تامین کالا و شرکت های تامین کننده کالا

تامین کالا و شرکت های تولید کننده کالا

تامین کالا یکی از مهمترین مزیت های رقابتی و عوامل برتری در بین شرکت های صادر کننده به شمار می‌رود؛ به عبارت دیگر در حوزه ی صادرات شرکت هایی که از این ویژگی برخوردار هستند، با فعالیت در بخش تامین کالا به عنوان مکمل فعالیت اصلی یا فعالیت جانبی خود، می توانند مزیت و امتیاز ویژه نیز در اختیار داشته باشند.

شرکت های برخوردار از این ویژگی موجب می شوند تا مشتری برای تامین کالای مورد تقاضای خود نیازمند مراجعه به شرکت های دیگر و طی نمودن سایر مراحل مربوط به آن نباشد. از این رو شرکت های صادر کننده و تامین کننده کالا می توانند در تسهیل سازی فرآیند صادرات و حفظ رضایت مشتریان خود عملکرد مؤثر تری داشته باشند

تامین کالا و شرکت های تامین کننده کالا - تاسکو کارگو

شرکت های تامین کننده کالا چه نوع کالاهایی را برای صادرات فراهم می کنند؟

شرکت صادر کننده با توجه به نوع فعالیت و صادرات خود می تواند در زمینه تامین کالا با مشتریان خود همکاری نماید؛ به عنوان مثال برخی از شرکت های صادر کننده در این حوزه محدودیت هایی دارند و یا برخی به دلیل سیاست های کاری خاصی که دارند در تامین و صادرات محصولات به صورت گزینشی عمل می کنند و نوع خاصی از کالاها را تامین خواهند ساخت.

از آنجایی که صادرات انواع مختلف صنایع دستی به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین کالاهای تولیدی کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و صادر نمودن آن به کشور های خارجی علاوه بر جنبه اقتصادی و افزایش ارزآوری می‌تواند مزیت های فرهنگی نیز به همراه داشته باشد.

از این رو تامین این دسته از کالاها از اولویت های شرکت های صادر کننده خواهد بود؛ همچنین سایر کالاهایی که کشور در تولید آن ها پیشتاز و توانمند است مانند محصولات کشاورزی، مواد پروتئینی، محصولات دریایی، خشکبار و…‌ برای صادرات موفق تر بوده و از جمله اقلام قابل تامین به شمار می‌رود که همواره در کانون توجه شرکت های صادر کننده قرار می‌گیرد.

تامین کالا - تاسکوکارگو

صادرات و تامین کالا با تاسکو کارگو - هلدینگ تعطیلات آرام

هلدینگ بین‌المللی تعطیلات آرام ضمن توجه ویژه به رویکرد مشتری مداری بخش عمده ای از فعالیت خود را جهت رفاه حال صادرکنندگان عزیز و مشتریان گرانقدر به تامین کالا اختصاص داده است.

بخش تامین کالا هلدینگ همواره در تلاش است تا با فراهم سازی کالا و محصولات با کیفیت و ممتاز در حجم های عمده نیاز شما مشتریان عزیز را برآورده سازد؛ در نظر داشته باشید که پرسنل ما با کاهش حداکثری و در برخی موارد نیز با حذف کامل واسطه ها در فرآیند خرید موجب کاهش چشمگیر هزینه های شما خواهند شد.

از جمله اقداماتی که تاسکو کارگوهلدینگ تعطیلات آرام در راستای تامین کالا انجام می دهد، عبارتند از:

  • ارزیابی و اعتبارسنجی تولید کنندگان برتر
  • انتخاب تولید کننده
  • مذاکره و چانه زنی با تولید کننده
  • عقد قرارداد با تولید کننده
  • ارائه محصول یا کالای مورد تقاضا به مشتری

شرکت تاسکو کارگو با برخورداری از پرسنل مجرب، تسلط کامل بر قوانین بین‌المللی، بیش از یک دهه سوابق درخشان کاری در زمینه صادرات کالا و حوزه فعالیتی گسترده، قادر به تأمین کالای مورد تقاضای شما در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب است.

چنانچه در خصوص تامین کالا و صادرات نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین ارتباط بگیرید.

اگر صاحب یک شرکت تولیدی هستید یا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تولید کنندگان کشور مشغول به فعالیت می باشید و قصد دارید تجارت خود را گسترش دهید و به بازار فروش گسترده تری دست بیابید، ما آماده پذیرش و همکاری با شماییم.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما تاسکوکارگو همراه بودید، سپاسگزاریم.

1 Comment

  1. Good information. Lucky me I recently found your
    website by accident (stumbleupon). I have saved it for later!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *