آشنایی با انبارداری بار های صادراتی

انبارداری بار های صادراتی

یکی از مهم‌ترین مسائل برای افرادی است که در زمینه تولید، واردات و صادرات یا حتی حمل و نقل کالا نقش دارند. انبار داری در نظر بسیاری افراد هزینه غیرضروری است؛ اما درواقع انبارداری بسیار به‌صرفه جویی در هزینه‌های شما کمک می‌کند.

در صورت نگهداری یا انبارداری اشتباه یا نامناسب ممکن است آسیب‌های بسیاری به بارهای شما وارد شود و شما متحمل ضرر شوید. این امر ازآن‌جهت مهم است که تاجران و صادرکنندگان محموله‌های صادراتی یا وارداتی لطمه وارد نشود.

کار بازرگانان تنها با ثبت سفارش و فروختن کالا تمام نمی‌شود؛ بلکه شما به‌عنوان یک بازرگان می‌بایست از رسیدن کالاها به دست مشتریان خود مطمئن شوید.

هرچه بارهای شما زودتر به دست خریداران و مشتریان برسد، سود شما از فروش نیز بیشتر خواهد بود.

واژه انبارداری به‌منظور ثبت و نگهداری انواع کالاهای ورودی و خروجی بکار می‌رود که در ادامه این مقاله به موضوع انبار داری بارهای صادراتی می‌پردازیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

درواقع انبارها را می‌توان به‌عنوان یک محوطه یا ساختمان برای نگهداری کالاها و محصولات در نظر گرفت. انبارها برای نگهداری کالا توسط بازرگانان مورداستفاده قرار می‌گیرد تا کالاها در فرصت مناسب به فروش برسند.

در تجارت بین‌الملل از انبارداری به‌منظور جلوگیری از واردآمدن خسارت به کالا، تغییر دربسته بندی کالا یا تغییر در محتویات بسته‌بندی‌ها، برچسب‌گذاری و دیگر موارد مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عمل انبارداری عموماً به‌منظور آماده‌سازی قبل از صادرات، ذخیره کالا برای پیداکردن ثبات قیمتی در بازار و یا بسته بندی تخصصی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

شرکت تاسکو کارگو با داشتن انبارهای تخصصی در استان اصفهان، آماده خدمت‌رسانی به شماست. در ادامه با موارد و ویژگی‌های انبارداری در اصفهان آشنا می‌شویم.

انبارداری بار های صادراتی در اصفهان

چرا بازرگانان به انبارداری کالاهای صادراتی نیاز دارند؟

انبارداری کالاها برای پاسخگویی به نیازهای جهانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین انبارداری برای دپو و توزیع انبوه کالاها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در بحث انبار داری برخی عوامل بسیار تأثیرگذار هستند که در ادامه به بررسی این عوامل می‌پردازیم:

  • رقابت‌پذیری در هزینه‌ها
  • کاهش موانع تعرفه
  • صرفه‌جویی در زمان توزیع
  • هزینه کمتر نیروی کار
  • یکپارچگی در سیستم
  • تأسیسات مناسب برای تأمین سریع کالاها

برای مثال برخی از کالاها می‌بایست سریع به دست مصرف‌کننده و خریدار برسد. از نمونه این کالاها عبارت‌اند از: شیر، تخم‌مرغ، کره، سبزی‌ها یا دیگر محصولات پرش بل

این کالاها می‌بایست در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریدار برسند تا کیفیت و تازگی خود را حفظ کنند.

موادی که در انبارهای سرد و سردخانه‌ها می‌بایست نگهداری شوند، باعث افزایش طول عمر و افزایش کیفیت کالاها می‌شوند؛ اما در برخی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس که قابلیت تولید این محصولات را ندارد، هفته‌ها ممکن است، نگهداری شوند.

دسته دیگری از کالاها هستند که در طول سال بیشتر مصرف می‌شوند؛ اما فروش فصلی آنها نیز بالاست. به همین منظور نیازمند انبارداری اصولی و درست هستند.

انبارداری برای بازرگانان چه اهمیتی دارد؟

انبار داری بارهای صادراتی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای واردات، ذخیره، پردازش برای ارسال بار و صادرات فراهم کرده است. در ادامه با برخی از مهم‌ترین اهمیت‌های انبارداری بارهای صادراتی آشنا می‌شویم:

  1. ایمنی و بهداشت کالا

یکی از مهم‌ترین مواردی که بازرگانان و تجار بسیاری روی این موضوع حساس هستند، الزامات بهداشتی و ایمنی است. این قوانین در کشورهای مختلف و متفاوت است و هر کشور قوانین مخصوص به خود را دارند.

ایمنی و بهداشت کالا جزو مواردی است که هر شرکت یا شخصی نمی‌تواند به‌راحتی آن را برآورده کند؛ زیرا نیازمند تجهیزات و زیرساخت‌های بسیاری است. علاوه بر تجهیزات و زیرساخت‌ها، نیازمند کادری آموزش‌دیده و مجرب است.

خدمات انبار داری بین‌المللی و انبارداری در اصفهان به شما کمک می‌کند تمامی مشکلات مربوط به ایمنی و بهداشت انبارداری را حل کنید، به این منظور می‌توانید بدون صرفه هزینه‌های اضافه از خدمات انبارداری در اصفهان تاسکو کارگو استفاده کنید.

  1. عدم نیاز به خرید تجهیزات

اگر شما بخواهید برای استفاده‌های شخصی یک انبار شخصی داشته باشید، شما متحمل هزینه‌های بسیار زیادی خواهید شد تا تجهیزات لازم را خریداری کنید.

در کمترین حالت شما برای انبار شخصی خود نیازمند قفسه‌ها، قفسه‌بندی، استخدام راننده لیفتراک و سرمایه‌گذاری‌های مختلف هستید که می‌توانید بدون پرداخت تمامی این موارد به انبار دسترسی داشته باشید.

حال تصور کنید که نخواهید هزینه‌های گفته شده را متحمل شوید، چه راهکاری خواهید داشت؟

جواب ساده است، برون‌سپاری انبارداری و خدمات انبارداری

شما با برون‌سپاری خدمات انبارداری به یک محیط کاملاً مجهز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از تمامی خدمات ذکر شده استفاده کنید.

  1. مسئولیت‌های بین‌المللی محصول

مسئولیت محصول این معنی را دارد که اگر محصول شما دچار خسارات یا صدمات ناشی از اتفاق‌های مختلف درون انبار شود، شرکت انباردار می‌بایست توانایی رسیدگی و مدیریت مسئولیت‌های ناشی از این اتفاق را داشته باشد.

اگر شرکت حمل‌کننده شما معتبر باشد، از بابت این مشکلات نیازی به نگرانی ندارید و می‌توانید با خیال راحت مسئولیت بارهای خود را به شرکت انباردار یا حمل‌کننده بسپارید.

  1. افزایش هزینه‌های انبارداری

هرساله هزینه‌های انبارداری افزایش پیدا می‌کند که شما با داشتن انبار شخصی، متحمل این هزینه‌ها به طور سالانه می‌شوید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از خدمات انبارداری و برون‌سپاری انبارداری استفاده کنید.

انبارداری بار های صادراتی چه مزایایی دارد؟

مزایای انبارداری چیست؟ - مهم‌ترین مزایای استفاده از انبارداری

به‌طورکلی انبارداری و خدمات انبارداری مزایای بسیاری دارند که در ادامه به بررسی و معرفی هرکدام می‌پردازیم:

اولین و مهم‌ترین مورد آماده‌سازی محصولات و بسته‌ها در یک‌زمان مشخص است. این بدین معناست که برخی تجار می‌خواهند بارهای خود را به‌خاطر افزایش قیمت یا تورم یا دیگر موارد در یک‌زمان خاص عرضه کنند برای همین به خدمات انبارداری نیاز دارند.

مقالات مرتبط  ارسال فریت بار هوایی از اصفهان به کانادا + هر آنچه باید بدانید!

این افراد باور دارند اگر بارهای خود را انبار یا دپو کنند ممکن است قیمت آنها افزایش بیابد و در زمان مناسب باید آماده و عرضه شوند.

دومین مورد از مهم‌ترین موارد استفاده از انبارداری، بحث هزینه‌هاست زیرا هزینه‌های مربوط به انبارداری بسیار مقرون‌به‌صرفه است و بسیاری از تجار و بازرگانان برای نگهداری طولانی‌مدت از بارهای خود، از انبارداری استفاده می‌کنند.

اگر قصد صادرات یا ارسال بار خاصی دارید، می‌توانید بارهای خود را قبل از صادرات در انبارهای تاسکو کارگو نگهداری کنید تا زمان ارسال و عرضه آن فرابرسد. این روش بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های نگهداری دیگر است.

شما می‌توانید بارهای خود را قبل از ارسال بار از اصفهان به دبی، ارسال بار از اصفهان به انگلستان و… در انبارهای تاسکو کارگو دپو و انبار کنید.

سومین مورد از مزایای استفاده از خدمات انبارداری، خدمت بسته بندی است که شما می‌توانید بارهای خود را به‌صورت تخصصی برای صادرات بسته بندی کنید و بارهای موردنظر خود را در انبارهای تاسکو کارگو بسته بندی کنید.

خدمات بسته بندی تخصصی بارهای صادراتی از سری خدمات مجموعه تاسکو کارگو است. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر در خصوص خدمت بسته بندی بارهای صادراتی از طریق لینک زیر وارد صفحه بسته بندی تخصصی بار های صادراتی شوید.

علاوه بربسته بندی بارهای تخصصی، شما می‌توانید در انبارهای تاسکو کارگو بارهای خود را برچسب‌گذاری نیز بکنید.

چهارمین مورد از مزایای استفاده از انبارداری این است که شما احتمالاً ممکن است کالاهای خود را از شرکت‌ها یا فروشنده‌های مختلفی خریداری کنید و در زمان مختلف این کالاها به دست شما برسد. بدین منظور نیاز است شما از محلی برای انبارکردن کالاهای خود استفاده کنید.

این کالاها را نمی‌تواند جداگانه ارسال کرد یا جداگانه نگهداری کرد به همین منظور شما می‌بایست از خدمات انبارداری استفاده کنید تا در زمانی مناسب کالاهای خود را تجمیع کنید و یا از طریق کانتینر و راه دریایی یا به‌صورت هوایی به مقصد خود ارسال کنید.

اگر بخواهید هر یک از این محصولات را به طور جداگانه ارسال کنید، قطعاً متحمل هزینه‌های بسیار زیادی خواهید شد.

به‌طورکلی انبارداری این امکان را به تاجران و بازرگانان می‌دهد که بارهای خود را در زمان دلخواه و با هر شیوه و روشی که می‌خواهند ارسال کنند.

از دیگر مزیت‌های انبارداری می‌توانیم به تخلیه کالا به‌صورت دلخواه و فله اشاره کنیم. این خدمت بدین معناست که تاجر یا بازرگان می‌تواند به‌صورت فله هزینه‌های توزیع خود را کاهش دهند.

این مورد به بازرگانان این امکان را می‌دهد که روی قیمت و میزان محموله‌هایی تخلیه می‌شوند، نظارت و کنترل داشته باشند. این مورد این امکان را به شما می‌دهد که قیمت محوله‌های خود را در معاملات تجاری خود داشته باشید.

انبارها به بازرگانان این امکان را می‌دهد که کالاهای خود را در انبار با اوراق‌قرضه نگهداری کنید و عوارض مربوطه را پرداخت کنید. این مورد این امکان را به شما می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای و با هزینه‌های بسیار کمتر به مشتریان خدمت‌رسانی کنند.

وظایف شرکت انباردار چیست؟ - وظیفه انباردار چیست؟

فردی که به‌عنوان انباردار امور مربوط به انبار داری را به عهده می‌گیرد، می‌بایست وظایف متعدد و مختلفی را عهده‌دار شود. در ادامه به برخی از این موارد در خصوص انبارداری می‌پردازیم.

انباردار می‌بایست از طریق نگهداری ایمن از کالا و حفظ ایمنی کالا می‌بایست ایمنی کالا را تضمین کند. این مورد بدین معناست که باید دامنه تلفات، آسیب‌ها و سرقت‌های مربوط به انبارداری کاهش دهد و سلامت کالا را تضمین کند.

فاصله زمانی که میان واردشدن کالاها به انبار و عرضه کالا ممکن است زیاد باشد به همین منظور حفظ سلامتی و ایمنی این کالاها بسیار مهم است.

شرکت انباردار می‌بایست با هماهنگ‌کردن استراتژی‌ها و الگوهای عرضه و تقاضا به تولیدکنندگان و مشتریان و تجار کمک کند؛ زیرا همیشه انجام زنجیره تأمین تجارت برای تحویل‌های بین‌المللی و ارتباط بین مشتریان و تجار مشکل است.

این مورد می‌تواند به یکسان‌سازی عرضه و تقاضا کمک می‌کند و می‌توانید محصولاتی که زمان عرضه آنها نیست یا آنها تقاضایی ندارند، در زمان مناسب در چرخه توزیع قرار می‌گیرند یا خارج می‌شوند.

از دیگر وظایف مهم شرکت انباردار می‌توانیم به مرتب‌سازی بارها، بسته بندی تخصصی بارهای صادراتی، برچسب‌گذاری بارها و ذخیره کالاها تا زمان نیاز یا عرضه اشاره کنیم. انباردار باید بتواند با استفاده از تجهیزات و مدیریت اصولی بهترین محافظت را از کالاهای شما انجام دهد.

لازم به ذکر است کالاهایی که در انبار ذخیره می‌شوند به‌عنوان امنیت برای بهره‌برداری از منابع مالی بانک‌ها عمل می‌کنند. این مورد بدین منظور است که در استانداردهای حسابداری کالاهای ذخیره شده در انبار به‌عنوان دارایی جاری محسوب می‌شوند.

بانک‌های به طور معمول رسیدهای انبارداری را به صادرکنندگان و واردکنندگان به‌عنوان تضمین برای تأمین مالی می‌دهد این عمل به‌منظور تأمین نیازهای سرمایه در گردش است.

انبارداری چه مراحلی دارد؟ - مراحل انبارداری چیست؟

به‌طورکلی انبارداری مراحلی مختلفی دارد و حتی باتوجه‌به کشوری که در آن حضور دارید نیز ممکن است تغییر کند. در ادامه به بررسی و تعریف مراحل مختلف انبارداری می‌پردازیم:

  1. دریافت کالا از صاحب بار

اولین مرحله مهم در انبارداری بارهای بین‌المللی، پذیرش کالا است. در این مرحله مدارک و رسیدهای موردنیاز از طرف شرکت ارائه‌دهنده خدمات انبارداری صادر می‌شود. در این مرحله صاحبان بار می‌بایست درخواست خود را به همراه مدارک به شرکت انباردار ارائه دهند.

پس از بررسی مدارک و بررسی درخواست، قبض انبار شما صادر می‌شود و محموله‌ها وارد انبار می‌شوند و مورد بررسی‌های امنیتی قرار می‌گیرند.

وقتی بارها وارد انبار شدند، بارها توسط پرسنل انبار کنترل می‌شوند و تعداد و جزئیات آنها باتوجه‌به لیست انبارداری تطبیق داده می‌شوند و در صورت عدم مغایرت محموله‌های شما با جایگاه‌های مربوطه در انبار ارسال می‌شوند.

  1. انبارکردن بار در جایگاه مخصوص خود

پس از پذیرش بار و انجام بررسی‌های اولیه و ارسال بارها به جایگاه‌های مخصوص، باتوجه‌به نوع محموله‌ها و تعداد آنها جایگاه آنها در انبار مشخص می‌شوند و در جایگاه مخصوص خود قرار می‌گیرند.

جایگاهی که برای محموله‌ها در نظر گرفته شده به همراه تعداد کالاها در نرم‌افزار انبارداری مجموعه ثبت خواهد شد.

در این مرحله به فرد صاحب بار با موکل او رسید انبار تحویل داده خواهد شد. درصورتی‌که فرد غیرحضوری و آنلاین نسبت به ارسال بارهای خود و انبارداری اقدام کرده باشد، رسید انبارداری به‌صورت ایمیل به دست فرد خواهد رسید.

مقالات مرتبط  همه چیز درباره ارسال هوایی حیوان زنده

شما می‌توانید بارها و محموله‌های خود تا هر زمانی که بخواهید در انبار نگهداری کنید و محدودیت زمانی نخواهید داشت.

  1. یکپارچه‌سازی محموله‌ها برای ترخیص

همان‌طور که گفته شد شما برای انبارکردن محصولات خود محدودیت زمانی ندارید و می‌توانید بارها و محموله‌های خود را تا هر زمانی که خواستید در انبار نگهدارید.

زمانی که صاحب بار بخواهد بارهای خود را ترخیص کند، مراحل ترخیص کالا از انبار شروع می‌شود.

برای فرایند ترخیص کالا از انبار، تمامی کالاها و محموله‌ها توسط پرسنل و با تجهیزات حرفه‌ای به مکان یا محلی که صاحب بار می‌خواهد ارسال می‌شوند. درصورتی‌که می‌خواهید بارهای خود را صادر کنید معمولاً مقصد بارها فرودگاه یا بنادر خواهد بود.

لازم به ذکر است شما می‌توانید علاوه بر خدمات انبارداری از خدمات ارسال بار مجموعه تاسکو کارگو نیز بهره‌مند شوید و بارهای خود را به‌صورت هوایی و دریایی به هر نقطه در کره زمین ارسال کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار هوایی مجموعه تاسکو کارگو پیشنهاد می‌کنیم از لینک زیر استفاده کنید.

ارسال بار هوایی

  1. بسته بندی کالا

یکی دیگر از خدمات متنوعی که شرکت‌های انبارداری به شما ارائه می‌دهند خدمات بسته بندی تخصصی بارهای صادراتی است که شما می‌توانید با استفاده از این خدمت بارهای خود را به‌صورت تخصصی بسته بندی کنید.

در این مرحله باتوجه‌به نیاز صاحب کالا می‌توانیم قبل از ترخیص بار و کالا، نوع بسته بندی کالا را نیز عوض کنیم.

برخی شرکت‌های بازرگانی نیز وجود دارند که می‌خواهند بارها را با بسته بندی مخصوص و آرم و لوگو تجاری مخصوص خود بسته بندی کنند.

در این مرحله تاسکو کارگو به کمک شما میاید تا باتوجه‌به نیاز شما بارهای شما را به‌صورت تخصصی برای صادرات بسته بندی کند. مجموعه تاسکو کارگو تمامی امور مربوط به بسته بندی تخصصی بار را برای شما انجام می‌دهد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته بندی تخصصی صادراتی و بسته بندی می‌توانید از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید.

بسته بندی بار های صادراتی

همچنین می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان مجموعه برای بسته بندی تخصصی کالا در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

انواع انبار های مخصوص انبارداری بار های صادراتی

انواع مختلف انبار کدام‌اند؟ - انبارهای مختلف

انبارها و انبارداری‌های مختلف در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. این تفاوت علاوه بر کشور به عوامل مختلف دیگری مانند ماهیت محصول، نوع خدمات لازمه، نوع کالا، تعداد کالا و… نیز بستگی دارد.

در ادامه به بررسی انبارهای مختلف در سطح بین‌المللی می‌پردازیم:

  • انبارهای عمومی

انبارهای عمومی از سری انبارهای پرطرف‌دار در سطح جهان هستند که بسیار هم مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از معایب این انبارها، بازده پایین این انبارها هست.

اکثر این انبارها توسط دولت هر کشور برای ذخیره‌سازی اقلام ضروری که در آینده ممکن است موردنیاز شود، ارائه می‌شوند.

این انبارها علاوه بر استفاده‌های دولت، تأسیسات لازم برای ذخیره‌سازی و برای استفاده صادرکنندگان، واردکنندگان، خرده‌فروشان و یا تولیدکنندگان قرار داده می‌شود.

درست است که این انبارها بازدهی پایینی دارند؛ اما مزایای خود را نیز دارند، از مزایای استفاده از انبارهای عمومی عبارت‌اند از سهولت در دسترسی، هزینه‌های کمتر، عدم نیاز به سرمایه‌گذاری و دیگر موارد اشاره کرد.

از سری معایب دیگر این انبارها می‌توانیم به نیازمند ارتباطات دولتی اشاره کنیم که ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد.

همچنین در ابن انبارها خدمات تخصصی ارائه نمی‌شود و برای بارها و کالاهای شما برنامه‌ریزی ضعیفی انجام می‌شود.

  • انبارهای خصوصی

انبارهای خصوصی در ساله‌ای اخیر بیشتر رواج یافته‌اند، این انبارها معمولاً متعلق به یک شرکت بازرگانی یا شرکت حمل‌ونقل‌کننده است. این انبارها بیشتر برای خدمات صادرات و واردات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برخی از شرکت‌های تأمین‌کننده و عمده‌فروشان نیز این انبارها را در اختیار بازرگانان قرار داده می‌شوند تا برای ذخیره‌سازی محصولات و بارهای خود استفاده کنند.

انبارهای خصوصی می‌توانند ارتباط سالمی بین تولید و پخش و سایر واحدهای انبارداری ایجاد کنند.

از مزایای استفاده از انبارهای خصوصی می‌توانیم به کنترل بیشتر روی محصولات برای تجارت، انعطاف بیشتر در مدیریت، کیفیت بالاتر خدمات نسبت به انبارهای عمومی، مزایای مالیاتی و مدت‌زمان‌های عملیاتی طولانی‌مدت اشاره کنیم.

انبارهای خصوصی از مزیت‌های دیگری نیز برخوردارند و به دلیل همین مزیت‌ها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین تاجران و واردکنندگان تبدیل شده.

تاجران و بازرگانانی که با کشورهای چین، دبی، ترکیه، انگلیس، آمریکا و… بیشتر از این انبارهای خصوصی استفاده می‌کنند.

  • انبارهای قراردادی

انبارهای قراردادی درواقع ترکیبی از انبارهای دولتی و خصوصی هستند که این انبارها یک موقعیت برد برای مالک و مشتریان ایجاد کرده. انبارهای قراردادی به تجارت بین مالک و مشتریان کمک می‌کند.

انبارهای قراردادی و پیمانکاران این انبارها خدمات خود را دائماً گسترش می‌دهند تا فعالیت‌هایی مثل لجستیک و حمل‌ونقل، موجودی، پردازش سفارش‌ها، خدمات مشتری و… را نیز شامل دهند.

نوع کار این انبارها به این‌گونه است که بازرگانان مدت زیادی در حال تجارت و فعالیت هستند، این انبارها را به‌صورت قراردادی اجاره می‌کنند تا از خدمات این انبارها استفاده کنند.

در انبارهای قراردادی شما کیفیت خدمات انبارهای خصوصی را با تعرفه انبارهای دولتی دریافت می‌کنید.

  • انبارهایی با قابلیت کنترل دما

انبارها با قابلیت کنترل دما در سال‌های اخیر بسیار افزایشی یافته‌اند به‌گونه‌ای که برای بسیاری از کالاهای صادراتی که درگذشته امکان صادرات آنها به دلیل محدودیت زمان و محدودیت دما وجود نداشت، اکنون امکان‌پذیر شده است.

این انبارهای برای محصولاتی مثل لبنیات، میوه‌ها و سبزی‌ها و یا دیگر محصولات پرش بل که طول عمر زیادی ندارند و باید برای مدت طولانی نگهداری شوند تا طول عمر آنها افزایش یابد استفاده می‌شود.

محصولاتی که در این انبارها نگهداری می‌شوند، منتظر هستند تا در زمان مشخص یا فصل فروش خود به بازار روانه شوند.

این انبارهای توانایی نگهداری از محصولات در شرایط خاص و مخصوصی را دارند. برای مثال می‌توانند محصولات منجمد را برای شما فریز کنند یا محصولات که نیازمند رطوبت خاصی هستند مثل گل‌ها یا داروها را در رطوبت نگهداری کنند.

در کشورهای حوزه خلیج‌فارس که امکان تولید مواد غذایی وجود ندارد، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند تا نیازهای بازار کشورها را تأمین کنند.

  • انبارهای اتوماتیک

انبارهای اتوماتیک به انبارهایی گفته می‌شود که به کمک کامپیوتر و ربات‌ها و هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و تمامی مراحل را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

مقالات مرتبط  آشنایی با انواع بسته بندي كالا های صادراتی

این انبارها بیشتر در کشورهای توسعه بافته مثل آمریکا و انگلیس مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا در این کشورها هزینه نیروی کار انسانی بالاست، بنابراین استفاده از ربات‌ها و کامپیوتر محبوب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

این انبارهای اتوماتیک می‌توانند سفارش‌های کوچک زیادی را با امکانات کاملاً خودکار که نیاز به افراد کمی برای ذخیره‌سازی‌های بزرگ نیاز است را انجام دهند.

در انبارهای اتوماتیک مراحلی مثل حمل، چیدمان، جابه‌جایی به‌صورت خودکار انجام می‌شوند.

بهترین شرکت برای انبار داری بارهای صادراتی در ایران

در حقیقت نمی‌توان گفت بهترین شرکت و بهترین انبار برای انبار داری بارهای صادراتی کدام است و شما باید باتوجه‌به ویژگی‌ها و سابقه چون شرکت تصمیم‌گیری کنید.

اما پیشنهاد ما به شما هلدینگ تعطیلات آرام و شرکت‌های تاسکو کارگو و بازرگانی پناهی است. این هلدینگ علاوه بر خدمات انبار داری، خدمات مربوط به حمل‌ونقل و ارسال بار بین‌الملل، خرید و واردات و صادرات کالا و دیگر خدمات مربوطه را به شما ارائه می‌دهند.

کارشناسان مجموعه هلدینگ بین‌المللی تعطیلات آرام و شرکت تاسکو کارگو آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در خصوص انبارداری و ارسال بار بین‌الملل هستند. شما می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با مجموعه در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

دیگر راه‌های ارتباطی با مجموعه تاسکو کارگو عبارت‌اند از:

پیج اینستاگرام تاسکو کارگو

کانال تلگرام تاسکو کارگو

چنل یوتیوب تاسکو کارگو

خدمات انبارداری مجموعه تاسکو کارگو و هلدینگ بین‌المللی تعطیلات آرام

شرکت تاسکو کارگو و هلدینگ بین‌المللی تعطیلات آرام با داشتن بیش از 13 سال سابقه در حوزه ارسال بار بین‌الملل با ارائه‌دادن خدمات متنوع انبار داری و با داشتن انبار مجهز در اصفهان می‌تواند کلیه خدمات انبار داری را به شما ارائه دهد.

برخی از خدمات انبارداری مجموعه تاسکو کارگو عبارت‌اند از:

  • ارائه خدمات انبارداری بدون محدودیت زمان و ظرفیتی
  • کادری متخصص در خصوص مراحل انبارداری، کنترل و نظارت انبار
  • انبارهای مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌ها از جمله سیست اطفا حریق
  • نظارت شبانه‌روزی روی بارها و محصولات
  • کنترل 24 ساعته جهت بالابردن امنیت بار ها و محصولات
  • هماهنگی تلفنی و آنلاین بدون نیاز به حضور صاحب بار و مالک
  • ترخیص بار در کمترین زمان
  • انتقال بار به هر نقطه از کشور برای ارسال بار
  • ارسال بار بین‌الملل به هر نقطه از کره زمین
  • ارسال بارها به‌صورت هوایی، دریایی، زمینی
  • مجهز به ظروف بسته بندی برای محصولات فله‌ای
  • کادری متخصص برای بسته بندی بارهای صادراتی
  • امکان بسته بندی بارها به سلیقه دلخواه شما
  • توانایی پالت سازی برای بسته بندی محصولات شما برای جلوگیری از آسیب
  • ارائه خدمات برچسب‌زنی روی محصولات
  • ارائه خدمات سم‌پاشی دوره‌ای برای محصولات موردنیاز
  • ارائه گزارش عملکرد به صاحب بار در صورت نیاز
  • انبارداری و شمارش دوره‌ای بارها و محصولات
  • ارائه مشاوره رایگان برای امور انبارداری
  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص ارسال بار بین‌المللی

شرکت تاسکو کارگو با بکار گرفتن پیشرفته‌ترین سیستم‌ها در انبار داری و با داشتن کادری مجرب و متخصص در خصوص انبارداری بارهای صادراتی، کالاها و محصولات شما را تا زمان حمل و ترخیص نگهداری خواهند کرد.

حتی شما می‌توانید برای ارسال بارهای خود به اقصی‌نقاط کره زمین روی تیم تاسکو کارگو حساب باز کنید.

ما در تاسکو کارگو تمامی خدمات مرتبط با بسته بندی بارهای صادراتی و برچسب‌زنی بارهای صادراتی را به شما بازرگانان و تجار و تولیدکنندگان عزیز ارائه می‌دهیم.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر در خصوص تجارت بین‌الملل با ارائه خدمات بین‌الملل و ارسال بار بین‌الملل هستید قطعاً تاسکو کارگو بهترین انتخاب برای شماست تا بتوانید بهترین تجارت و صادرات را با ما تجربه کنید.

ما در تاسکو کارگو به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم تا از بهترین انتخاب و بهترین مسیر را برای صادرات و ارسال بارهای خود انتخاب کنید و در نظر بگیرید.

در هر زمان و در هر نقطه از کشور می‌توانید روی تیم تاسکو کارگو حساب کنید؛ زیرا ما معتقد به ارائه بهترین خدمات به هم‌وطنان عزیزمان هستیم.

تعرفه انبارداری بارهای صادراتی – تعرفه انبارداری شرکت تاسکو کارگو

هزینه‌ها و تعرفه‌های انبارداری کالا با کالا متفاوت است. به‌گونه‌ای که باتوجه‌به نوع کالا، حجم کالا، مقدار کالا و مدت زمانی که می‌خواهید بار خود را در انبارهای مجموعه تاسکو کارگو نگهداری کنید متفاوت است.

شرکت تاسکو کارگو این تضمین را به شما می‌دهد که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و حداقل تریم تعرفه و هزینه انبارداری بارهای صادراتی دریافت کنید. درواقع اگر به دنبال انبارداری بارهای صادراتی با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید می‌توانید از شرکت تاسکو کارگو کمک بگیرید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه‌های انبارداری بارهای صادراتی و دریافت مشاوره رایگان در خصوص انبارداری بین‌المللی بارهای صادراتی با کارشناسان تاسکو کارگو تماس بگیرید.

09130864170

09132178109

03136736700-5

انبارداری بارهای صادراتی در اصفهان – انبارداری اصفهان

شرکت تاسکو کارگو تنها نماینده رسمی کارگو اصفهان خدمات متنوعی مثل ارسال بار بین‌الملل و ارسال بار هوایی و خدمات انبارداری بارهای صادراتی را به شما ارائه می‌دهد.

شرکت تاسکو کارگو با داشتن انبارهای مجهز در استان اصفهان آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

شما می‌توانید برای انبارداری بارهای صادراتی در استان اصفهان از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان مجموعه تاسکو کارگو در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان مجموعه تاسکو کارگو بهره‌مند شوید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

بسته بندی بارهای صادراتی در اصفهان – بسته بندی تخصصی بارهای صادراتی در اصفهان

شرکت تاسکو کارگو علاوه بر خدمات ارسال بار بین‌الملل و خدمات مربوط به انبارداری بین‌الملل، خدمات مربوط به بسته بندی بارهای صادراتی در اصفهان را نیز به شما ارائه می‌دهد.

مجموعه تاسکو کارگو و هلدینگ تعطیلات آرام با دارابودن کادری مجرب و آموزش‌دیده، تمامی بارهای صادراتی شما را به‌صورت تخصصی و استاندارد بسته بندی می‌کنند.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بسته بندی بارهای صادراتی در اصفهان از لینک زیر وارد صفحه مربوط شوید.

بسته بندی بار های صادراتی در اصفهان

همچنین می‌خواهید درباره انواع مختلف بسته بندی با پای صادراتی و انواع مختلف بسته بندی اطلاعات کسب کنید می‌توانید مقاله نوشته شده در وب‌سایت تاسکو کارگو درباره انواع مختلف بسته بندی را مطالعه کنید.

انواع مختلف بسته بندی

ارسال بار بین‌المللی از اصفهان به اقصی‌نقاط دنیا

شما می‌توانید انواع مختلف بارهای صادراتی را از اصفهان به هر نقطه از دنیا ارسال کنید. شما می‌توانید برای ارسال بارهای بین‌المللی از اصفهان و ارسال بار هوایی می‌توانید از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوط به ارسال بار هوایی از اصفهان به سراسر دنیا شوید.

ارسال بار از اصفهان به سراسر دنیا

همچنین شما می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در خصوص ارسال بار بین‌الملل و ارسال بار هوایی از اصفهان در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *