ارسال بار هوایی به استرالیا (راهنمای کامل فریت به استرالیا)

استرالیا همیشه یکی از مقصد مهم و پرطرف‌دار مهاجران است که هرساله بارهای بسیاری توسط ایرانی‌های مقیم استرالیا ارسال می‌شوند.

مسافران که می‌خواهند به کشور استرالیا سفر یا مهاجران و دانشجویانی که می‌خواهند به استرالیا مهاجرت کنند، همیشه نیاز مبرمی به ارسال بار به ین کشور دارند.

این افراد دائماً در حال ارسال لوازم منزل خود، ارسال لوازم دانشجویی، ارسال لوازم شخصی یا ارسال حیوانات خانگی خود به استرالیا هستند و این بارهای خود را به این کشور فریت می‌کنند.

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که قصد مهاجرت یا ارسال بار به استرالیا به دلایل مختلف را داشته باشید. این کشور پهناور زیبا و کم جمعیت هرساله افراد بسیاری به خود را جذب می‌کند.

این کشور به دلیل کمبود نیروی کار متخصص و به دلیل سیاست‌های اقتصادی و معیشت خود هرساله مهاجران بسیاری را به خود جذب می‌کند و شغل‌های مناسبی نیز برای این افراد به ارمغان آورده.

اگر به دنبال استعلام قیمت و ارسال بار هوایی به استارلیا هستید میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

اصلی‌ترین مقاصد و شهرهای استرالیا برای ارسال بار از مبدأ ایران عبارت‌اند از ملبورن، کانبرا، سیدنی، آدلاید، بریزبین.

افرادی که به دنبال مهاجرت، ارسال بار، ارسال لوازم شخصی یا لوازم منزل به استرالیا هستند به این شهرها بارهای خود را از مبدأ ایران ارسال می‌کنند.

شما نیز می‌توانید بارهای خود یا هدایای خود را برای آشنایان یا اقوام خود در استرالیا به مقاصد این شهرها ارسال کنید.

برای ارسال لوازم شخصی، لوازم منزل، بارهای تجاری و غیرتجاری شما می‌توانید به هر یک از شهرهای ملبورن، سیدنی، کانبرا، آلاید و بریزبین ارسال داشته باشید.

ارسال بار هوایی به استرالیا با تاسکو کارگو

ارسال بار فریت به استرالیا

اگر تا کنون به استرالیا سفرکرده باشید یا سفر هوایی داشته‌اید، می‌دانید یکی از اصلی‌ترین مشکلات مسافران مشکل اضافه‌بارهای مسافران است که خیلی از مسافران به همین دلیل جریمه می‌شوند.

اما بهترین راه‌حل برای مشکل اضافه‌بار مسافری چیست؟

قطعاً بهترین راه‌حل برای مشکل اضافه‌بار مسافری ارسال بار به‌صورت فریت است. ارسال بار به‌صورت فریت می‌تواند هزینه‌های شما تا یک‌سوم کاهش دهد.

استفاده از روش فریت بار به استرالیا مزایای بسیاری دارد که در ادامه مقاله به بررسی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  • ارسال سریع
  • هزینه بسیار مناسب نسبت به جریمه اضافه‌بار
  • گارانتی سلامت بار (به دلیل بسته بندی تخصصی و استاندارد)
  • ارسال بارهای تجاری در سریع‌ترین زمان

تمامی این ویژگی‌ها موجب شده افراد بسیاری بارهای خود را به شیوه فریت به استرالیا ارسال کنند.

شما نیز می‌توانید بارهای خود را به استرالیا در سریع‌ترین زمان فریت کنید، کافی است تا پایان این مقاله با تیم تاسکو کارگو همراه باشید.

خدمات تاسکو کارگو برای ارسال بار به استرالیا

شرکت تاسکو کارگو خدمات مختلفی در خصوص ارسال بار به استرالیا به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید در خصوص موارد زیر روی تاسکو کارگو حساب کنید:

  • ارسال بار مسافری به استرالیا
  • ارسال لوازم منزل به استرالیا
  • ارسال مبلمان و سرویس خواب به استرالیا
  • ارسال صنایع‌دستی به استرالیا
  • ارسال فرش دستبافت و فرش ماشینی به استرالیا
  • ارسال میوه، سبزی‌ها، صیفی‌جات به استرالیا
  • ارسال خشکبار به استرالیا
  • ارسال و صادرات قارچ به استرالیا
  • صادرات زعفران به استرالیا
  • ارسال دستگاه‌های صنعتی به استرالیا
  • ارسال بارهای تجاری به استرالیا
  • ارسال نمونه‌های تجاری به استرالیا
  • ارسال نمونه‌های نمایشگاهی به استرالیا
  • ارسال حیوانات خانگی به استرالیا
  • ارسال لوازم دانشجویی به استرالیا
مقالات مرتبط  10 از بهترین کشور ها برای صادرات فرش ایرانی

ارسال لوازم منزل به استرالیا

بسیاری از مهاجران و افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، به دلایل مختلفی مانند گران‌بودن قیمت لوازم منزل در استرالیا، نگه‌داشتن یادگاری‌های خود و دیگر دلایل می‌خواهند وسایل منزل را با خود ببرند.

بسیاری از لوازم منزل وجود دارند که به دلیل تفاوت کم‌قیمت ارسال و قیمت خرید در استرالیا، به‌هیچ‌عنوان ارزش ارسال و فریت را ندارند.

اما بسیاری از لوازم منزل هستند که ارزشمند هستند و به دلیل ارزش‌های مادی یا معنوی خود، در صحت و سلامت کامل به استرالیا ارسال می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب وسایل و لوازم منزل برای ارسال به استرالیا، ابتدا با کارشناسان تاسکو کارگو مشاوره کنید تا از کالاهایی که ارزش ندارند یا می‌توانید با قیمت کمتر در استرالیا خریداری کنید مطلع شوید.

شما می‌توانید در خصوص ارسال لوازم منزل به استرالیا با کارشناسان تاسکو کارگو مشاوره رایگان انجام دهید، تنها کافی است از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

09132178109

091308641710

03136736700-5

لوازم منزل و وسایل منزلی که شما می‌خواهید به استرالیا ارسال کنید، ابتدا به‌صورت تخصصی و استاندارد بسته بندی می‌شوند تا در حین ارسال مشکلی برای لوازم منزل شما پیش نیاید.

پس از بسته بندی تخصصی بارها، مقدمات ارسال لوازم منزل شما به استرالیا انجام می‌شود که برای اطلاعت بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ارسال بار فریت به استرالیا با تاسکو کارگو

ارسال لوازم دانشجویی به استرالیا

اگر دانشجو باشید می‌دانید راه پیشرفت و موفقیت‌های تحصیلی یا کاری از مسیر مهاجرت می‌گذرد و استرالیا قطعاً یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مقصد مهاجرتی شماست.

اگر دانشجو استرالیا هستید یا می‌خواهید در استرالیا ادامه تحصیل دهید قطعاً نیاز به وسایل شخصی، لباس، کتاب، مواد غذایی و… خواهید داشت.

ارسال فریت دانشجویی نیز یکی دیگر از تخصص‌های تاسکو کارگو است که شما می‌توانید به اقصی‌نقاط دنیا لوازم دانشجویی خود را فریت کنید.

تیم تاسکو کارگو تمامی لوازم دانشجویی موردنیاز شما را برای شما به استرالیا و به شهرهای سیدنی، ملبورن، پرت، آلادید، کانبرا، بریزبین، هوبارت و دیگر شهرهای استرالیا ارسال می‌کند.

تنها کافی است با مشاوران تاسکو کارگو در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان تاسکو کارگو استفاده کنید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال حیوانات خانگی به استرالیا

از دیرباز تاکنون حیوانات خانگی به عضوی جداناپذیر از خانواده‌های ما تبدیل شده‌اند. این عضو خانواده نیز هنگام سفر مانند سایر اعضای خانواده با آن رفتار شود.

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا یا هریک از شهرهای این کشور را دارند، حیوانات خانگی خود را نیز با خود به استرالیا می‌برند.

ارسال حیوانات خانگی نیز یکی دیگر از تخصص‌های تاسکو کارگو است. اگر شما نیز قصد ارسال حیوانات خانگی خود به استرالیا را دارید، می‌توانید از خدمت ارسال حیوانات خانگی تاسکو کارگو استفاده کنید.

شما با کمک تاسکو کارگو می‌توانید حیوانات زیر را به استرالیا ارسال کنید:

  • ارسال سگ به استرالیا
  • ارسال گربه به استرالیا
  • ارسال پرنده‌های زینتی به استرالیا
  • ارسال انواع طوطی به استرالیا
  • ارسال خرگوش به استرالیا
  • ارسال آبزیان به استرالیا
  • ارسال ماهی‌های آکواریومی به استرالیا
  • ارسال ماهی‌های تزیینی به استرالیا

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارسال حیوانات خانگی به اقصی‌نقاط دنیا به صفحه ارسال و فریت حیوانات خانگی توسط تاسکو کارگو مراجعه کنید.

همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص ارسال حیوانات خانگی به سراسر دنیا با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09130864170

09132178109

03136736700-5

ارسال لوازم نمایشگاهی به استرالیا (ارسال نمونه‌های تجاری به استرالیا)

یکی از مهم‌ترین دغدغه صاحبان کسب‌وکار، ارائه و صادرات محصولات تولیدی خود است. این مورد یکی از مواردی است که بسیاری از تولیدی‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

شما می‌توانید انواع نمونه‌های تجاری و لوازم نمایشگاهی خود را به استرالیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کنید. شما می‌توانید موارد زیر را به استرالیا ارسال کنید:

  • ارسال بارهای تجاری به استرالیا
  • ارسال ماشین‌آلات صنعتی به استرالیا
  • ارسال دستگاه‌های الکترونیک به استرالیا
  • ارسال تجهیزات پزشکی به استرالیا
  • ارسال تابلو های نقاشی به استرالیا
  • ارسال اقلام و موارد نمایشگاهی به استرالیا
  • ارسال قطعات صنعتی به استرالیا
  • ارسال ابزارآلات به استرالیا
  • ارسال تجهیزات به استرالیا
  • ارسال سمپل‌های تجاری به استرالیا
مقالات مرتبط  آشنایی با انواع بسته بندي كالا های صادراتی

شما می‌توانید تمامی موارد ذکر شده را در کوتاه‌ترین زمان و در سلامت کامل به استرالیا ارسال کنید.

تیم مجرب و متخصص تاسکو کارگو شما را در این مسیر همراهی می‌کنند.

ابتدا بارهای موردنظر شما به‌دقت بسته بندی و آماده ارسال می‌شوند. در قدم دوم تمامی اقدامات گمرکی موردنیاز بسته‌های شما انجام می‌شود و در نهایت بار ارسالی شما به استرالیا می‌رسد.

شرکت تاسکو کارگو به دلیل همکاری مستقیم با بهترین ایرلاین‌ها و خطوط هوایی بار موردنظر شما را در کمترین زمان و با حذف واسطه‌ها، خدمات خود را با کمترین هزینه به شما ارائه می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال بار هوایی به استرالیا | ارسال بار فریت به استرالیا با تاسکو کارگو

برای فریت به استرالیا چه نکاتی را باید بدانید؟

شما برای ارسال بار هوایی به استرالیا می‌بایست یک‌سری نکات را بدانید که در ادامه به بررسی و توضیح ای نکات در سایت تاسکو کارگو می‌پردازیم:

اولین نکته: شما برای ارسال بار هوایی به استرالیا می‌بایست 7 الی 10 روز قبل از سفر اقدامات لازم برای فریت را انجام دهید. بدین منظور میتوانید با تیم تاسکو کارگو تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

دومین نکته: شما با احتساب روزهای تعطیل فرودگاه امام خمینی می‌بایست حداقل 2 روز قبل از سفر نسبت به ارسال بارهای فریت خود اقدام کنید.

سومین نکته: برای ارسال بار هوایی و بار فریت به استرالیا می‌بایست از شرکت‌های معتبری که تجربه یا دفتر فعال در فرودگاه‌ها دارند اقدام به ارسال کنید. این مورد باعث می‌شود ضرری به بار یا بودجه شما وارد نشود.

معتبرترین شرکت برای ارسال بار به استرالیا

هلدینگ بین‌المللی تعطیلات آرام و شرکت تاسکو کارگو با داشتن بیش از 13 سال سابقه در خصوص ارسال بار بین‌الملل به اقصی‌نقاط دنیا قطعاً بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب برای ارسال بار به استرالیا است.

نیروهای متخصص و تیم حرفه‌ای شرکت تاسکو کارگو از صفر تا صد ارسال بار مدنظر شما به استرالیا را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهند.

تیم تاسکو کارگو بارهای شما را در محل مدنظر شما یا در انبار شرکت از شما تحویل می‌گیرند و بعد از بسته بندی تخصصی و استاندارد، امور گمرکی مربوط به بار شما را انجام می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان بار را به استرالیا می‌رسانند.

شرکت بین‌المللی تاسکو کارگو با داشتن اعتبار بین‌المللی و داشتن نمایندگی‌های ایرلاین‌های مختلف در فرودگاه‌های امام خمینی تهران و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، بارهای شما را به استرالیا می‌رسانند.

اعتبار بین‌المللی تاسکو کارگو به دلیل کیفیت کاری، سرعت بالا، نرخ مناسب و بسته‌بندی‌های استاندارد و تخصصی است.

شما هم می‌توانید از خدمات تاسکو کارگو استفاده کنید.

تنها کافی است با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما برای ارسال بار به استرالیا استفاده کنید.

09132178109

09130864170

031367367-5

ارسال بار هوایی به سیدنی با بهترین قیمت | ارسال بار فریت به سیدنی

شهر سیدنی یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجران و مسافران استرالیا است. شهر سیدنی، شهری زیبا و وسیع در استرالیا است که امکانات بسیار عالی را در خود جای‌داده است.

ایرانیانی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند اغلب به‌خاطر مناظر زیباشهر سیدنی در این شهر ساکن می‌شوند.

به دلیل وجود مهاجران بسیاری که در سیدنی ساکن شده‌اند، ارسال بار فریت و ارسال بار هوایی به سیدنی به یکی از نیازهای اصلی تبدیل شده.

شما برای ارسال بار هوایی و بار فریت به سیدنی نیازمند یک شرکت معتبر با تیمی کارآزموده و مجرب دارید تا بتوانند بارهای موردنظر شما را در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت به سیدنی ارسال کنند.

شرکت تاسکو کارگو با داشتن بیش از 13 سال سابقه در خصوص ارسال بار هوایی و تیمی مجرب، از صفر تا صد امور مربوط به ارسال بارهای هوایی و بارهای فریت شما را عهده می‌گیرد.

تیم تاسکو کارگو بارهای شما را به‌صورت تخصصی و استاندارد بسته بندی می‌کنند و بارهای موردنظر شما را در سریع‌ترین زمان به مقصد سیدنی استرالیا ارسال می‌کنند.

مقالات مرتبط  ارسال بار فریت از اصفهان به سراسر دنیا

حال شما چه مواردی را می‌توانید به شهر سیدنی ارسال کنید؟

  • ارسال لوازم منزل به سیدنی
  • ارسال لوازم شخصی به سیدنی
  • ارسال لوازم دانشجویی به سیدنی
  • ارسال نمونه‌های تجاری به سیدنی
  • ارسال وسایل و تجهیزات صنعتی به سیدنی
  • ارسال حیوانات خانگی به سیدنی

 

ارسال بار هوایی به ملبورن با بهترین قیمت | ارسال بار فریت به ملبورن

دومین شهر بزرگ استرالیا یا شهر ملبورن که در ایالت ویکتوریا واقع شده که یکی از زیباترین و بهترین شهرها برای زندگی است.

این شهر سالانه تعداد بسیاری از ایرانی‌های مهاجر را در خود جای‌داده و ایرانی‌های بسیاری قصد سفر به شهر ملبورن استرالیا را دارند.

یکی از مهم‌ترین نیازهای افرادی که می‌خواهند به ملبورن استرالیا مهاجرت کنند، مشکل ارسال لوازم شخصی و لوازم منزل خود است.

شرکت تاسکو کارگو با 13 سال سابقه در حوزه ارسال بار بین‌الملل و ارسال بار هوایی به ملبورن استرالیا و با دارابودن تیمی مجرب و کارآزموده، بارهای شما را در سریع‌ترین زمان با در کمترین زمان به ملبورن ارسال می‌کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار هوایی به ملبورن می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09130864170

09132178109

03136736700-5

شما چه مواردی را می‌توانید به ملبورن استرالیا ارسال کنید؟

  • ارسال لوازم منزل به ملبورن
  • ارسال لوازم شخصی به ملبورن
  • ارسال لوازم دانشجویی به ملبورن
  • ارسال نمونه‌های تجاری به ملبورن
  • ارسال وسایل و تجهیزات صنعتی به ملبورن
  • ارسال حیوانات خانگی به ملبورن

برای ارسال بار هوایی به استرالیا چه مدارکی نیاز است؟

مدارک موردنیاز برای فریت مسافری

شما برای ارسال بار مسافری از فرودگاه امام خمینی تهران نیاز به موارد زیر دارید:

  • اصل، کپی یا عکس از بلیت هواپیمای شما
  • اصل یا کپی پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل یا کپی کارت ملی فرستنده بار

مدارک موردنیاز برای فریت تجاری

اما شما برای ارسال بارهای تجاری به مدارک زیر نیاز دارید:

  • کارت بازرگانی فرستنده بار به استرالیا
  • معرفی‌نامه شرکت برای ارسال بار تجاری به استرالیا
  • مجوزهای لازم برای دریافت مجوز صادرات (در صورت نیاز)
  • لیست بارهای موجود دربسته‌ها (پکینگ لیست)
  • اینوویس

شما می‌توانید برای بارهایی که نیاز به مجوزهای صادراتی دارند، از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو تماس بگیرید و مشاوره رایگان در خصوص مجوزهای لازم برای صادرات به استرالیا دریافت کنید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

مراحل ارسال بار هوایی به استرالیا چیست؟ (مراحل ارسال بار فریت به استرالیا)

شما می‌توانید از صفر تا صد مراحل ارسال بار هوایی به استرالیا را به تیم مجرب تاسکو کارگو بسپارید؛ اما برای اطلاعات بیشتر و برای عدم ضرر شما، تمامی مراحل را لیست کرده‌ایم:

  • تماس با کارشناسان تاسکو کارگو (برای دریافت مشاوره رایگان یا انجام خدمات)
  • دریافت بارها در محل موردنظر شما یا در محل انبار شرکت
  • بسته بندی استاندارد و تخصصی بارها (مانند لوازم منزل، لوازم شخصی و…)
  • حمل و انتقال بارها تا فرودگاه امام خمینی (ره)
  • تهیه و تکمیل تمامی مدارک لازم جهت فریت مسافری
  • تهیه و تکمیل تمامی مدارک لازم برای ارسال بارهای تجاری
  • گرفتن مجوزهای لازم برای ارسال بارهای تجاری به استرالیا
  • انجام تشریفات گمرکی لازم برای ارسال بار به استرالیا
  • صدور بارنامه، گرفتن نوبت رزرو برای ارسال بار به استرالیا
  • صدور بیمه‌نامه برای ارسال بارها به استرالیا
  • الصاق تگ و لیبل‌ها به بار
  • گذراندن بارها از ایکس ری
  • تحویل بار به ایرلاین مربوطه
  • تحویل بارنامه و مدارک موردنیاز به مشتری
  • تسویه‌حساب
  • پشتیبانی تا رسیدن بار به استرالیا

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد صفحه مراحل فریت بار نوشته شده توسط تاسکو کارگو مراجعه کنید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

ارسال بار فریت از اصفهان به استرالیا - ارسال بار از اصفهان به استرالیا

شما میتوانید در سریعترین زمان ممکن انواع بار های شخصی، لوازم منزل و فریت های مسافری را از اصفهان به استرالیا ارسال کنید.

شما میتوانید انواع بار های زیر را از اصفهان به استرالیا ارسال کنید:

  • ارسال فریت مسافری از اصفهان به استرالیا
  • ارسال لوازم منزل از اصفهان به استرالیا
  • ارسال لوازم شخصی از اصفهان به استرالیا
  • ارسال مواد غذایی به استرالیا
  • ارسال تجهیزات و دستگاه های صنعتی از اصفهان به استرالیا
  • ارسال سمپل های تجاری از اصفهان به استرالیا
  • ارسال بار های نمایشگاهی از اصفهان به استرالیا

شما میتوانید انواع و اقسام بار ها و محموله ها را از اصفهان به استرالیا در سریعترین زمان ممکن و با بهترین نرخ قیمتی ارسال کنید.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص ارسال بار از اصفهان به سراسر دنیا، پیشنهاد میکنیم محتوا نوشته شده در وبسایت تاسکو کارگو را مطالعه کنید و از دست ندهید!

ارسال بار هوایی از اصفهان به سراسر دنیا

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص ارسال بار هوایی از اصفهان به استرالیا نیز میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان و مشاوران تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *