حمل ترکیبی چیست؟

در حمل و نقل ترکیبی و رساندن کالا های مورد نظر به مقصد، از چند روش مداوم استفاده می شود. استفاده از حمل و نقل ترکیبی با توجه به مزیت هایی که دارد، در مکان های مختلف امکان پذیر است. ایمن بودن مسیر ارسال کالا یکی از مهم ترین دغدغه بازرگان است.

حمل و نقل ترکیبی در مقایسه با روش های دیگر ایمن تر است. اگر هنگام جابه‌جایی کالا مهم ترین معیار شما کوتاه تر شدن زمان ارسال و دریافت است، حمل ترکیبی بهترین گزینه برای شما است. با استفاده از راه های دریایی، هوایی و زمینی در کنار هم در کم ترین زمان ممکن جابه‌جایی صورت می گیرد.

با توجه به شرایط اقتصادی و دغدغه همیشگی در رابطه با هزینه ها و نرخ حمل بار، یکی از مهم ترین موارد در جابه‌جایی، پرداخت هزینه است. برای کاهش هزینه ها و صرفه اقتصادی حمل ترکیبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مزیت های استفاده از حمل و نقل ترکیبی

حمل و نقل ترکیبی با صرف کم ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن کالا های شما را جابه‌جا می کند. این روش در حالی که مسیر را کوتاه می‌کند، مقرون به صرفه و ارزان است. اگر دنبال حمل آسان و ارزان هستید، حمل ترکیبی روش مناسبی است.

حمل و نقل ترکیبی میزان بهره‌وری را افزایش می دهد، باعث توسعه کسب و کار می شود، رشد اقتصادی را به ارمغان می‌آورد. حمل ترکیبی با در نظر گرفتن ایمنی، صرف کم ترین هزینه های حمل بار، در زمان مناسب کالا های شما را جابه‌جا می کند.

مقالات مرتبط  ارسال بار هوایی به امارات (دبی و شارجه) + نرخ ارسال

اگر جابه‌جایی با هزینه‌ی کم و ایمنی بالا در زمان دلخواه انجام‌ نشود، قطعا نتیجه مورد نظر حاصل نمی شود. حمل ترکیبی با کوتاه کردن مسیر انتقال دغدغه زمان را حل کرده است.

شرایط استفاده از حمل و نقل به روش ترکیبی

برای استفاده از حمل و نقل ترکیبی، کالا ها باید به طور مناسب بسته بندی شوند و اقلامی که قصد جابه‌جایی دارید باید با هم سازگار باشند. برای استفاده از این نوع حمل مدارک قانونی را تهیه کنید؛ اینویس، پکینگ، سیمر و مجوز های دیگر متناسب با بار را دریافت کنید‌.

زمانی که این امکان برای شما وجود ندارد که کالا ها را به طور مستقیم به مقصد ارسال کنید، می توانید از حمل ترکیبی استفاده کنید. حمل ترکیبی برای جابه‌جایی کالا های تجاری، اقلام و لوازم شخصی و حتی لوازم منزل به کار می رود.

در مسیر هایی که امکان استفاده از ناوگان دریایی و کشتی وجود دارد، مسیر ارسال کالا کوتاه تر می شود. در برخی از موارد نیز از خطوط ریلی و خط آهن استفاده می شود. در مسیر های سخت نیز از حمل و نقل زمینی و جاده استفاده می شود.

شرکت بین‌المللی تعطیلات آرام با ارائه معتبر ترین خدمات حمل و نقل به مشتریان خود، سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی حمل ترکیبی دارد. شما می توانید با خیال راحت جابه‌جایی کالا های خود را به کارشناسان شرکت بسپارید.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با شماره های زیر تماس بگیرید. کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند. تاسکو کارگو همراه شماست.

09132178109

مقالات مرتبط  ارسال بار هوایی به آمریکا (راهنمای جامع فریت به آمریکا)

09130864170

03136736700-5

برای 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *