0 تا 100 ارسال بار هوایی به انگلستان

ارسال بار فریت به انگلستان با تاسکو کارگو

انگلستان یا به عبارتی نیمه جنوبی جزیره بریتانیا، یکی از 4 بخش کشور پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. پایتخت این کشور، شهر لندن است که از دیگر شهرهای مهم این کشور میتوانیم به منچستر و بیرمنگام اشاره کنیم.

هرساله بسیاری از افراد و ایرانیان به انگلستان مهاجرت می‌کنند که این قضیه نشان‌دهنده تقاضا و اهمیت بالای ارسال بار به انگلستان است. اغلب افرادی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، از گروه‌های زیر تشکیل شده‌اند:

  • مهاجران
  • دانشجویان
  • مسافران

این افراد هرکدام نیازهای مخصوص به خود را برای ارسال بار دارند. برای مثال دانشجویان نیاز به ارسال بار و فریت دانشجویی دارند یا مسافران به دنبال راهی برای خلاصی از جریمه اضافه‌بار هستند.

مهاجران نیز به دنبال ارسال لوازم منزل یا لوازم خود و خانواده‌های خود هستند و دائماً با این مشکل مواجه هستند.

به همین منظور تاسکو کارگو اینجاست تا با ارائه خدمات ارسال بار به انگلستان به شما عزیزان، خیال شما را از بابت ارسال بار به انگلستان راحت کند.

پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در سال‌های اخیر با افزایش سیل مهاجرت به کشور انگلستان، ارسال بار و ارسال لوازم شخصی و لوازم منزل به یکی از دغدغه‌های مهاجران و مسافران تبدیل شده.

مسافرانی که به انگلستان سفر می‌کنند، قطعاً با مشکل اضافه‌بار مسافری مواجه شدند، در این موقع افرادی که بیشتر از 20 کیلوگرم بار با خود به همراه دارند، به دنبال روشی برای دور زدن یا فرار از پرداخت جریمه اضافه‌بار هستند.

پیشنهاد تیم تاسکو کارگو به این افراد، استفاده از روش فریت است که در ادامه به بررسی این روش می‌پردازیم و به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم.

مهاجرانی نیز که می‌خواهند به انگلستان بروند نیز به دنبال روشی برای ارسال لوازم شخصی یا لوازم منزل خود هستند و تیم تاسکو کارگو ارسال بار به‌صورت فریت را به این افراد پیشنهاد می‌شود.

اما بهترین شرکت برای ارسال بار و فریت بار به انگلستان کدام است؟

همان‌طور که می‌دانید اعتبار شرکت ارسال کننده بار بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا دقت و کیفیت بالا و رضایت مشتریان موجب این اعتبار می‌شود. همچنین بسته‌بندی تخصصی قبل ارسال بار نیز مهم است.

لازم به ذکر است هر شرکتی اعتبار لازم برای ارسال بار به انگلستان را ندارد و تنها شرکت‌های حمل‌کننده معتبر توانایی ارسال بار به انگلستان را دارد.

دقت در انتخاب شرکت حمل‌کننده بسیار مهم است که نکات لازم را در لینک زیر برای توضیح داده‌ایم.

ارسال خرده بار به شهرهای مختلف انگلستان

شاید برای شما نیز پیش‌آمده باشد که بخواهید برای آشنایان یا اقوام خود در هر کدام از شهرهای مختلف انگلستان هدایا یا بارهای خرد ارسال کنید.

شما می‌توانید با کمک خدمت ارسال خرده بار و ارسال هدایا به شهرهای مختلف انگلستان تاسکو کارگو، بارهای زیر 20 کیلوگرم خود را ارسال کنید.

تمامی خرده بارهای شما با بهترین نرخ و هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن به انگلستان ارسال می‌شوند.

لازم به ذکر است تمامی خرده بارهای ارسال شما به انگلستان به‌صورت تخصصی بسته‌بندی و همراه با بیمه‌نامه رسمی خدمت شما ارائه می‌شوند.

برای ارسال خرده بار به شهرهای مختلف انگلستان مثل لندن، منچستر، بیرمنگام و… شما می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان و تیم تاسکوکارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

خدمات تاسکو کارگو برای ارسال بار به انگلستان

دایره خدمات ارسال بار به انگلستان مجموعه تاسکو کارگو بسیار گسترده است؛ اما برخی از مهم‌ترین خدمات تاسکو کارگو را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • ارسال بار مسافری به انگلستان
  • ارسال لوازم منزل به انگلستان
  • ارسال و صادرات صنایع‌دستی به انگلستان
  • ارسال و صادرات میوه و سبزی‌ها و خشکبار به انگلستان
  • ارسال و صادرات قارچ به انگلستان
  • ارسال و صادرات زعفران به انگلستان
  • ارسال و صادرات تجهیزات صنعتی به انگلستان
  • ارسال و صادرات نمونه‌های تجاری به انگلستان
  • ارسال و صادرات بارهای غیرتجاری به انگلستان
  • ارسال بار به انگلستان با پایین‌ترین هزینه

شما می‌توانید برای اطلاع از تمامی خدمات مجموعه تاسکو کارگو در خصوص ارسال بار فریت و بار هوایی به انگلستان از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط  حمل کالا خطرناک چگونه است؟

راستی تیم تاسکوکارگو مشاوره رایگان نیز به شما ارائه می‌دهند.

09132178109

09130864170

03136736700-5

همچنین برای مطالعه مقالات بیشتر در خصوص “فریت بار” می‌توانید از طریق لینک زیر وارد کنید.

ارسال بار هوایی به انگلستان با تاسکو کارگو

ارسال بار به انگلستان چه مراحلی دارد؟

مهاجران و مسافران برای ارسال لوازم منزل و وسایل شخصی خود هیچ محدودیتی ندارند پس شما می‌توانید با خیال راحت تمامی وسایل منزل و لوازم شخصی خود را به انگلستان ارسال کنید.

شما می‌توانید لوازم شخصی و وسایل منزل خود را با استفاده از قانون Used personal effects یا قانون لوازم مستعمل شخصی به‌تمامی شهرهای انگلستان از جمله لندن، بیرمنگام، منچستر، لیورپول و… ارسال کنید.

همچنین شما می‌توانید تمامی لوازم منزل و لوازم شخصی خود را به شهرهای انگلستان از جمله: بریستول، لیذز، کمبریج، نیوکاسل، آکسفورد، یورک و دیگر شهرهای آزاد انگلستان ارسال کنید.

و اما مراحل کلی ارسال بار به انگلستان به شرح زیر است:

  1. تماس با مجموعه تاسکو و کارگو و مشاوره رایگان

ابتدا شما می‌بایست با مجموعه تاسکوکارگو تماس گرفته و در خصوص نحوه ارسال بار و بارهای خود به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید. همچنین کارشناسان مجموعه باتوجه‌به ابعاد و وزن بار شما، قیمت را اعلام می‌کنند.

مشاوره‌کردن با کارشناسان مربوطه بسیار مهم است؛ زیرا در صورت عدم استانداردهای بسته‌بندی یا عدم طی مراحل به‌صورت صحیح ممکن است برای بار شما مشکل پیش بیاید یا آسیب ببیند.

شما می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکوکارگو در ارتباط باشید:

09132178109

09130864170

03136736700-5

  1. دریافت کالا

در مرحله دریافت کالا، کادر مجرب تاسکو کارگو در محل شما حاضر می‌شوند و بار را از شما تحویل می‌گیرند.

خود شما نیز می‌توانید بارهای ارسالی خود را به محل انبار مجموعه تاسکو کارگو ببرید و درخواست ارسال کنید.

تیم تاسکو کارگو تمامی چمدان‌ها، لوازم منزل، مبلمان، تجهیزات بزرگ و کوچک، میز و کمد، لوازم شخصی، لوازم دانشجویی و سایر وسایل شما را تحویل می‌گیرند و به تخصصی‌ترین حالت ممکن بسته بندی می‌کنند.

 

  1. بسته بندی کالا

برای بسته بندی بارهای شما، روش‌ها و متدهای مختلفی وجود دارد که در تسکو کارگو ما بهترین نوع بسته بندی را برای بارهای شما انتخاب می‌کنیم تا حفاظت حداکثری از بارهای شما به عمل بیاید.

تاسکو کارگو تخصصی‌ترین لاین مخصوص به بسته بندی بارهای صادراتی را در مجموعه خود دارد به گونه‌ای که شما نگرانی از بابت بارها و مرسولات خود نخواهید داشت.

راستی اگر می‌خواهید در خصوص نحوه بسته بندی و نوع بسته بندی بارهای صادراتی اطلاعات بیشتری کسب کنید، از طریق لینک زیر می‌توانید مقالات نوشته شده توسط تاسکو کارگو را مطالعه نمایید.

همان‌طور که می‌دانید بسته بندی اصولی از مهم‌ترین مراحل ارسال بار هوایی به انگلستان است تا بار شما هنگام ترخیص در انگلستان با مشکل مواجه نشود.

پس از بسته بندی اصولی و استاندارد بار شما، بارها تا فرودگاه شهید بهشتی یا فرودگاه امام خمینی حمل و برای ارسال آماده می‌شوند.

  1. انجام تشریفات گمرکی

در مرحله تشریفات گمرکی، بار شما در ترمینال بار و پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی، مرسوله‌های شما وزن می‌شوند و پس از طی تشریفات گمرکی توسط تیم تاسکو کارگو، آماده ارسال می‌شوند.

لازم به ذکر است شما می‌توانید تمامی وسایل شخصی و لوازم منزل خود را به‌جز موارد ممنوعه که در مقاله “صفر تا صد فریت بار” برای شما شرح داده‌ایم را می‌توانید به انگلستان ارسال کنید.

برای ارسال بارهای زیر به انگلستان، مشکل و ایرادی نخواهید داشت:

  • لوازم شخصی
  • مبلمان
  • کمد
  • میز
  • بوفه
  • تخت
  • پیانو
  • فرش‌های دستبافت و ماشینی
  • مواد غذایی خشک
  • کامپیوتر و لپ تاپ
  • ظروف منزل
  • لباس‌های شخصی
  1. صدور بارنامه و ارسال بار

پس از انجام تشریفات گمرکی، بارهای شما توسط تیم تاسکو کارگو و ایرلاین‌های معتبر جهانی با توجه به شهر مقصد و انتخاب شما، بهترین ایرلاین و روش ارسال انتخاب می‌شود و به مقصد ارسال می‌شوند.

در هنگام حمل بار شما تا مقصد، شما می‌توانید از طریق پایانهٔ رهگیری بار و از طریق شماره بارنامه خود محموله‌های خود را تا زمان رسیدن به مقصد رهگیری کنید.

پیگیری‌های شما در حین حمل موجب می‌شود شما در سریع‌ترین زمان ممکن برای ترخیص بار خود اقدام کنید.

  1. ترخیص و دریافت بار در گمرک فرودگاه

پس از رسیدن بار شما به مقصد در کشور انگلستان، اولین مرحله ترخیص بار شما توسط گمرک و متصدیان گمرک انجام می‌شود، پس از گذشت 48 ساعت شما می‌توانید نسبت به ترخیص بار و کالای خود اقدام کنید.

اگر شما دیرتر از زمان موعد نسبت به ترخیص بار خود اقدام کنید می‌بایست هزینه انبارداری نیز پرداخت کنید پس پیشنهاد می‌شود سریعاً نسبت به ترخیص بارهای خود اقدام کنید.

گمرک ابتدا تمامی مدارک شما را چک می‌کند و مدارک شما می‌بایست کامل و بدون نقص باشد و نام و نام خانوادگی شما با مدارک شناسایی یکسان باشد.

در مرحله آخر ترخیص بار، بسته‌های شما توسط دستگاه X rey بازرسی می‌شوند تا از منطبق بودن بارها با بارنامه شما مطمئن شوند.

ارسال بسته های پستی به انگلستان با تاسکو کارگو

برای ارسال بار به انگلستان چه مدارکی مورد نیاز است؟

شما برای ارسال بار هوایی به انگلستان به مدارکی که در لیست زیر برای شما آورده‌ایم نیاز دارید:

  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل پاسپورت گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • اصل کارت ملی گیرنده
  • کپی بلیط پرواز
  • آدرس و مشخصات کامل فرستنده
  • آدرس و مشخصات کامل گیرنده به همراه کد پستی، Zip Code و گیرنده و شماره‌های تماس
  • لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته‌ها
مقالات مرتبط  بسته بندی صادراتی کالا

به طور معمول نیازی به حضور مسافر برای بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی نیست؛ اما در اکثر مواقع حضور مسافر برای بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی الزامی است.

معمولاً بسته‌ها و بارهای شما 3 الی 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران به مقصد مورد نظر شما ارسال می‌شوند.

چه کالاهایی را نمی‌توان به انگلستان ارسال کرد؟

برخی از کالاها را نمی‌توان به انگلستان ارسال کرد و در واقع واردکردن برخی از کالاها به انگلستان ممنوع است یا شما با محدودیت‌هایی برای ارسال کالاها روبه‌رو هستید.

درصورتی‌که شما اقلام ممنوعه‌ای با خود به انگلستان ببرید یا در بارهای ارسال شما اقلام ممنوعه موجود باشد، ممکن است مأمورین فرودگاه شما را جریمه یا بارهای شما را دیپورت کنند.

برای اطلاع از ممنوعیت‌های ارسال بار و فریت بار به انگلستان می‌توانید از طریق لینک زیر از مقاله نوشته شده توسط تاسکو کارگو درباره “صفر تا صد ارسال بار فریت” مطالعه کنید.

قیمت ارسال بار به انگلستان چقدر است؟ - عوامل تأثیرگذار قیمت ارسال بار

قیمت ارسال بار فریت یا ارسال بار هوایی به انگلستان نیز مانند دیگر کشورها، مانند ارسال بار مسافری محاسبه می‌شود و عوامل بسیاری در تعیین هزینه‌ها و قیمت ارسال بار نقش دارند.

عوامل تأثیرگذار در قیمت و هزینه ارسال بار به انگلستان عبارت‌اند از:

  • شهر مقصد موردنظر شما
  • حجم و وزن بار ارسالی
  • ایرلاین انتخابی برای ارسال بار به انگلستان
  • نوع بسته بندی
  • استفاده از کارت بازرگانی برای بارهای تجاری

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌ها و نرخ گیری در لحظه از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان برای ارسال بار به انگلستان بهره‌مند شوید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال بار فریت و بار هوایی به انگلستان با تاسکو کارگو

هزینه پست به انگلستان چقدر است؟

همان‌طور که می‌دانید هزینه‌ها و نرخ‌های پست به شهرهای مختلف انگلیس متفاوت است. شما باتوجه‌به شهر انتخابی خود و ایرلاین انتخابی هزینه‌های متفاوتی باید پرداخت کنید.

شرکت تاسکو کارگو به شما اطمینان می‌دهد تمامی بسته‌های پستی شما با رعایت استانداردها در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر شما برسد.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان تیم تاسکو کارگو، دید باز نسبت به انتخاب ایرلاین مناسب و انتخاب بهترین روش برای ارسال بار می‌دهد تا هزینه‌های شما به حداقل ترین حالت برسد.

پس برای ارسال بسته پستی به انگلستان می‌توانید از طریق شماره‌های زیر اقدام کنید:

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال حیوانات خانگی به انگلستان – معرفی مراحل ارسال حیوان زنده به انگلستان

بسیاری از افراد و مهاجرینی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند، می‌خواهند حیوانات خانگی خود را نیز به همراه ببرند.

کسب منکر این قضیه که حیوانات به عضوی جداناپذیر از خانواده‌های ما تبدیل شده‌اند نیست، بدین منظور تاسکو کارگو خدمت ارسال حیوانات خانگی به انگلستان و ارسال حیوان زنده به انگلستان را فراهم کرده است.

رابطه عاطفی که بین افراد و حیوانات خانگی ایجاد شده، منجر به احساس نگرانی برای حیوانات خود حین ارسال شده است. تاسکو کارگو به‌منظور نگرانی شما، تضمین ارسال حیوانات خانگی در سلامت کامل را به شما می‌دهد.

کارشناسان تیم تاسکو کارگو به شما تضمین می‌دهد که حیوانات عزیز شما در سلامت کامل و با رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی به کشور انگلستان ارسال شوند.

تیم تاسکو کارگو بهترین شرایط را برای حیوانات شما در نظر می‌گیرد و شما نیز می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال حیوانات، مقاله راهنمایی ارسال حیوانات زنده را مطالعه کنید.

همچنین در این مقاله تمامی مدارک موردنیاز برای ارسال حیوانات برای شما فراهم آمده که می‌توانید از این مقاله دیدن فرمایید.

برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط ارسال حیوانات خانگی به انگلستان می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ارسال حیوانات زنده به انگلستان بهره‌مند شوید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال جنازه متوفی به انگلستان | ارسال جنازه متوفی از انگلستان به ایران

تیم تاسکو کارگو صمیمانه آرزومند است هیچگاه این خدمت و سرویس را از ما نخواهید؛ اما چنانچه نیازمند استفاده از خدمت ارسال جنازه متوفی به انگلستان شده‌اید، تاسکو کارگو در خدمت شما خواهد بود.

تاسکو کارگو معتبرترین شرکت حمل‌کننده و بهترین انتخاب برای شماست تا به کمک آن جنازه عزیزان یا اقوام خود را به انگلستان ارسال کنید.

همچنین شما می‌توانید نسبت به ارسال جنازه از انگلستان به ایران نیز اقدام کنید.

تیم تاسکو کارگو تمامی مراحل ارسال تابوت از انگلستان به ایران را برعهده می‌گیرد و به شما کمک می‌کند، جنازه عزیزان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به ایران یا بلعکس ارسال کنید.

تیم تاسکو کارگو از مرحله صفر تا صد ارسال جنازه متوفی به ایران را نیز به عهده می‌گیرد و تمامی تشریفات گمرکی موردنیاز و ترخیص آن را انجام می‌دهد. همچنین تمامی امور مربوط به گذرنامه و پزشک‌قانونی را نیز انجام می‌دهد.

مقالات مرتبط  ارسال بار هوایی از اصفهان به سراسر دنیا

برای اطلاع از هزینه‌ها و قیمت ارسال جنازه متوفی از ایران به انگلستان و ارسال جنازه متوفی از انگلستان به ایران، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال بار هوایی به لندن با تاسکو کارگو

ارسال بار هوایی به لندن | ارسال بار به لندن

همه شما مطمئناً لندن را می‌شناسید. لندن که پایتخت انگلستان و پادشاهی متحده بریتانیا است که در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مقاصد مهاجرتی ایرانیان شده.

شهر لندن بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر انگلستان است و بزرگترین ناحیه شهری در اروپا را نیز دارد.

طبق آمارهای رسمی منتشر شده، این شهر حدود 7 میلیون نفر جمعیت در مساحت خود گنجانده که پرجمعیت ترین شهر اروپا نیز است.

در شهر لندن فرودگاه‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید بارهای خود توسط ایرلاین‌های مختلف به این فرودگاه‌ها ارسال کنید. فرودگاه‌های لندن عبارت‌اند از:

  • فرودگاه هیترو لندن
  • فرودگاه گات ویک لندن
  • فرودگاه استانس تد لندن
  • فرودگاه لوتون لندن
  • فرودگاه ساوث اند لندن

از نظر اهمیت برای ارسال فریت مسافری و ارسال وسایل منزل و لوازم شخصی، فرودگاه هیترو لندن بسیار حائز اهمیت است که می‌توانید بارهای خود را به این فرودگاه ارسال کنید.

انجام فریت‌های مسافری و ارسال وسایل شخصی به فرودگاه هیترو لندن برای مهاجران و مسافران این شهر بسیار مهم است و اینجاست که تاسکو کارگو آماده خدمت‌رسانی به شماست.

ما در تیم تاسکو کارگو می‌کوشیم ارسال بار به فرودگاه هیترو لندن را به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهیم.

از طرف دیگر تقاضای بالا دانشجویان برای تحصیل در لندن؛ نیاز به ارسال فریت دانشجویی را نیز بالا برده است که تیم تاسکو کارگو خدمت فریت دانشجویی به لندن را برای شما فراهم کرده است.

شما می‌توانید با استفاده از شرکت تاسکو کارگو موارد زیر را به لندن ارسال کنید:

  • ارسال بار مسافری به لندن
  • ارسال لوازم منزل به لندن
  • ارسال وسایل شخصی به لندن
  • ارسال فریت دانشجویی به لندن
  • ارسال تخت خواب به لندن
  • ارسال مواد غذایی به لندن
  • ارسال پوشاک به لندن
  • ارسال البسه به لندن
  • و…

ما در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل شما را به لندن و با بهترین قیمت ارسال می‌کنیم.

برای اطلاع از نحوه ارسال و استعلام قیمت ارسال بار به لندن می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان برای ارسال بار به لندن بهره‌مند شوید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال بار هوایی به بیرمنگام | ارسال بار به بیرمنگام

بیرمنگام یا به گویش محلی بیرمینگام یکی دیگر از شهرهای انگلستان است که افراد بسیاری قصد ارسال بار به این شهر را دارند. شهر بیرمنگام در شهرستان متروپلین و در ناحیه میدلند غربی انگلستان واقع شده.

شهر بیرمنگام بعد از لندن، پرجمعیت‌ترین شهر انگلستان است که جمعیتی حدود 2 میلیون نفر دارد.

لازم به ذکر است جمعیت بسیاری از مسلمانان بریتانیا  و جامعه بزرگی از مهاجران در شهر بیرمنگام سکونت دارند و از این لحاظ این شهر برای مهاجران ایرانی بسیار اهمیت دارد.

فرودگاه بیرمنگام که در همین شهر واقع شده به دو منظور باری و مسافری قابل‌استفاده است و از فرودگاه‌های بین‌المللی بیرمنگام است. دانشجویان و مهاجران بسیاری نیز قصد ارسال بار به فرودگاه بیرمنگام را دارند.

ما در تاسکو کارگو نهایت تلاش خود را در راستای ارائه بهترین خدمات به شما در خصوص ارسال بار به بیرمنگام می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان و با بهترین نرخ قیمتی بارهای مورد نظر شما را ارسال کنیم.

در تاسکو کارگو می‌توانیم خدمات زیر را برای ارسال بار به بیرمنگام ارائه دهیم:

  • ارسال لوازم شخصی به بیرمنگام
  • ارسال وسایل منزل به بیرمنگام
  • ارسال اضافه‌بار مسافری به بیرمنگام
  • ارسال فریت دانشجویی به بیرمنگام
  • ارسال مبلمان و سرویس خواب به بیرمنگام
  • ارسال کد و تخت خواب به بیرمنگام
  • ارسال مواد غذایی به بیرمنگام
  • ارسال خشکبار به بیرمنگام
  • ارسال البسه و پوشاک به بیرمنگام
  • ارسال پیانو و لوازم موسیقی به بیرمنگام
  • ارسال بار برای دانشجویان به بیرمنگام
ارسال بار هوایی به منچستر با تاسکو کارگو

ارسال بار هوایی به منچستر | ارسال بار به منچستر

منچستر نیز یکی دیگر از شهرهای بزرگ و مهم انگلستان است که در شمال غربی انگلستان واقع شده است. منچستر به دلیل تیم‌های مطرح فوتبال خود سالانه بازدیدکننده‌های بسیار زیادی دارد.

فرودگاه منچستر نیز به‌منظور بازدیدکننده‌ها بسیار زیاد خود تبدیل به یکی از پایانه‌های مسافری تبدیل شده که سالانه مسافران و مهاجران بسیاری از طریق آن بارهای خود را ارسال می‌کنند.

علاوه بر تیم‌های فوتبال، این شهر جاذبه‌های گردشگری و صنعتی بسیار زیادی را در خود جای داده است و همین امر موجب شده سالانه افراد بسیاری از این شهر دیدن کنند.

فرودگاه منچستر ازآن‌جهت اهمیت دارد؛ چون سالانه تعداد چمدان‌ها و بارها و بسته‌های کوچک و بزرگی به این شهر و به این فرودگاه ارسال می‌شوند و از حمل هوایی بسیاری برخوردارند.

ما در تاسکو کارگو خدمات متنوعی در خصوص ارسال بار به شهر منچستر و بلعکس را برای شما فراهم کرده‌ایم که در ادامه لیست کوچکی از خدمات تاسکو کارگو برای شما فراهم شده است.

  • ارسال لوازم شخصی به منچستر
  • ارسال وسایل منزل به منچستر
  • ارسال اضافه‌بار مسافری به منچستر
  • ارسال فریت دانشجویی به منچستر
  • ارسال مبلمان و سرویس خواب به منچستر
  • ارسال کد و تخت خواب به منچستر
  • ارسال مواد غذایی به منچستر
  • ارسال خشکبار به منچستر
  • ارسال البسه و پوشاک به منچستر
  • ارسال پیانو و لوازم موسیقی به منچستر
  • ارسال بار برای دانشجویان به منچستر

شما می‌توانید برای ارسال بار هوایی و ارسال بار فریت به انگلستان از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *