ارسال بار هوایی از اصفهان به سراسر دنیا

ارسال بار هوایی از اصفهان به سراسرا دنیا را در این مقاله میخواهیم برای شما بصورت کامل شرح دهیم. همچنین درباره چگونگی ارسال بار از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و تاسکو کارگو بپردازیم.

فهرست مطالب

اگر به دنبال استعلام قیمت و ارسال بار هوایی از اصفهان هستید میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

اما در ابتدا باید بدانیم:

حال باید بدانیم تفاوت بین واژه ارسال بار فریت و کارگو چیست؟

واژه کارگو از سری واژه هایی است که تعاریف مختلفی برای آن وجود دارد. در دیکشنری ها و فرهنگ لغت های مختلف، کارگو به کالاهایی گفته میشود که بصورت های مختلفی مانند هوایی، زمینی، دریایی یا شیوه های مختلف دیگر حمل میشوند.

 

اما Cargo در اقتصاد و حمل و نقل و ارسال بار، به کالاهایی گفته میشود که به منظور اهداف اقتصادی و تجاری از نقطه ای به نقطه دیگر جا به جا میشوند. کالاهایی که به روش کارگو ارسال میشوند اکثرا بین المللی هستند.

 

لازم است که بگوییم در گذشته به بار ها و کالاهای که با کشتی جا به جا و حمل و نقل میشوند، کارگو میگفتند ولی امروزه به تمامی کالاهایی تجاری که بارنامه دارند کارگو گفته میشود.

ارسال بار و کارگو اصفهان از فرودگاه شهید بهشتی

برخی از افراد، شرکت ها یا نماینده افراد فکر میکنند باربری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان یک مکان رسمی است که میتوانند با آنجا تماس بگیرند و بعد از مذاکره های طاقت فرسا امور حمل و نقل و مجوزات صادرات خودشون را به آنها بسپارند.

به همین منظور بسیاری از افراد به دنبال وبسایت فرودگاه شهید بهشتی و سایت کارگو فرودگاه شهید بهشتی یا راه های ارتباطی با این بخش ها میگردند اما فقط و فقط خود را خسته میکنند.

باید به شما بگوییم فرودگاه شهید بهشتی و کارگو فرودگاه شهید بهشتی اصفهان هیچ باربری یا سایت رسمی ندارند.

کالاها و محصولاتی که از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان صادر میشوند کدام اند؟

در ترمینال فرودگاه اصفهان عملا شما میتوانید هرکالایی که از نظر گمرک ایران مجاز باشد را صادر کنید. صادرات در پایانه اصفهان به صورت هوایی صادر میشوند و در ادامه تعدادی از کالاهایی که میتوانید صادر کنید را نام میبریم:

      • صادرات انواع مختلف آبزیان از جمله ماهی و میگو از اصفهان
      • ارسال انواع مختلف صیفیجات و میوه جات از جمله قارچ، کلم بروکلی ، بامیه و… از اصفهان
      • صادرات طیف های مختلف محصولات پتروشیمی از اصفهان
      • ارسال انواع حیوانات خانگی از جمله پرنده های زینتی و حیوانات خانگی از اصفهان
      • صادرات انواع مختلف طلا های ساخته شده از اصفهان
      • صادرات انواع مختلف مصنوعات گرانبها از اصفهان
      • صادرات انواع مختلف کالاهایی که مزیت نسبی دارند از اصفهان

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از محصولات و کالاهای قابل ارسال و صادراتی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید و درخصوص ارسال بار و صفر تا صد فریت بار و صادرات مطالعه کنید:

صفر تا صد فریت بار و هر آنچه که باید درباره فریت بدانید!

 

و مشاوره رایگان و تخصصی برای شروع صادرات با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09130864170

0913217809

03136736700-5

صادرات بار و کارگو از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

اگر شما تاجر هستید و میخواهید بار خود را صادر کنید یا مسافر هستید و میخواهید بار خود را فریت کنید، برای ارسال فریت بار و کارگو بین المللی از اصفهان با تاسکو کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. امور مربوط به مجوز های بار صادراتی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان
  2. تعیین شرکت حمل کننده و روش حمل کالا مورد نظر

در شرکت های بزرگ درخصوص کار های جواز و مجوز بار، ترخیص آن توسط شرکت خودشان و با کارت بازرگانی خودشان صورت میگیرد و این افراد و شرکت ها به امور تسلط کامل دارند. برای این افراد و این شرکت ها اصلی ترین دغدغه، انتخاب باربری مناسب است.

این باربری منتخب باید بتواند بار های کارگو مسافران را به بهترین شکل و با مناسب ترین قیمت حمل نماید. انتخاب باربری مناسب میتواند باعث این شود که شرکت ها، کلیه امور را به طور کامل به آنها بسپارند تا شرکت حمل و نقل کننده میتواند بار از مشتری به طور کامل تحویل گرفته و به مقصد برساند.

برخی از این شرکت های حمل کننده و ارسال کننده بار فریت و کارگو از اصفهان، وظیفه ترخیص کالا را هم به خود شرکت میسپارند. شرکت تاسکو کارگو ارائه دهنده امور کارگو و ارسال بار از اصفهان به اقصی نقاط دنیا است.

شما میتوانید با کارشناسان ما مجرب تاسکو کارگو در ارتباط باشید و امور مربوط به کارگو از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و ارسال بار فریت از اصفهان را به ما بسپارید.

مقالات مرتبط  منظور از حمل بار داخلی چیست؟

09132178109

09130864170

03136736700

03136736705

در ادامه این مقاله برای شما شیوه و نحوه جواز کردن بار های تجاری در فرودگاه شهید بهشتی را خلاصه وار برای شما توضیح میدهیم. این مقاله و این توضیحات میتواند به تجار و شرکت هایی که کارت بازرگانی ندارند یا نحوه جواز کردن را نمیدانند، میتواند بسیار مسمرثمر باشد.

چرا ارسال بار و کارگو از مبدا اصفهان ؟

استان اصفهان به دلیل واقع شدن در مرکز ایران و همجواری به استان هایی همچون استان چهارمحال و بختیاری، استان فارس، استان یزد و استان سمنان به یکی از مقاصد برای ارسال بار تبدیل شده است. همچنین اصفهان یکی از قطب های اصلی تولید کننده محصولات کشاورزی، صیفیجات، گل های زینتی و آپارتمانی، مرکز مهم تولید صنایع دستی و مرکز پرورش محصولات دامی و طیور است.

 

استان اصفهان از پیشگامان مهم در تولید محصولات صنعتی و محصولات پتروشیمی است.

 

بخاطر دلایل گفته شده، امکان ارسال بار از تهران برای خیلی از تاجران و تولید کنندگان وجود نداشته یا با سختی بالایی همراه بوده است، به همین دلیل در فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان سامانه ارسال بار هوایی و کارگو برای صادرات هوایی راه اندازی شده که شما میتوانید محصولات خود را از اصفهان به سایر نقاط دنیا صادر کنید.

 

راه اندازی کارگو فرودگاه شهید بهشتی در اصفهان باعث رونق صادرات محصولات غیرنفتی در اصفهان شده است.

تفاوت معنایی کارگو در ایران با دیگر کشور ها چیست؟

در ایران واژه کارگو کمی تفاوت دارد و به کالاها یا محصولاتی گفته میشود که اهداف تجاری دارند و عموما به صورت هوایی ارسال میشود، Cargo  گفته میشود.

 

شما میتوانید تمامی بار های تجاری و صادراتی خود را به تاسکو کارگو بسپارید. ما در تاسکو کارگو، بار های شما را از فرودگاه های امام خمینی تهران و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ارسال مینماییم.

فریت بار و کارگو چه تفاوت هایی در ایران دارند؟

در ایران و شرکت های حمل و نقل کننده و ایرلاین های ایرانی به کالاهای مسافری و غیرتجاری مانند اضافه بار، وسایل منزل، لوازم خانگی، لوازم شخصی و… که به طور معمول توسط هواپیما حمل میشود، فریت میگویند.

 

تفاوت ارسال بار فریت و حمل بار کارگو، تجاری بودن یا نبودن کالای ارسالی است. زیرا در کارگو کالاهای تجاری معمولا با هواپیما حمل میشوند.

چگونه بار های خود را از اصفهان صادر کنیم؟ - روش های صادرات بار از اصفهان

باید به شما بگوییم  بسیاری از ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی مانند امارات، قطر و… حمل و نقل بار های خود را به شرکت های خصوصی باربری میسپارند.

یکی از شرکت های خصوصی معتبر و با سابقه حدود 13 ساله در حوزه ارسال بار و کارگو در اصفهان و کشور، هلدینگ تعطیلات آرام و شرکت تاسکو کارگو میباشد که شما میتوانید با خیال راحت ارسال بار های خود را به دست کارمندان مجرب این شرکت بسپارید.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما یا از طریق شمارها های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

09132178109

09130864170

03136736700

03136736705

چرا ارسال بار از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و صادرات از اصفهان؟

در زمینه خدمات ارسال بار و صنعت بزرگ لجستیک، مسلما سریعترین روش برای ارسال بار، ارسال بار هوایی است. حمل بار هوایی از اصفهان به دلیل امنیت و سرعت بالا، نقش مهمی را در خدمات ارسال بار و لجستیک ایفا کرده است.

ارسال بار هوایی انتخاب صادر کننده ها و تاجران بین المللی و از قابل اطمینان ترین روش های ارسال و حمل بار است. به همین دلیل انتخاب مطمئنی برای شما است تا بارهای خود را به مقاصد یا مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

پایانه ارسال بار بین الملل شهید بهشتی اصفهان، با دارا بودن مدرنترین و بهترین تجهیزات و با دارا بودن معیار ها و استاندارد های جهانی، بهترین و مطمئن ترین روش برای تاجران اصفهانی است.

در ادامه به بررسی مواردی از مزایای ارسال بار از پایانه ارسال بار و کارگو شهید بهشتی اصفهان در وب سایت تاسکو کارگو میپردازیم:

  • سرعت دهی به صادرات و تجارت اصفهان و استان های همجوار اصفهان
  • صادر کردن گواهی مبدا بصورت آنلاین در خود پایانه بهشتی
  • اخذ کامل مدارک صادراتی از طریق پنجره خدمات صادرات
  • حضور نماینده های شرکت های معتبر مرتبط در پایانه شهید بهشتی و گمرک
  • دقیقترین و قابل اعتماد ترین زمانبندی برای ارسال محموله ها
  •  قابلیت ارسال بار و کارگو از اصفهان به سراسر ایران و جهان
  • حاضر بودن معتبرترین ایرلاین های داخلی و خارجی
  • سیستم های امنیتی پیشرفته در پایانه ارسال بار
  • بروزترین و مدرن ترین تجهیزات و ادوات در پایانه اصفهان
  • دارای سردخانه حرفه ای با رتبه 1 در ایران
  • قابلیت پیگیری بار به صورت آنلاین از سریق سامانه
  • توزین بار های مختلف و صدور قبض های باسکول متصل به سامانه گمرکات ایران
  • پشتیبانی حرفه ای خدماتی تیم تاسکو کارگو و هلدینگ تعطیلات آرام

از کارگو شهید بهشتی اصفهان به چه مقاصدی امکان ارسال بار وجود دارد؟

    • صادرات و ارسال هوایی بار از اصفهان به کویت/ دبی : اعم از میگو، ماهی، قارچ، زعفران، کلم بروکلی، کاهو فرانسوی و شیشه (مصالح ساختمانی)، کالاهای تبلیغاتی و ارسال بار فریت به کویت و ارسال بار فریت به دبی
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به  آلمان: اعم از ارسال و صادرات فرش های دستبافت و ماشینی، زعفران، خشکبار و ارسال بار فریت به آلمان و فریت دانشجویی به آلمان
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به آمریکا: اعم از ارسال و صادرات زعفران، خشکبار و ارسال بار فریت به آمریکا و نقاط مختلف آمریکا
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به اتریش: اعم از ارسال انواع مختلف زعفران، صنایع دستی و ارسال بار فریت از اصفهان به اتریش و ارسال بار فریت دانشجویی به اتریش
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به سوئد: اعم از ارسال انواع مختلف زعفران، فرش های دستبافت و ماشینی و ارسال بار فریت به سوئد و ارسال بار فریت دانشجویی به سوئد
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به عمان: ارسال و صادرات انواع مختلف صیفیجات، زعفران، عسل، فرش های دستبافت و ماشینی، خشکبار، ظروف آشپزخانه و ارسال بار فریت از اصفهان به عمان
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به هلند: صادرات انواع مختلف فرش دستبافت و فرش ماشینی، ارسال نمونه کالای تجاری و ارسال بار فریت به هلند و ارسال بار فریت داشنجویی به هلند
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به روسیه : ارسال و صادرات انواع مختلف گل های آپارتمانی، گل های زینتی و شاخه بریده، انواع مختلف فلفل دلمه ای، انواع مختلف صیفیجات ، ارسال نمونه کالای تجاری، صادرات گیاهان دارویی، ارسال بار فریت به روسیه و ارسال بار فریت دانشجویی به روسیه
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به چین: صادرات انواع مختلف قطعات صنعتی و ارسال بار فریت به چین و ارسال بار فریت دانشجویی به چین
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به قطر: صادرات انواع مختلف فرش های دستبافت و فرش های ماشینی، صادرات انواع مختلف زعفران و خشکبار، ارسال بار فریت و ارسال بار فریت دانشجویی به قطر
    • صادرات و ارسال بار هوایی از اصفهان به استرالیا: شما میتوانید انواع بار شخصی، بار فریت، فریت دانشجویی، ارسال لوازم منزل، ارسال لوازم شخصی، ارسال و صادرات گل به استرالیا، ارسال بار مسافری به استرالیا را از اصفهان به استرالیا ارسال کنید.
مقالات مرتبط  بار گروپاژ چیست؟ - آشنایی با گروپاژ بصورت کامل

موارد ذکر شده تنها لیستی کوچک از مقاصد موجود برای ارسال در هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام بخش ارسال بار تاسکو کارگو است. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از مقاصد با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

 

09132178109

 

09130864170

 

03136736700-5

ظرفیت های پایانه ارسال بار هوایی از اصفهان

ظرفیت ها انبار پایانه بار فرودگاه اصفهان

پایانه بار هوایی اصفهان قابلیت انبار کردن بار به حدود 500 تن را دارد.

همچنین این پایانه بار ظرفیت انبار کردن بار به ظرفیت 200 تن برای سردخانه پایین صفر و حدود 200 تن برای سردخانه بالای صفر را دارد.

مجموعا 400 تن بار را میتوانید در سردخانه های پایانه ارسال بار فرودگاه اصفهان و کارگو رسمی اصفهان یعنی تاسکو کارگو انبار کنید.

پایانه بار هوایی اصفهان چه مزیت هایی دارد؟

پایانه بار هوایی تاسکو کارگو اصفهان به منظور سرعت بخشیدن به صادرات و پخش مستقیم کالا تاسیس شده.

شما با استفاده از این پایانه بار قابلیت ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا را دارید.

کاهش نیاز به انبارداری و انبار کردن محصولات در دیگر شهر ها که به همین روش هزینه ها بسیار کاهش می‌یابد.

تاسکو کارگو اصفهان با داشتن امنیت بالا در ارسال بار های هوایی و داشتن حق بیمه پایین بهترین انتخاب برای ارسال بار های هوایی شما از اصفهان است.

شما برای ارسال بار های هوایی خود از پایانه بار تاسکو کارگو زمان بندی دقیقی خواهید داشت.

شما میتوانید از طریق لینک زیر بیشتر با امکانات و ظرفیت های پایانه بار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و تاسکو کارگو رسمی در اصفهان آشنا شوید.

خدمات بازرسی و امنیت بالا در ترمینال کارگو فرودگاه اصفهان

در ترمینال بار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، با بهرهگیری از بروزترین و جدیدترین دستگاه های X REY و با بهترین روش های کنترلی، تمامی بار های شما مورد بازرسی قرار میگیرند.

به لطف حضور 24 ساعته ماموران محترم نیروی انتظامی و حراست فرودگاه، تمامی بار ها مورد بررسی و بازرسی قرار میگیرند و به همین منظور امنیت تمامی بار های شما حفظ میشود.

چه محصولاتی را می‌توانید از پایانه بار فرودگاه اصفهان ارسال کنید؟

  • انواع آبزیان مانند ماهی، میگو و…
  • انواع میوجات، سبزیجات، صیفی‌جات
  • محصولات و مشتقات پتروشیمی
  • انواع گیاهان و گل های زینتی
  • انواع مختلف خشکبار
  • انواع فرآورده های پروتئینی
  • احشان و حیوانات زنده
  • انواع مختلف صنایع دستی
  • انواع مختلف فرش های دستبافت و ماشینی
  • طلا، نقره، و فلزات گرانبها
  • ماشین آلات و قطعات مربوطه
  • دستگاه های صنعتی و ادوات و ملزومات مربوطه
  • انواع فرآورده های لبنی
دسته بندیمحصولات
محصولات کشاورزیانواع آبزیان، انواع میوجات، سبزیجات، صیفی‌جات
محصولات پتروشیمیمحصولات و مشتقات پتروشیمی
گل و گیاهانواع گیاهان و گل های زینتی
خشکبارانواع مختلف خشکبار
محصولات پروتئینیانواع فرآورده های پروتئینی
صنایع دستیانواع مختلف صنایع دستی
فرشانواع مختلف فرش های دستبافت و ماشینی
فلزات گرانبهاطلا، نقره، و فلزات گرانبها
ماشین آلاتماشین آلات و قطعات مربوطه
صنعتدستگاه های صنعتی و ادوات و ملزومات مربوطه
محصولات لبنیانواع فرآورده های لبنی

ارسال بسته پستی از اصفهان - پست بین الملل از اصفهان

اگر قصد ارسال بسته پستی از اصفهان به هر نقطه از دنیا را دارید، می‌توانید از خدمت ارسال بسته های پستی تاسکو کارگو استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از این خدمت تمامی بسته های پستی خود را در کوتاه ترین زمان به اقصی نقاط دنیا ارسال کنید. اگر قصد ارسال هدیه و خرده بار برای عزیزان خود را دارید، می‌توانید با کارشناسان تاسکو کارگو تماس بگیرید.

09132178109 – سرکار خانم پناهی

09130864170 – جناب آقای پناهی

ارسال بسته گستی اصفهان، ارسال بسته پستی از فرودگاه شهید بهشتی

6 مرحله جواز کردن بار تجاری (کارگو و ارسال بار فریت تاسکو کارگو) در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

جواز کردن بار تجاری و بار مسافری، هر دو در یک سالن در فرودگاه شهید بهشتی انجام میشوند. برعکس شباهت مکانی، یکسری تفاوت هایی با هم دارند که عبارت اند از:

مدارک مورد نیاز برای جواز کردن بار های تجاری:

  1. دارا بودن کارت بازرگانی الزامی است (در صورتی که کارت بازرگانی ندارید میتوانید آنرا اجاره کنید. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید)
  2. صورتحساب یا Invoice
  3. لیست بسته بندی یا Packing list
  4. کامل نمودن اظهارنامه گمرک
  5. در صورتی که کارت بازرگانی ندارید باید نامه به گمرک درخصوص معرفی کارت بازرگانی اجاره ای بنویسید
  6. نوشتن نامه به گمرک برای معرفی نماینده (میتواند شرکت حمل کننده باشد) برای پاسخگویی
  7. داشتن مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه ها و…
  8.  

شاید به این سوال فکر کنید که چه گواهینامه هایی مورد نیاز است؟ در ادامه به توضیح آنها میپردازیم:

گواهی بهداشت: دو نوع گواهی بهداشتی صادر میشود، گواهی اول برای کالاهای دامی و طیور صادر و گواهی دوم برای محصولات گیاهی صادر میشود.

گواهی استاندارد: این گواهی توسط سازمان استاندارد برای کالاهایی که نیاز به استاندارد خاصی برای تولید هستند، صادر میشود.

مجوز صدور: این مجوز و گواهی توسط اتاق بازرگانی صنایع و معادن صادر میشود و مانند آرد، سیمان و…

مجوز ارشاد: این گواهی و مجوز برای کالاهای فرهنگی و هنری میبایست صادر شود.

شناسنامه: این شناسنامه برای فرش های دستبافت و ماشینی صادر میشود. شما میتوانید فرش های دستبافت و ماشینی ایران را از طریق لینک زیر تهیه و صادر کنید.

      • انتقال محصولات و کالا ها به پایانه هوشمند بار (برای گرفتن مجوز ورود)

    در این مرحله میبایست کالاها و محصولات خود را به پایانه بار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان منتقل کنید و نامه تقاضای صادرات کالای خود را به رئیس گمرک تجاری تحویل دهید. (در صورتی که کارت بازرگانی ندارید باید نامه ای به منظور معرفی کارت بازرگانی را به رئیس صادرات گمرک ارائه دهید)

    پس از طی این مراحل، رئیس صادرات درصورت عدم وجود مشکل، ارزیاب را مشخص و بار را به او تحویل میدهد.

    حال شاید با خود فکر کنید ارزیاب چه کاری انجام میدهد؟

    مقالات مرتبط  پسته چیست؟ آشنایی با انواع پسته درجه یک صادراتی 😎

    ارزیاب تمامی مدارک گفته شده در ابتدا مثل پکینگ، اینویس، شناسنامه، نامه های معرفی و.. را بررسی میکند و درصورت عدم ایراد در مدارک، زیر مدارک مهر بلامانع ثبت و اجازه ورود را صادر میکند. اگه در فرآیند ارزیابی مدارک شما نقصی داشته باشه، شما باید نسبت به تکمیل آنها دوباره اقدام کنید.

    لازم است به شما بگوییم در برخی موارد ممکن است شخص ارزیاب از کالا ها و بار شما نمونه برداری کند و به آزمایشگاه بفرستد تا مطمئن شود در بار شما کالای ممنوعه وجود ندارد. این آزمایش در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان انجام میشود و صاحب بار یا کالا باید هزینه رو بپردازد.

        • نوبت گرفتن برای توزین بار

      برای کارگو و ارسال بار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و در این مرحله میبایست به قسمت پذیرش واقع شده در پایانه شهید بهشتی مراجعه کنید و نوبت بگیرید، بار یا کالای خود را باسکول کنید و سپس قبض توزین کالا را دریافت کنید.

          • تایید ارزیابی و ثبت اظهار نامه در سامانه EPL

        بعد از اینکه مراحل بالا را طی کردید و قبض توزین کالای خود را دریافت کردید، در صورت نبود مشکل در مدارک شما ارزش بار و کالا شما مشخص میشود. بعد از طی مراحل شما باید در سامانه EPL اظهار نامه خود را ثبت کنید.

        اگر شما قادر به انجام این مراحل نیستید، این عملیات توسط نیروهای مربوطه در گمرک انجام میشود.

            • تایید نهایی و تایید درب خروج

          پس از بررسی شدن مدارک توسط رئیس صادرات و تایید شدن توسط آن، نوبت به تایید درب خروج میرسند که برای این منظور شما میبایست مدارک و پکینگ را به دفتر درب خروج برده تا تایید شوند.

              • صدور بارنامه

            شما پس از آنکه شرکت حمل کننده (مانند شرکت تاسکو کارگو)، مبدا و مقصد کالا و مشخصات فرستنده و گیرنده کالا را تعیین کرده، HS کد رو به آنها میدهید و بارنامه و تگ شما صادر شود.

            پس طی این مراحل شما میبایست مراحل را به حراست برده و پس از گرفتن تایید نهایی، نوبت به XRAY کالا میرسد. جایی که در آن کالا بازدید نهایی میشوند و اگر تایید شوند، بارنامه و تگ از شما تحویل گرفته میشود و در باکس ایرلاین مربوطه قرار میگیرد.

            هزینه ارسال بار و کارگو فرودگاه شهید بهشتی چقدر است؟

            هزینه ارسال بار و کارگو از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به 3 عامل بستگی دارد. این 3 عامل عبارت اند از:

              • هزینه حمل و نقل کالا تا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و بسته بندی کالا
              • هزینه انجام تشریفات گمرک
              • هزینه های مربوط به حمل و نقل هوایی و هزینه های بارنامه

              شما میتوانید برای محاسبه هزینه بار به صفحه نرخ دهی آنلاین تاسکو کارگو مراجعه کنید یا از طریق راه های ارتباطی ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهرهمند شوید.

              09132178109

              09130864170

              03136736700

              03136736705

              هزینه حمل کالا تا فرودگاه شهید بهشتی چقدر است؟

              بسته بندی درست و اصولی کالا رابطه مستقیم با میزان فروش شما دارد. بسته بندی درست و اصولی میتواند سلامت کالای شما را تضمین کند. اما هزینه بسته بندی کالا سالانه تغییر میکند و نمیتوان یک نرخ کلی برای آن اعلام کرد.

               

              هزینه بسته بندی کالا با توجه به سایز و اندازه کالا نیز متفاوت است.

               

              در پایانه های ارسال بار فروشگاه شهید بهشتی اصفهان تابلو های هوشمندی نصب شده که به شکل مکتوب، قیمت ها روی آن نمایش داده میشوند.

               

              هزینه انجام تشریفات گمرکی چقدر است؟

               

              یکی از مزیت های داشتن کارت بازرگانی در این قسمت خودنمایی میکند. زیرا اگر شما کارت بازرگانی داشته باشید، هزینه های گمرکی تنها شامل قبض توزین میشود و قیمت قبض توزین با وزن و سایز کالا و محصول شما رابطه مستقیمی دارد. هرچه کالا سنگین تر، قبض توزین شما نیز گران تر ….

              در صورتی که در مرحله ارزیابی از کالای شما نمونه برداری شود، شما میبایست هزینه آنرا پرداخت کنید که جزء هزینه تشریفات گمرکی است

              اگر میخواهید بار های خود را صادر کنید تا به دنبال ارسال لوازم منزل خود به سراسر دنیا هستید، در ابتدایی ترین مرحله شما باید بار های خود را به تخصصی ترین روش و بصورت استاندارد بسته بندی کنید.

              اگر شما نیز به دنبال بسته بندی تخصصی بار های صادراتی خود هستید، پیشنهاد میکنیم از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید و مطالعه کنید.

              صفر تا صد بسته بندی بار های صادراتی در اصفهان

              همچنین اگر میخواهید درباره انواع مختلف بسته بندی های صادراتی اطلاعات کسب کنید پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را از دست ندهید!

              انواع بسته بندی بار های صادراتی

              هزینه های کارگو برای حمل بار

              هزینه های این قسمت براساس 4 فاکتور اصلی محاسبه میشود، 1. کشور مقصد کالا 2. وزن بار 3. حجم کالا 4. خط یا خطوطی هوایی

              یکی از مواردی که در افزایش قیمت هزینه های کارگو تاثیر مستقیم دارد، بسته بندی کالاست زیرا هرچه کالا سنگین تر باشد، هزینه های پرداختی توسط شما نیز بالاتر میرود. بنابراین بسته بندی اصولی از مهم ترین اقداماتی است که شما میبایست انجام دهید.

              کادر مجرب و حرفه ای تاسکو کارگو میتواند کالا های شما را به اصولی ترین روش ممکن بسته بندی و ارسال کند. همچین برای بسته بندی کالا در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برای ارسال بار نیز شما میتوانید روی مهارت های کادر ما حساب کنید.

              برای اطلاع و محاسبه هزینه ارسال بار، شما میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان و تخصصی بهرهمند بشید. همچین شما میتوانید برای انجام بسته بندی اصولی کالا ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

              09132178109

              09130864170

              03136736700

              03136736705

              قبل از ارسال بار از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به چه مواردی باید توجه کرد؟

              برای حمل بار و کارگو بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، قبل از مراجعه به پایانه هوشمند و انجام مراحل گفته شده، شما میبایست با شرکت حمل و نقل کننده مثل شرکت تاسکو کارگو برای ارسال بارتان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

              حال چرا باید تاسکو کارگو را برای ارسال بار از اصفهان انتخاب کنیم؟

              هنگامی که شما با شرکت حمل کننده مورد نظرتان (برای مثال شرکت تاسکو کارگو) هماهنگی های لازم را انجام داده باشید، کارشناسان این شرکت میتواند بار شما را بررسی کنند و کالاهای غیرمجاز را به شما اطلاع دهند.

              کارشناسان تاسکو کارگو وزن حجمی بار را به شما اطلاع میدهند تا فکر نکنید معیار محاسبه قیمت تنها وزن بار است. این اطلاع رسانی باعث میشود زمانی که در فرودگاه اصفهان منتظر دریافت تایید نهایی هستید، با یک رقم نجومی مواجه نشوید و اقدامات لازم را به عمل بیارید.

              کارشناسان تاسکو کارگو با تکیه داشتن به سالها تجربه، میتوانند کالاهای شما را به بهترین نحو بسته بندی کنند. همانطور که گفته شد، بسته بندی اصولی باعث کاهش قیمت در صادرات محصولات شما میشود.

              کارشناسان ما مدارک شما را بررسی میکنند و در صورت وجود نقصی میتوانند شما را راهنمایی کنند برای تکمیل آنها و همینطور در روند و فرآیند های گمرکی میبایست یک ترخیصکار همراهتان باشد و کار های شما را انجام دهد.

              حال اگر بدون هماهنگی با کارشناسان تاسکو کارگو وارد فرایند های گمرکی شوید ممکن است با چه مشکلاتی رو به رو شوید؟

                  1. ممکن است امکان ارسال بار را نداشته باشید
                  2. با قیمت های نجومی رو به رو شوید
                  3. کالای شما وارد بخش ممنوعه در بار شود
                  4. وزن حجمی کالا بالا محاسبه شود
                  5. ممکن است بارتان گم شود
                  6. در صورت بسته بندی نامناسب و غیراصولی ممکن است بارتان آسیب ببیند
                  7. ترخیصکار ها وقت خالی نداشته باشند و مدتی باید صبر کنید

                در نتیجه در این مسیر یک متخصص میبایست همراه شما باشد تا راهنمای شما در پروسه صادرات کالا از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان باشد تا فرآیند های شما با مشکلی رو به رو نشود.

                برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ما، میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید.

                09132178109

                09130864170

                03136736700

                03136736705

                برای تماس با پایانه بار شهید بهشتی اصفهان شما میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

                کارشناسان ما آماده خدمت رسانی رایگان به شما هستند.

                09132178109

                09130864170

                03136736700-5

                9 Comments

                1. panahi گفت:

                  بسیار مفید بود

                2. متین گفت:

                  کارآمد بود

                3. مسعود گفت:

                  سلام
                  من حدود 200 کیلو بار دارم که میخوام هوایی از اصفهان بفرستم، شرایط ارسال چجوریه؟ حدودا چقدر طول میکشه تا بار به مقصد برسه؟ هزینه‌ش چقدر میشه؟

                  • panahi گفت:

                    سلام
                    لطفا از طریق شماره های زیر با کارشناسان و مشاورین مجموعه تاسکو کارگو در ارتباط باشید.
                    09132178109
                    09130864170
                    031367396700-5

                    با تشکر از نظر زیبای شما درباره مقاله ارسال بار هوایی از اصفهان

                4. یوسف گفت:

                  ممنوم بابت مطالب بسیار مفید و اموزنده

                5. مسلم فتحی گفت:

                  سلام و خسته نباشی خدمت تیم تاسکو کارگو
                  می‌خواستم تجربه فوق‌العاده خودم از ارسال بار هوایی از اصفهان رو باهاتون به اشتراک بذارم. من به تازگی برای مهاجرت به کانادا نیاز به ارسال لوازم شخصی‌ام داشتم و بعد از کلی تحقیق، تصمیم گرفتم از خدمات شرکت تاسکو کارگو استفاده کنم.

                  نکات مثبتی که تاسکو کارگو برای من داشت:
                  سرعت و دقت: بار من خیلی سریع و بدون هیچ مشکلی به مقصد کانادا رسید. حتی یه ذره هم آسیب ندیده بود.
                  قیمت مناسب: قیمت‌هاشون خیلی منصفانه بود و از بقیه شرکت‌هایی که پرسیده بودم خیلی بهتر بود.
                  خدمات عالی: کارکنان شرکت خیلی با حوصله و خوش‌برخورد بودن و به تمام سوالات من با دقت پاسخ دادن.
                  بسته‌بندی حرفه‌ای: بار من به صورت خیلی حرفه‌ای بسته‌بندی شده بود و خیالم از بابت سالم رسیدنش راحت بود.
                  پیگیری دقیق: شرکت به طور مداوم وضعیت بار من رو پیگیری می‌کرد و من رو در جریان می‌ذاشت.

                  نکات منفی شرکت تاسکو کارگو
                  به جرئت میتونم بگم من هیچ نقطه ضعفی در این شرکت پیدا نکردم و از همه چیز راضی بودم.

                  درکل من به شدت ارسال بار هوایی از اصفهان با شرکت تاسکو کارگو رو به شما عزیزان توصیه می‌کنم. این شرکت با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، خیالتون رو از بابت ارسال بار آسوده می‌کنه.

                  امیدوارم این تجربه برای شما مفید بوده باشه.

                  • panahi گفت:

                    با تشکر از نظر زیبای شما آقای فتحی درمورد مقاله ارسال بار از اصفهان و کارگو فرودگاه شهید بهشتی

                    تلاش ما در تاسکو کارگو جلب رضایت 100 درصدی شماست.
                    تیم تاسکو کارگو

                دیدگاهتان را بنویسید

                نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *