ارسال بار هوایی به امارات (دبی و شارجه) + نرخ ارسال

ارسال بار هوایی به دبی تاسکو کارگو

امارات متحده عربی در سالهای اخیر با تبدیل شدن به یکی از قطب های تجارت در خاورمیانه و آسیا به مقصدی برای تاجران و بازرگانان تبدیل شده است. تاجران و بازرگانان ایرانی نیز از این بازار دور نماندند و پتانسیل اقتصادی صادرات و ارسال بار به دبی را یافته اند.

اما یکی از مهمترین دغدغه های تاجران و بازرگانان برای صادرات، بحث ارسال و حمل بار به دبی است. از آنجایی که ارسال بار و سلامت رساندن کالا به دست مشتری مسئله ای حائز اهمیت است پس نحوه ارسال بار نیز مهم است.

از مهمترین چالش هایی که مسافرینی که به دبی میروند با آن رو به رو هستند وسایل شخصی هستند.برخی افرادی که به دبی مهاجرت می کنند نیز میخواهند لوازم و وسایل منزل خود را به دبی حمل و ارسال کنند.

شما میتوانید بار ها و محموله های خود را به دو صورت هوایی و دریایی و به انواع تجاری و غیر تجاری به دبی ارسال کنند. تفاوت این نوع ارسال ها در میزان مالیات، هزینه گمرک و عوارض و بسته بندی محموله است که تاثیر مستقیم روی نرخ ارسال بار شما دارد.

ارسال بار هوایی به دبی و شارجه به دو نوع تجاری و فریت بار تخصص شرکت تاسکو کارگو و هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام است. تاسکو کارگو آماده خدمت رسانی به شما در زمینه ارسال بار به شهر های متخلف امارات متحده عربی از جمله: دبی، ابوظبی، شارجه و… است.

ارسال بار تخصصی، سریع و با رقابتی ترین قیمت تنها تخصص شرکت تاسکو کارگو است.

ارسال بار هوایی به امارت متحده عربی (شارجه و دبی)

ارسال بار هوایی به دبی سریعترین روش ارسال بار نسبت به حمل دریایی است. این انتخاب یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که میخواهند در اسرع وقت کالای خود را ارسال کنند.

ارسال بار هوایی به امارات متحده عربی هزینه بالاتری نسبت به حمل دریایی دارد اما شما با انتخاب شرکت حمل کننده متخصص میتوانید بسیاری از هزینه ها احتمالی را کاهش دهید و از هزینه های ارسال خود بکاهید.

تاسکو کارگو یکی از این شرکت ها است که بار ها و محموله های شما را در کمترین زمان و با رقابتی ترین قیمت به مقصد امارات متحده عربی به دو روش هوایی و دریایی ارسال میکند.

در ایران نیز خطوط هوایی بسیاری هستند که میتوانند بارها و محموله های شما را در سریعترین زمان ممکن بصورت مستقیم به دبی و شارجه ارسال کنند.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان برای ارسال بار هوایی به امارات متحده عربی (شارجه و دبی) تنها کافیست با شماره های زیر در ارتباط باشید.

کارشناسان ما آماده شنیدن صدای گرم شما هستند.

09132178109

03136736700-5

ارسال بار هوایی به شارجه تاسکو کارگو

راهنمای ارسال و حمل بار به امارات متحده عربی (دبی و شارجه و ابوظبی)

همانطور که گفتیم شما میتوانید بارها و محصولات خود را به دو صورت مسافرتی و تجاری به امارات متحده عربی و الخصوص دبی ارسال کنید. حال تفاوتی ایجاد نمیکند لوازم شخصی خود را به دبی و امارات متحده عربی ارسال میکنید یا میخواهید کالا صادر کنید.

شما میبایست مراحلی که در لیست زیر برای شما نوشتیم را انجام دهید:

محاسبه وزن و ابعاد دقیق بار خود: محاسبه وزن و ابعاد دقیق بار مهمترین قسمت ارسال بار است زیرا محاسبه اشتباه ابعاد و وزن مرسوله علاوه بر تاثیر مستقیم روی قیمت، موجب میشود شرکت حمل کننده نتواند بسته بندی درستی برای شما انتخاب کند.

پس میبایست ابعاد و وزن دقیق کالا و بار خود را محاسبه و به شرکت حمل کننده ارائه دهید.

انتخاب بهترین شرکت حمل کننده: انتخاب شرکت حمل کننده بسیار مهم است زیرا شرکت حمل کننده متخصص میتواند از بروز مشکل، هزینه های اضافی و… جلوگیری کند و بار ارسالی شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

ما به شما شرکت تاسکو کارگو را پیشنهاد میکنیم زیرا این شرکت بیش از 13 سال سابقه در حوزه ارسال بار بین الملل دارد که با کادری مجرب ترکیب شده اند. ارسال بار های شما در سریعترین زمان ممکن با رقابتی ترین قیمت ممکن تخصص تاسکوکارگو است.

مقالات مرتبط  مراحل واردات کالا به ایران

بسته بندی تخصصی: بسته بندی تخصصی کالا موجب حفظ سلامت کالا و بار ارسالی شما میشوند. به همین منظور تاسکو کارگو به انتخاب مشتری کالا ها و مرسوله ها را به تخصصی ترین روش ممکن بسته بندی میکند.

فراهم کردن مدارک مورد نیاز: شما برای ارسال بار خود میبایست مدارک مورد نیاز را فراهم کنید که در ادامه بطور کامل به شما توضیح میدهیم چه مدارکی میبایست تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز برای بارهای شخصی: اگر شما صاحب بار هستید و میخواهید به امارات بروید میبایست 3 الی 7 روز قبل از حرکت خود به دبی، کارت ملی، پاسپورت و کپی از بلیط سفر خود به دبی را به فرودگاه ببرید. حال اگر خود شما در ایران حضور ندارید، وکیل یا شخصی که به ان وکالت نامه داده اید میبایست در فرودگاه حضور پیدا کند.

یکی از اعضای درجه یک خانواده شما نیز میتواند در فرودگاه برای ارسال بار برای شما در خارج حضور پیدا کند. در این صورت عضو خانواده شما میبایست کارت ملی و شناسنامه خود به همراه کپی از کارت ملی صاحب بار و گواهی نامه اقامت او در دبی را همراه خود داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای بار های تجاری: برای ارسال بار به امارات متحده عربی شما میبایست کد واردات خود را از گمرک فدرال امارات متحده عربی دریافت کنید. علاوه بر کد واردات شما میبایست کارت بازرگانی، لیست بسته بندی کالا و فاکتور فروش خود را نیز به همراه داشته باشید.

برای دریافت جواز بار و گمرک چه مراحلی باید طی کنید؟

دریافت جواز و انجام امور گمر میتواند توسط شرکت حمل کننده یا خود مالک بار انجام شود. بجای مالک بار وکیل یا عضو خانواده نیز میتوانند این امور را انجام دهند. ما به شما پیشنهاد میکنیم که این امور را به شرکت حمل کننده خود بسپارید.

حال دلیل این حرف چیست؟ اگر خود شما بخواهید مراحل گمرک را طی کنید میبایستی فرم های گمرک و سایر مدارک خود را به همراه داشته باشید و مرحله به مرحله پیش بروید. اما اگر شرکت حمل کننده این مراحل را انجام دهد تنها شما میبایست در انتهای مراحل امضای نهایی را بزنید.

روند های دریافت جواز بار عبارت اند از:

  • تکمیل فرم های ارسال بار شامل اطلاعات مسافر، اطلاعات بار
  • تحویل فرم بالا به مسئول گمرک
  • تکمیل لیست محتویات بار یا عدل بندی که باید در جزئیات کالا و بسته بندی مشخص میشود
  • ارزیاب گمرک بار و لیست عدل بندی را بررسی و مهر میکند و ورود شما و بارتان به سالن فریت را تایید میکند
  • بار شما میبایست وزن شود و رسید توزین به شما داده میشود
  • رسید توزین را به قسمت مالی میفرستید و هزینه های باسکول را پرداخت میکنید
  • در ادامه دو قبض توزین و یک صورتحساب فروش کالا به شما تحویل میدهند.
  • برای دریافت جواز میبایست مدارک را به قسمت پذیرش ببرید و میبایست 2 نسخه از جواز را تحویل بگیرید.
  • سپس برای مهر کردن دو برگ جواز میبایست به ارزیاب مراجعه کنید
  • یک نسخه از جواز را به دایره فریت باید تحویل دهد
  • پس چک نهایی عدل بندی، مهر و امضای نهایی را میتوانید بگیرید
  • محاسبه دقیق ابعاد و وزن کالا، فرودگاه مقصد، اطلاعت فرستنده و گیرنده را به شرکت حمل کننده تحویل دهید.
  • بارنامه، برگه های جواز و توزین و تگ ها را به حراست ببرید تا ثبت شود.
  • در واحد مالی برگه های توزین را مهر کنید
  • در ادامه بار شما در صف XRAY قرار میگیرد

تمامی مراحل را میبایست قبل از ساعت 2 بعد از ظهر انجام شود

هزینه ارسال بار به دبی (امارات متحده عربی)

هزینه ارسال بار به دبی و دیگر شهر های امارات متحده عربی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل خط هوایی که انتخاب میکنید، میزان باری که میخواهید ارسال کنید، ابعاد و وزن بسته شما، شرکت حمل کننده مورد نظر شما میشوند.

به طور کلی بخواهیم هزینه های مختلف را برای شما لیست کنیم میتوانیم به هزینه های مربوط به قبوض توزین، هزینه های ارسال بار تا فرودگاه مورد نظر، هزینه بسته بندی تخصصی، هزینه جواز کردن کالا اشاره کنیم.

اگر خود شما کالا را بسته بندی کنید و به فرودگاه بیاورید هزینه های شما بسیار کاهش پیدا میکند اما این روش را ما به شما پیشنهاد میکنیم زیرا بسته بندی تخصصی برای ارسال بار بسیار مهم است.

شما میتوانید برای استعلام قیمت و ارسال بار هوایی به دبی با مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ما در ارباط باشید.

09132178109

03136736700-5

ارسال بار هوایی به امارات متحده عربی تاسکو کارگو

تعرفه های ارسال بار هوایی به امارات و دبی به چه چیز هایی بستگی دارد؟

تعرفه ها و هزینه های ارسال بار هوایی به امارات و دبی به عواملی که در ادامه برای شما شرح میدهیم بستگی دارد:

  • هزینه ها بسته بندی تخصصی بار فریت
  • هزینه حمل و نقل بار تا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان یا فرودگاه امام خمینی تهران
  • هزینه های مربوط به تشریفات گمرک
  • هزینه های مربوط به توزین، تخلیه، بارگیری و انبار داری
  • هزینه های مربوط به اخذ مجوز های بار و بسته بندی
  • هزینه های بارنامه هوایی
  • هزینه ی گرفتن پته مسافرتی
  • هزینه گرفتن جواز صادراتی برای کالا های تجاری
مقالات مرتبط  ارسال بار فریت به کانادا | ارسال بار هوایی به کانادا

برای اطلاع از قیمت های مربوط به فریت بار و ارسال بار فریت میتوانید به مقاله مربوط به فریت بار مراجه کنید.

همچنین میتوانید از مقاله مربوط به ارسال بار فریت از اصفهان نیز دیدن فرمایید.

داشتن اطلاعات درباره قوانین به شما درخصوص ترخیص کالا و مدیریت هزینه ها بسیار کمک میکند. همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان و متخصصین ما درباره هزینه ها و تعرفه های فریت بار به امارات مطلع شوید.

03136736700-5

09132178109

بسته بندی بار برای ارسال به دبی و امارات متحده عربی

بسته بندی تخصصی بار و کالا یکی از مهمترین اقداماتی است که شما میبایست انجام دهید زیرا بسته بندی اصولی به شما در حفظ سلامت کالا، بازاریابی در کشور مقصد و دیگر مواردی که به افزایش سود شما کمک میکند منجر میشود.

ما در مقاله بسته بندی تخصصی کالا برای شما انواع مختلف بسته بندی برای صادرات و ارسال بار هوایی و دریایی را شرح دادیم که میتوانید از آن مقاله نیز دیدن فرمایید.

تیم حرفه ای تاسکو کارگو با داشتن بیش از 13 سال سابقه در خصوص ارسال بار هوایی و بسته بندی تخصصی کالا و تبحر در این زمینه میتواند کالا های شما را به حرفه ای ترین روش بسته بندی کند که این بسته بندی به حفظ سلامت کالای ارسال شما منجر میشود.

همچنین تیم تاسکو کارگو میتوانند محصولات تولیدی شما رو نیز بسته بندی و در امارات متحده عربی و دبی بازاریابی کنند.

برای اطلاع از نوع بسته بندی کالا ها توسط تاسکو کارگو یا درخواست بسته بندی کالا میتوانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09132178109

03136736700-5

بسته بندی بار در اصفهان برای ارسال بار از اصفهان به دبی

هلدینگ بین المللی تعطیات آرام و بخش ارسال بار تاسکو کارگو واقع در استان اصفهان صفر تا صد امور بسته بندی بار های شما برای ارسال به دبی را برعهده میگیرد.

ما در تاسکو کارگو ابتدا بار های شما را در محل انبار شرکت تحویل میگیریم، سپس بصورت استاندارد و تخصصی بسته بندی میکنیم.

بعد از بسته بندی تخصصی، بار های شما در فرودگاه شهید بهشتی آماده ارسال میشوند و از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به دبی ارسال میشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه بسته بندی و بسته بندی تخصصی در اصفهان پیشنهاد میشوند مقاله نوشته توسط تاسکو کارگو درباره “بسته بندی تخصصی در اصفهان” را مطالعه فرمایید.

چه اقلامی را نمیتوانید به دبی ارسال کنید؟

دبی و امارات متحده عربی نیز مانند دیگر شهر ها و کشورها قواننین وارد کالا مخصوص خود را دارند و محصولاتی و کالاهایی که در ادامه برای شما لیست کردیم را نمیتوانید به امارات متحده عربی ارسال کنید:

  • هرگونه سلاح گرم (تزئینی و غیرتزئینی)
  • انواع و اقسام مهمات
  • انواع ترقه
  • سلاح های سرد مانند شمشیر، خنجر، نیزه و….
  • انواع لباس یا تهجیزات نظامی
  • انواع مختلف مشروب و الکل
  • تمامی انواع مواد مخدر از جمله دانه، گل یا خشخاش
  • دارو و دارو های ممنوعه توسط دولت امارات
  • فرستنده های نظامی یا تجهیزات ارتباطی
  • فرستنده های رادیویی
  • مجسمه و بدن حیوانات با ته رنگ مذهبی
  • مجمسمه های انسان (برهنه)
  • محتواهای مستهجن
  • مواد غذایی (در مقادیر و تعداد زیاد)
  • محتوا هایی متضاد با قانون کپی رایت
  • وسایل جادوگری و افسونگری (لاشه حیوانات و تمامی موارد)
  • حیواناتی که در خطر انقراض هستند یا حیواناتی که محافظت شده اند
  • وسایل و ابزارآلات قمار

قوانین ترخیص کالا در دبی کدام اند؟

امارات متحده عربی یکی از کشورهایی است که قوانین بسیار سختگیرانه ای درخصوص عوارض گمرکی را در فرودگاه های خود دارد. کوچکترین اشتباه در فرآیند ترخیص کالا موجب وارد شدن هزینه های بسیاری به شما میگردد.

پس میبایست قبل از ارسال بار به دبی قوانین مربوط و مراحل ترخیص کالا را مطالعه کنید و از قوانین مطلع شوید.

از سری مشکلاتی که حین ترخیص کالا از گمرک ممکن است با آن مواجه شوید میتوانیم به فاکتور های ارزش بار اشاره کنیم. برخی افراد برای کاهش هزینه های گمرک ارزش واقعی کالا را کمتر از ارزش واقعی خود مینویسند و ارزش واقعی را کم میکنند.

اگر گمرک امارات متحده عربی از این موضوع اطلاع پیدا کند کار ترخیص غیرممکن یا بی اندازه سخت میشود. تازه اگر بتوانید کالا را ترخیص کنید با جریمه های بسیار سنگینی رو به رو میشوید.

یکی دیگر از قوانین ترخیص کالا این است که اگر شخصی که کالا به نام او وارد امارات میشود برای ترخیص کالا حضور پیدا نکند، کالا ترخیص نمیشود.

مقالات مرتبط  ارسال بار هوایی به عمان (مسقط) - ارزان ترین نرخ ارسال بار

لازم به ذکر است کالاهایی که در گمرک امارات متحده عربی میمانند متحمل هزینه های بالایی مانند دموراژ تعلق میگیرد و جریمه های سنگینی به همراه دارند.

تمامی مسافران و افرادی که میخواهند به امارات بروند و لوازم شخصی یا لوازم منزل خود را با همراه خود ببرند، میتوانند با رعایت شروع زیر بدون پرداخت عوارض آنها را به دبی ببرند:

  1. کالا، محموله، لوازم خانگی و… میبایست دست دوم باشد (درصورت نو بودن کالا مشمول پرداخت عوارض میشود)
  2. اثباتنامه زندگی در خارج امارات (میبایست اثبات کنید در خارج از امارات متحده عربی زندگی میکنید)
  3. ارائه دادن مدرک کاری یا تحصیلی که نشان دهد شما در دبی اقامت دارید
  4. لوازم شخصی یا لوازم منزلی که میخواهید به دبی وارد کنید میبایست به اسم فردی که در دبی اقامت دارد وارد شود.
  5. میزان لوازم منزل وارد شده به دبی میبایست به اندازه پر کردن یک خانه باشد نه بیشتر از آن

در صورتی که میخواهید لوازم کشاورزی به دبی وارد کنید باید از وزارت اقلیم و محیط زیست امارات متحده عربی مجوز دریافت کنید. لازم به ذکره که تنها واردات دانه پیاز، بذر و زنبور عسل به امارات متحده عربی مجاز است.

برای وارد کردن و ارسال حیوان خانگی خود مانند سگ یا گربه نیز باید مجدد از وزارت اقلیم و محیط زیست امارات متحده عربی مجوز وارد کردن حیوان را بگیرید. برای دریافت این مجوز میبایست گواهی واکسیناسیون، گواهی سلامت، پاسپورت و اطلاعات میکرو چیپ حیوانتان را از قبل فراهم کرده باشید.

برای واردات سگ به امارات متحده عربی ابتدا میبایست از اون آزمایش هاری گرفته شود.

برای وارد کردن کالا به دبی چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

اصل بارنامه

کپی پکینگ لیست یا لیست بسته بندی محصولات

کپی پاسپورت با مهر ویزای اقامت معتبر در امارات

لازم به ذکر است اگر کالای شما نیاز به معاینه فیزیکی داشته باشد میبایست هزینه اضافی به گمرک یا اداره بنادر امارات متحده عربی پرداخت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری فریت هوایی به امارات و دبی

به طبع مدارکی که برای ارسال بار تجاری نیاز است با مدارکی برای بار مسافرتی نیاز است متفاوت است.

  • کارت بازرگانی
  • معرفی نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری
  • مجوز های صادراتی مورد نیاز
  • پکینگ لیست (لیست کالاهای موجود در بسته های ارسالی شما)
  • اینوویس

اگر درخصوص مجوز های صادراتی مورد نیاز، به مشاوره نیاز دارید میتوانید با کارشناسان و متخصصان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهرهمند شوید.

لازم به ذکر است اگر شما بخواهید از اصفهان به دبی بار هوایی ارسال کنید، شرایط ویژه ای خواهید داشت.

فرودگاه ها و بنادر مهم در امارات متحده عربی کدام اند؟

همانطور که همه میدانند مهمترین فرودگاه امارات متحده عربی DXB و مهمترین بندر امارات متحده عربی  بندر جبل علی است. تمامی بار هایی که چه بصورت هوایی و چه بصورت دریایی به امارات متحده عربی ارسال میشوند به فرودگاه DXB و بندر جبل علی میروند.

یکی دیگر از فرودگاه های بین المللی امارات DWC است.

چرا به امارات بار ارسال کنیم؟

اگر دلایل اقتصادی ارسال بار به دبی را در نظر نگیریم، فراوان بودن راه های ارسال بار به دبی و امارات دلیل دیگری از محبوبیت ارسال بار به امارات است.

از آنجایی که راه ها و خطوط هوایی بسیاری به امارات و دبی پرواز دارند، ارسال بار هوایی به امارات رونق بسیاری گرفته. از آنجایی که کشتیرانی ایران به امارات بسیار فعال است و لنج های بسیاری نیز به بندر جبل علی میروند، ارسال دریایی امارات نیز رونق دارد.

ترخیص کالا در امارات به نسبت دیگر کشورها راحت تر است زیرا اماراتی ها روی صداقت بسیار حساس هستند و اگر با آنها صادق باشید کارهای شما خیلی راحت تر پیش میرود.

ارسال بار هوایی به دبی و امارات از اصفهان

هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام شرکت ارسال بار تاسکو کارگو با بیش از 13 سال سابقه در خصوص ارسال بار هوایی و کارگو بین المللی آماده ارسال بار های هوایی شما از اصفهان به مقصد امارات و دبی است.

ما در تاسکو کارگو میتوانیم بار های هوایی شما را در کمترین زمان ممکن از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد دبی و امارات متحده عربی و شارجه بفرستیم.

تنها کافیست با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما منتظر صدای گرم شما هستند

03136736700-5

09132178109

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ارسال بار هوایی از اصفهان به اقصی نقاط دنیا میتوانید از طریق لینک زیر، مقاله نوشته شده درباره ارسال بار هوایی از اصفهان را مطالعه فرمایید.

ارسال بار هوایی از فرودگاه شهید بهشتی به دبی

ما در هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام و بخش ارسال بار تاسکو کارگو، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان درخصوص ارسال بار هوایی از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به دبی هستیم.

یکی از تخصص های شرکت تاسکو کارگو درخصوص حمل بار هوایی از فرودگاه شهید بهشتی به دبی است که شما میتوانید با تماس با کارشناسان تاسکو کارگو، درخصوص ارسال بار به دبی مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای ارسال بار هوایی از فرودگاه شهید بهشتی به دبی کافیست از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید. ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.

09130864170

09132178109

03136736700-5

ارسال بار هوایی از دبی به اصفهان

شما میتوانید با استفاده خدمات واردات تاسکو کارگو، هر آنچه نیاز دارید را از دبی به مقصد اصفهان ارسال کنید.

بار های تجاری و مسافری شما در سریعترین زمان ممکن و با بهترین نرخ، از دبی به اصفهان و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ارسال میشوند.

شما میتوانید حیوانات خانگی، وسایل منزل، وسایل شخصی و تمامی بار های تجاری خود را از دبی به فرودگاه شهید بهشتی ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *