میکنند.

اگر چه عمان از جاذبه های گردشگری برخوردار است اما مهم ترین آنها میتوانیم به قلعه ها، دژ و ساروج ها و صد البته مساجدی که قدمت آنها به بیش از 6 قرن میزسد اشاره کنیم. خنجر، نقره، حلوا عمانی که اسم دیگر آن مسقطی است از دیگر جاذبه های عمان هستند.

بیشتر گردشگرانی که به عمان سفر میکنند از قشر کوهنوردان و صخره نوردان هستند. اگر به عمان سفر کردید حتما از مجسمه کندرسوز، غار مجلس الجن، قلعه نخل، مسجد باشکوه سلطان قابوس، جبل اخضر یا کوهستان سبز، استان ظفار، استان ظاهره، قنات های قدیمی و وادی شب دیدن فرمایید.

اگر میخواهید درباره کشور عمان اطلاعات بیشتری کسب کنید یا به این کشور سفر کنید به شما پیشنهاد میکنیم به سایت گردشگری هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام سر بزنید و مطالب مفید این سایت را از دست ندهید.

اگر میخواهید به عمان سفر کنید یا اقامت تحصیلی عمان را بگیرید و نیازدارید وسایل شخصی، لوازم منزل و… را به عمان ارسال کنید کافیست با تاسکوکارگو تماس بگیرید. کارشناسان تاسکو کارگو آماده ارسال بارهای فریت شما به عمان است.

شما میتوانید با تاسکوکارگو لوازم منزل، لوازم شخصی، وسایل دانشجویی را بصورت فریت ارسال کنید. کافیست با شماره های زیر در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

ما در تاسکو کارگو میتوانیم بار های مسافری شما را از فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به عمان ارسال کنیم.

09132178109

09130864170

03136736700-5

برای ارسال بار به عمان شما میتوانید بار ها یا کالاهای خود را به دو صورت تجاری یا مسافری به عمان ارسال کنید. همچنین شما میتوانید کالاهای خود را به عمان صادر کنید چون ما در تاسکو کارگو میتوانیم بار های تجاری شما را به عمان کارگو کنیم.

مقالات مرتبط  ارسال بار فریت از اصفهان به سراسر دنیا

برای بار های مسافرتی نیز شما میتوانید از روش ارسال بار فریت استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر درخصوص هزینه و شرایط ارسال بار فریت شما میتوانید از دیگر مقالات و مطالب سایت تاسکو کارگو درخصوص فریت بار و ارسال بار فریت استفاده کنید.

برای صادرات به عمان شما به عنوان یک تاجر یا بازرگان میبایست قوانین صادرات به عمان را بدانید. در سایت تاسکو کارگو یک مقاله برای قوانین صادرات به عمان برای شما آماده کردیم که میتوانید از قوانین و شرایط کامل صادرات به عمان مطلع شوید.

اکثر بارهای ارسالی از ایران به عمان بارهای تجاری و کالاهای صادراتی هستند و سالهاست که میان ایران و عمان این روابط تجاری به اشکال مختلف درجریان است. همچنین سالهاست که تجار ایرانی مشغول تجارت بین ایران و عمان هستند.

از سری کالاهایی که بیشترین صادرات از ایران به عمان را دارند میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. صنایع دستی بخصوص فرش های ایرانی
  2. میوه، سبزیجات و صیفیجات
  3. مواد غذایی ایرانی
  4. زعفران درجه یک ایران
  5. پسته صادراتی ایران

ارسال بار هوایی یا دریایی به عمان؟ مسئله این است !!!

برای ارسال و صادرات کالا از ایران به عمان شما میتوانید به 2 روش دریایی و هوایی استفاده کنید. اما کدوم روش برای شما و کالای شما مناسب تر است؟

ارسال بار به روش هوایی بیشتر برای کالاهای کم و کوچک مناسب است مانند بارهای شخصی یا نمونه های تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. اگر کالای شما بیشتر جز دسته کالاهای کم و کوچک محسوب نمیشود میبایست سراغ روش دریایی بروید.

در روش حمل دریایی بار ها و کالاهای شما میبایست در کانتینر های 20 یا 40 فوت ارسال بشوند. با توجه توضیحات اگر شما میخواهید به عمان خرده بار ارسال کنید میبایست از روش ارسال بار هوایی استفاده کنید. چون اصلا منطقی نیست برای خرده بار های خود بخواهید کانتینرهای 20 یا 40 فوت اجاره کنید.

با کمی حساب و کتاب متوجه میشوید ارسال بار به روش هوایی برای خرده بار بسیار از نظر اقتصادی برای شما به صرفست و برای بار های سنگین روش دریایی بصرفست.

برای ارسال بار به روش دریایی محموله ها و کالاهای شما به منطقه آزاد تجاری بندر سوهار (Sohar) ارسال میشوند. بارهای دریایی از طریق خطوط جمهوری اسلامی HDS Line یا خطوط Nvocc ظرف مدت  1هفته یه مقصد عمان ارسال میشوند.

ارسال بار هوایی به مسقط تاسکو کارگو

نحوه محاسبه هزینه ارسال بار به عمان (مسقط)

شما برای محاسبه هزینه و قیمت ارسال بار به عمان میبایست ابتدا با شرکت حمل کننده خود تماس بگیرید تا برای شما این محاسبه قیمت را انجام دهند. البته قبل از تماس میبایست وزن و اندازه دقیق بار خود را بدست بیارید چون در غیراینصورت هیچ شرکت حمل کننده ای نمیتواند به شما قیمت دقیقی بدهد.

مقالات مرتبط  هر آنچه باید درباره بار فریت یا فریت بار بدانید !!!

شما میتوانید با کارشناسان تاسکو کارگو تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و تخصصی بهرهمند شوید تا برای شما هزینه ارسال بار به عمان را محاسبه کنند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

انتخاب شرکت حمل کننده به عمان (مسقط)

بعد از مشخص شدن ابعاد و وزن و قیمت کالا شما میبایست یک شرکت حمل کننده انتخاب کنید. انتخاب شرکت حمل کننده به عوامل مختلفی مثل سابقه و قیمت مناسب و تیم با تجربه بستگی دارد. شرکت تاسکو کارگو با بیش از 13 سال سابقه در حوزه ارسال بار و کارگو میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.

تیم مجرب تاسکو کارگو ابتدا کالا و محموله های ارسالی شما را بصورت تخصصی بسته بندی میکنند پس از آنکه بسته های شما آماده ارسال شدند محموله های شما را با مناسب ترین قیمت و بهترین روش به مقصد ارسال میکنند.

تنها کافیست با شماره های زیر در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

هزینه حمل بار به عمان (مسقط)

هزینه حمل بار به عمان طیف گسترده ای را شامل میشود مثل هزینه حمل کالا تا فرودگاه مورد نظر، هزینه بسته بندی تخصصی کالا، هزینه ارسال و کارگو بار و سپس هزینه انتقال و حمل به عمان.

برای اطلاع از قیمت ارسال بار هوایی به عمان شما میبایست وزن و ابعاد دقیق بار خود را بدست آورید و به شرکت حمل کننده تحویل دهید تا قیمت و هزینه ها را برای شما محاسبه کنند.

همچنین شما میتوانید با کارشناسان ما درارتباط باشید تا محاسبه قیمت را برای شما انجام دهند.

کالا های ممنوعه ارسال به عمان (مسقط)

در کشور عمان یکسری از کالاها ممنوع هستند. پس شما به عنوان تاجر یا صرفا فرستنده محموله باید بدانید چه کالاهایی در کشور عمان ممنوع هستند و چه کالاهایی را نمیتوانید به آن صادر کنید. یکسری از کالاها را میتوانید صرفا با دریافت مجوز ارسال کنید اما برخی کالاها کاملا ممنوع هستند.

در ادامه تعدادی از کالاها و محموله هایی که نمیتوانید به عمان بفرستید را برای شما لیست کردیم که عبارت اند از:

  • ساعت
  • قهوه
  • قطعات و لوازم کامپیوتر
  • عطر
  • لوازم آرایشی
  • سری کالاهای خطرناک ذکرشده در یاتا (میتوانید به مقاله کالاهای خطرناک و نحوه حمل آنها مراجعه کنید)
  • انواع دارو (با نسخه یا بدون نسخه)
  • تجهیزات و ادوات الکترونیکی
  • محصولات گیاهی از جمله ادویه و…
  • مواد مخدر
  • مشروب
  • تلفن همراه
  • مودم
  • چرم و پوست حیوانات
  • موی حیوانات
  • مواد غذایی
  • کتاب، مقالات و متن های سیاسی یا اقتصادی
  • محصولات مربوط به اسرائیل

درصورتی که میخواهید با کالاهای خطرناک و نحوه حمل آنها آشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم به مقاله مربوط به حمل کالایی خطرناک از سایت تاسکو کارگو مراجعه کنید.

ارسال اثاث منزل به عمان (ارسال لوازم اداری به عمان)

ممکن است شما نیز به این فکر افتاده باشید که هنگام مهاجرت، تمامی وسایل و اثاث منزل خود را به کشور مقصد منتقل کنید. باید به شما بگوییم شما میتوانید تمامی اثاث و وسایل منزل خود را به عمان در سریع ترین روش ممکن ارسال کنید.

مقالات مرتبط  صادرات در ایران چگونه انجام می شود؟

ما در تاسکو کارگو با تضمین سلامتی، وسایل و اثاث منزل یا لوازم اداری شما را به عمان بصورت هوایی ارسال میکنیم.

اما برای انتقال اثاث و وسایل منزل به عمان یکسری نکات و مقررات وجود دارد که میبایست آنها را مطالعه کنید بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به “قوانین و مقررات حمل اثاث و وسایل منزل” را مطالعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فریت بار به عمان (مسقط)

فریت بار یکی دیگر از روش های ارسال بار به عمان (مسقط) است که در این روش مسافرانی که با محدودیت حجم بار مواجه میشوند یا به هر دلیلی مجبور هستند وسایل اضافه ای را به کشور مقصد ببرند میتوانند از این روش استفاده کنند.

ویژگی مهم فریت بار نسبت به اضافه بار مسافری این است که روش فریت هزینه کمتری نسبت به فریت بار نیاز دارد.

فرودگاه و بنادر عمان کدام هستند؟

در کشور عمان 5 فرودگاه بین المللی و معروف وجود دارد که تمامی بارها و محموله های ارسال هوایی از ایران به عمان در این فرودگاه ها فرود می آیند. این فرودگاه ها عبارت اند از: فرودگاه بین المللی مسقط، فرودگاه بین المللی صلاله، فرودگاه بین المللی دقم، فرودگاه بین المللی خسب

بسته بندی ارسال بار هوایی به عمان (مسقط)

همه میدانند بسته بندی اصولی و صحیح یک کالا، موجب حفظ سلامت کالا میشود. همچنین این بسته بندی میتواند در افزایش فروش یک محصول در کشور مقصد نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. بسته بندی کالا ها میبایست با توجه به مقصد ارسالی، روش ارسال و نوع بار انتخاب شود.

برخی از محموله ها جزء دسته بندی محصولات خطرناک حساب میشوند پس میبایست در بسته بندی این نوع محصولات دقت بسیاری زیادی به عمل آورد.

دسته دیگه ای از محصولات برای ارسال نیازمند حمل در فضای یخچال هستند برای مثال محصولات کشاورزی، مواد غذایی و… پس میبایست بسته بندی آنها اصولی انتخاب شود.

شرکت تاسکو کارگو با داشتن بیش از 13 سال در خصوص ارسال بار و بسته بندی محموله ها، میتواند اصولی ترین روش بسته بندی را برای محموله ها و محصولات شما به کار گیرد.

تیم مجرب و حرفه ای تاسکو کارگو و بازرگانی پناهی علاوه بر بسته بندی تخصصی محصولات شما، میتوانند محصولات مورد نیاز شما را مستقیم از تولیدکننده تامین کنند و در کشور مقصد بازاریابی کنند.

برای ارسال بار هوایی به عمان، بسته بندی تخصصی محصولات و محموله ها برای ارسال به عمان، تامین و بازاریابی در عمان و ارسال بار هوایی به مسقط تنها کافیست با کارشناسان و متخصصان مجموعه تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

دریافت مشاوره رایگان و تخصصی برای ارسال بار هوایی به عمان (مسقط)

هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام بخش ارسال بار بین الملل تاسکو کارگو با بیش از 13 سال سابقه در حوزه صادرات و ارسال بار به اقصی نقاط دنیا، تجربه های خود را در اختیار مشتریان و کارفرمایان گرامی قرار میدهد. این اشتراک گذاری اطلاعات و مشاوره موجب میشود تا مشتریان ما از بهترین روش های ارسال بار هوایی به عمان (مسقط) مطلع میشوند.

شرکت تاسکو کارگو تمامی محموله ها و کالاهای ارسالی شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت به مقاصد مورد نظر شما میرساند.

برای استعلام قیمت، اطلاع از شرایط و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی کافیست از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما آماده شنیدن صدای گرم شما و ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به شما هستند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

از اینکه تا پایان این مقاله با تیم تاسکو کارگو همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *