منظور از حمل بار داخلی چیست؟

حمل بار داخلی نوعی از حمل و نقل بار است که به منظور جابه‌جایی انواع کالا انجام می‌شود. حمل بار داخلی یا همان حمل کالا برای ارسال محصولات تجاری به نقاط مختلف، صورت می‌گیرد. در واقع برای حمل و نقل یک محصول تجاری از مکانی به مکان دیگر که عمدتا بین شهری صورت می‌گیرد، حمل بار داخلی انجام می‌شود.

شرکت‌های تجاری برای حمل محصولات تجاری خود از شیوه‌ های مختلف حمل و نقل استفاده می‌کنند. شما به عنوان مالک شرکت تجاری برای فروش محصولات خود، یا حتی به عنوان یک فرد عادی که در طول روز محصولات مختلفی خریداری می کنید، لازم است اطلاعات کافی در مورد حمل بار داخلی کسب کنید.

امروزه به دلیل گسترش روز افزون خدمات اینترنتی و خرید آنلاین، شرکت های تجاری و صاحبان مراکز ارائه خدمات، به منظور کسب رضایت مشتری و سهولت ارائه خدمات، به استفاده از پلتفرم های آنلاین روی آورده‌اند.

این روز ها شرکت های تجاری برای فروش محصولات خود از شبکه های مجازی استفاده می کنند. با گسترش خرید آنلاین و خدمات اینترنتی قطعا حمل بار داخلی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

فراهم شدن‌ امکانات برای ارسال بار داخلی موجب رونق تجارت های مختلف شده است، به طوری که در سال های اخیر شاهد پیشرفت تجارت های کوچک هم هستیم. حمل بار داخلی در واقع به منظور سهولت جابه‌جایی کالا صورت می‌گیرد و فرصت ارزشمندی است برای صاحبان کالا‌های تجاری تا مشتریان خود را در سراسر کشور جذب کنند.

روش های مختلف برای حمل بار داخلی

ارسال بار داخلی عمدتا از طریق جاده انجام می شود و به عنوان حمل و نقل جاده ای شناخته می شود. حمل بار داخلی که از طریق جاده و به صورت زمینی صورت می گیرد، یک شیوه ارزان برای جابه‌جایی محصولات و کالاهای مختلف است.

حمل کالا از طریق جاده که به صورت بین شهری انجام می شود، بین سه تا ده روز طول می کشد. این نوع حمل و نقل کالا، برای جابه‌جایی محصولاتی به کار می رود که عمدتا وزن زیادی دارند و برای گیرنده زمان اهمیت چندانی ندارد. حمل بار زمینی به صورت محدود در یک منطقه انجام می شود و عمدتا با استفاده از کامیون صورت می گیرد.

مقالات مرتبط  حمل ترکیبی چیست؟

افرادی که وسیله نقلیه شامل وانت، کامیون و… دارند می توانند در زمینه‌ی حمل بار داخلی فعالیت داشته باشند. وانت پیکان، نیسان و خاور از جمله وسایل نقلیه ای هستند که به منظور حمل کالا مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به وزن و نوع محصولات می توان از این وسایل نقلیه استفاده کرد.

درصورتی که به هر علتی برای ارسال بار خود مدت زمان کمتری در اختیار دارید، می توانید ارسال هوایی را برای انجام این فرایند انتخاب نمایید که به این منظور شرکت تاسکو کارگو کلیه امور مرتبط و هماهنگی های لازم را انجام میدهد.

شما با استفاده از این روش قادر هستید سایر بار های مختلف بجز کالاهایی که در دسته بندی کالاهای خطرناک قرار می‌گیرند، را به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالاهای خطرناک مقاله ی دیگری از سایت تاسکو کارگو که با عنوان حمل کالا خطرناک نگارش شده است را مطالعه فرمایید یا با شماره های زیر با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09132178109

0313673600

03136736705

در این روش به‌طور معمول تحویل بار در فرودگاه انجام می‌شود اما در صورتی که کارفرما آدرس خاصی برای تحویل بار خود مدنظر داشته باشد، از طریق نماینده شرکت تاسکو کارگو در شهر مقصد که پیش از آن شرکت هماهنگی لازم با وی را انجام داده است، به آدرس مدنظر کارفرما ارسال می شود.

مراحل ارسال بار داخلی کدام است؟

    • پذیرش بار
    • تحویل مرسوله به انبار شرکت
    • بسته‌بندی متناسب با ماهیت بار
    • لیبل گذاری
    • وزن گیری و اندازه گیری ابعاد دقیق مرسوله
    • صدور بارنامه

در نظر داشته باشید که بارنامه توسط شرکت تاسکو کارگو صادر می شود و دو نسخه ی مهرشده آن در اختیار فرودگاه قرار می گیرد تا روی پرواز مورد نظر لحاظ شود.

مقالات مرتبط  ارسال بار به نروژ

ارسال بار داخلی در سطح شهری و کشوری

حمل بار داخلی که به طور معمول از طریق جاده و در سطح کشوری انجام می شود، از زمان قدیم تا به امروز متداول بوده است. با پیشرفت تکنولوژی های مربوط به جاده سازی و خدمات پست، امروزه برای حمل کالا از وسایل پیشرفته استفاده می شود.

قطعا امروزه سرعت جابه‌جایی کالا ها در سطح کشور افزایش یافته است و همین امر سبب گسترش حمل بار شده است. توسعه جاده در مناطق مختلف و تولید خودرو در پیشرفت حمل بار داخلی تاثیر بسزایی داشته است.

شرکت های حمل و نقل و مراکز حمل بار داخلی با بهره‌گیری از شیوه‌ های نوین، هر روزه محصولات و کالاهای مختلف را در کشور از طریق مسیرهای هوایی و زمینی جابه‌جا می کنند.مراکز باربری داخلی با بهره‌گیری از وسایل نقلیه مناسب حمل و نقل، ارزان ترین خدمات مربوط به حمل کالا را ارائه می دهند.

کلیه مراحل مربوط به ارسال بار داخلی از جمله بسته بندی و لیبل گذاری متناسب با ماهیت کالا توسط شرکت خدمات حمل بار تاسکو کارگو قابل پذیرش می باشد؛ در این فرآیند پس از عقد قرارداد یکساله با شرکت، کارخانه یا فروشگاه شما بسته ها به صورت هفتگی یا ماهانه به مقصد مورد نظر ارسال خواهند شد.

همچنین حمل کالا در تناژ کم به صورت موردی نیز قابل انجام است؛ شرکت تاسکو کارگو با پذیرش کالا و محصولات شما در تناژ کم و زیاد آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان گرامی در سطح استان اصفهان و ارسال آن به سراسر نقاط کشور می باشد.

حمل بار داخلی که به طور معمول از طریق جاده و در سطح کشوری انجام می شود، از زمان قدیم تا به امروز متداول بوده است. با پیشرفت تکنولوژی های مربوط به جاده سازی و خدمات پست، امروزه برای حمل کالا از وسایل پیشرفته استفاده می شود. قطعا امروزه سرعت جابه‌جایی کالا ها در سطح کشور افزایش یافته است و همین امر سبب گسترش حمل بار شده است.

مقالات مرتبط  حمل و نقل ریلی چگونه انجام می‌شود؟

توسعه جاده در مناطق مختلف و تولید خودرو در پیشرفت حمل بار داخلی تاثیر بسزایی داشته است. شرکت های حمل و نقل و مراکز حمل بار داخلی با بهره‌گیری از شیوه‌ های نوین، هر روزه محصولات و کالاهای مختلف را در کشور از طریق مسیرهای هوایی و زمینی جابه‌جا می کنند.

مراکز باربری داخلی با بهره‌گیری از وسایل نقلیه مناسب حمل و نقل، ارزان ترین خدمات مربوط به حمل کالا را ارائه می دهند.

کلیه مراحل مربوط به ارسال بار داخلی از جمله بسته بندی و لیبل گذاری متناسب با ماهیت کالا توسط شرکت خدمات حمل بار تاسکو کارگو قابل پذیرش می باشد؛ در این فرآیند پس از عقد قرارداد یکساله با شرکت، کارخانه یا فروشگاه شما بسته ها به صورت هفتگی یا ماهانه به مقصد مورد نظر ارسال خواهند شد.

همچنین حمل کالا در تناژ کم به صورت موردی نیز قابل انجام است؛ هلدینگ بین المللی تعطیلات آرام تاسکو کارگو با پذیرش کالا و محصولات شما در تناژ کم و زیاد آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان گرامی در سطح استان اصفهان و ارسال آن به سراسر نقاط کشور می باشد.

مزیت های حمل بار زمینی

حمل بار داخلی از طریق جاده ویژگی ها و مزیت‌های مختلف دارد. حمل کالا که به طور زمینی انجام می شود، این امکان را ایجاد می‌کند که بتوان بارگیری را جلوی منزل انجام داد و هم چنین تحویل گرفت.

 هنگام‌ بارگیری می توان از وسایل نقلیه مانند پیکان، وانت، نيسان و … به عنوان وسیله نقلیه خصوصی استفاده کرد. حمل بار داخلی از طریق جاده این امکان را ایجاد می‌کند که کالا را به نقاط مختلف از جمله روستاهای صعب العبور ارسال کنیم.

استفاده از وسایل نقلیه شخصی در بارگیری داخلی باعث می‌شود که باربری با سرعت بیش تری انجام شود.

ارسال بار داخلی از طریق کشتی های کوچک نیز انجام می‌شود، برای جابه‌جایی مواد معدنی و شیمیایی از طریق دریا یا رودخانه از حمل بار دریایی استفاده می‌شود. در مجموع ارزان ترین نوع حمل کالا، حمل بار زمینی است.

از اینکه تا پایان این مقاله با تاسکو کارگو همراه بودید، از شما متشکریم. شما میتوانید از دیگر مطالب سایت ما نیز دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *