مقصد بیشتر مسافرانی که از ایران به کشور های خارجی سفر می کنند کشور آمریکا است. فریت بار مسافری و ارسال بار به این کشور به خصوص برخی از ایالت های آن نسبت به دیگر کشور ها بیشتر است. از سوی دیگر به علت مهاجرت زیاد به آمریکا و چون بیشتر مسافران علاقه دارند برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود را به همراه خود ببرند ، نیاز به یک شرکت مناسب و قابل اعتماد برای ارسال هوایی بار به این کشور است.

تاسکو کارگو تمام کارهای مربوط به فریت بار به آمریکا و حمل بار را انجام می دهد. برای مشاوره در خصوص ارسال بار به آمریکا و برآورد هزینه ارسال بار با مشاورین مجرب تاسکو کارگو تماس بگیرید.

فریت بار به آمریکا

بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار) از ایران به آمریکا (فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا و اغلب به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو است.در حالت کلی ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به کشور آمریکا برای مهاجرین و مسافران به آنجا به صورت رایگان است. تصور  اغلب کسانی که از ایران برای مدت طولانی به آمریکا مسافرت می کنند این است که نمی توانند لوازم و اثاثیه شخصی خود را به این کشور فریت کنند.

برای ورود لوازم استفاده شده ودست دوم هیچ مانعی وجود ندارد وشما به راحتی می توانید با پرداخت مبلغ ناچیزی حدود ۳۰تا ۴۰ دلار آمریکا برای صدور قبض انبار بعد از رسیدن بار به فرودگاه ،بار خود را دریافت نمایید وهیچ هزینه ی گمرکی دیگری برای شما در پی نخواهد داشت.برای مسافران این امکان وجود دارد که بتوانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used H.Hgoods و Used personal effects به بیشتر شهر های ایالات متحده آمریکا مانند نیویورک ، واشینگتن ، آتلانتا ، شیکاگو ، لس آنجلس ، سانفرانسیسکو ، بوستن ، تگزاس ، پورتلند ،سیاتل ، میامی و… فریت نمایند.

مراحل فریت بار به آمریکا

بسته بندی بار

بعد از اینکه روز دقیق برای بسته بندی بار و لوازم مسافری تعیین شد تیم بسته بندی لیستی از اجناس و لوازم تهیه می کند تا صدور پکینگ لیست به آسانی انجام شود . بعد از بسته بندی تمامی لوازم را در کارتن های مخصوص فریت بار شرکت تاسکو کارگو قرار داده می شود و در نهایت برای انسجام بار و یکپارچگی تمام کارتن ها را بر روی پالت پلاستیکی فیکس می کنند تا بار جابجا شود.

ارسال بار به فرودگاه و صدور بار نامه

بعد از بسته بندی و پالت بندی ، بار به فرودگاه امام خمینی (ره) ارسال می شود. تا کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی جهت صدور بارنامه انجام شود. تمامی کارها را کارشناس فریت بار در فرودگاه انجام می دهد  و توسط یکی از شرکت های هواپیمایی که در فرودگاه امام فعالیت دارند بارنامه صادر می شود .

صدور بار نامه و ارسال بار به امریکا

بعد از اینکه بارنامه از سوی یکی از شرکت های هوایمایی صادر شد . مسافر باید هزینه ارسال بار را تسویه کند . در نهایت بعد از تسویه حساب بار به بهترین روش به صورت هوایی به مقصد مسافر ارسال می شود.

ارسال مواد غذایی به آمریکا

برای اغلب مسافران و مشتریان این سوال مطرح است که آیا شما می توانید ارسال مواد غذایی ما به آمریکا را هم ذانجام دهید؟

در جواب این سوال باید بگوییم که هر کدام از کشورها برای گمرک دارای قوانین خاص خود می باشند .اما در حالت کلی ارسال بار مواد غذایی حتی به مقدار بسیار کم ، بسیار حساسیت زا است. یعنی این امکان وجود دارد که در ارزیابی گمرک و در هر فرودگاه در بررسی محوطه متوجه وجود مواد غذایی شوند و آن را دور بریزند و یا مشکلاتی برای گیرنده بار به وجود بیاورند.

بنابراین ما به شما مسافران و مهاجران محترم توصیه می کنیم سعی کنید مواد غذایی را که در میان محوطه باری خود قرار ندهید .حتی اگر مقدار آن بسیار ناچیز هم باشد. اما در صورتی که اصرار دارید که مقداری مواد غذایی را فریت بار کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که آن را در یک جعبه جداگانه ای قرار دهید تا بشود به راحتی به آن دسترسی داشت.در این صورت دیگر نیاز به آن نمی باشد که در بین بار ها به دنبال آن بگردیید و بار های دیگر شما نیز آسیب نخواهد دید.

ارسال اشیاء قدیمی

گاهی اوقات یک سری از افراد به اشیاء قدیمی که در منزل آن ها وجود دارد یک علاقه خاصی دارند و دوست دارند که هنگام مهاجرت به آمریکا آن را نیز به همراه خود به این کشور ببرند (که این کار به وسیله شرکت های فریت بار برای آن ها انجام می شود )شما عزیزان باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی هم که این اشیاء دارای ارزش مادی و معنوی چندانی هم نباشند، بایست دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی برای خروج از کشور باشند.

نکته:

دقت داشته باشید که نباید به هیچ عنوان عطر و ادکلن ، مایعات ، لاکو یا دیگر مواد شیمیای مانند چسب ، رنگ ، باتری و… در میان بار گذاشته شود این مورد به طور کلی جزء قوانین فریت بار (ارسال بار) و حمل بار هوایی می باشد وبه مقصد خاصی مربوط نیست.