ارسال بار هوایی و بار فریت به ارمنستان با هواپیما و در سریعترین زمان ممکن

همیشه و همیشه در بحث ارسال بار به یک کشور خارجه یا در بحث صادرات و بازرگانی، ارسال سریع و تحویل به‌موقع مهم و موردتوجه بوده است. یکی از مطمئن‌ترین روش‌های ارسال بار به ارمنستان، ارسال بار هوایی است.

ارسال بار هوایی یا فریت بار به ارمنستان، یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های ارسال بار به ارمنستان است. این روش ارسال، بیشتر برای کالاهای حساس و باارزش مورداستفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این روش، شما می‌توانید کالاها و بارهای موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد موردنظر خود در ارمنستان، ارسال کنید و خطراتی مثل گم‌شدن یا آسیب‌های فیزیک به بار را کاهش دهید.

از روش ارسال بار هوایی به ارمنستان بیشتر برای کالاهایی که حساس هستند، مثل محصولات پرشبل، کالاهای قیمتی، نمونه‌های تجاری، محصولات پزشکی، محصولات کشاورزی، زعفران و… می‌تواند استفاده شود.

ارسال بار هوایی به ارمنستان | ارسال بار فریت به ارمنستان

یکی از بهترین روش ها و راه های ارسال بار به ارمنستان، شیوه ارسال بار و فریت هوایی به ارمنستان است. در این روش ارسال سرعت بالا حرف اول را می‌زند و از اهمیت بالاتری برای افراد برخوردار است.

بار هوایی و ارسال بار از طریق هواپیما یکی از روش های حمل و نقل است که برای ارسال سریع بار و محصولاتی حساس که نیازمند ارسال سریع هستند استفاده می‌شود. در این روش ارسال امنیت بار های شما نسبت به سایر روش ها مثل حمل زمینی، بیشتر است و زیرا برای بار های هوایی،  بصورت تخصصی بار های صادراتی بسته بندی می‌شوند تا سلامتی بار ها به حداکثر برسد.

شیوه ارسال بار هوایی به ارمنستان برای مهاجران یا مسافرانی که می‌خواهند بار های بیشتری نیز همراه خود ببرند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید وسایلی اعم از لوازم شخصی، وسایل منزل، لوازم دانشجویی، سمپل ها و نمونه های تجاری و… را همراه خود به ارمنستان ببرید.

شیوه فریت بار به ارمنستان نیز برای بار هایی که ماهیت تجاری ندارند و جزو بار های شخصی و لوازم شخصی محسوب می‌شوند، استفاده می‌شود.

 

مزایای ارسال بار هوایی به ارمنستان چیست؟

ارسال بار هوایی به ارمنستان مزیت‌های بسیاری دارند به‌گونه‌ای که همین مزیت‌ها، این روش ارسال بار را به یکی از محبوب‌ترین روش‌های ارسال تبدیل کرده است. برای مثال برخی از مزیت‌های فریت بار به ارمنستان را می‌توانیم به موارد زیر لیست کنیم:

  • سرعت بالا برای ارسال بار که بارهای موردنظر شما را در کمترین زمان به مقصد موردنظر شما می‌رساند.
  • امنیت بیشتر بارهای شما به‌گونه‌ای که در روش فریت هوایی به ارمنستان، احتمال گم‌شدن، آسیب‌دیدن بار بسیار کاهش میابد.
  • پیگیری آسان به‌گونه‌ای که شما می‌توانید به‌راحتی در لحظه بار خود را به‌صورت آنلاین رصد کنید.
  • روش ارسال بار هوایی به ارمنستان یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای ارسال بارها و کالاهای حساس است که نیازمند سرعت، دقت و امنیت بالا هستند.
  • استفاده از روش فریت بار هوایی به ارمنستان می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های انبارداری با های صادراتی شما شود؛ زیرا پروسه پای آپلود و ارسال به‌سرعت انجام می‌شوند.
  • فرایند پای گمرکی در روش بار هوایی ارمنستان، آسان‌تر است و تشریفات این روش، سریع‌تر انجام می‌گیرند.
  • با استفاده از این روش، می‌توانید به دورترین و غیرقابل‌دسترس‌ترین نقاط ارمنستان نیز بار ارسال کنید.

به طور خلاصه، ارسال بار هوایی به ارمنستان به دلیل سرعت بالا، امنیت بودن بار، پیگیری آسان، مناسب‌بودن برای کالاهای حساس، کاهش هزینه انبارداری، سهولت امور گمرکی و امکان قابلیت حمل به مناطق دورافتاده، گزینه‌ای عالی است که پیشنهاد می‌شود اگر به موارد بالا نیازمند هستید، حتما از ارسال بار هوایی استفاده کنید.

معایب ارسال بار هوایی به ارمنستان چیست؟

همان‌طور که هیچ روش ارسالی، بی‌نقص نیست، ارسال بار هوایی به ارمنستان الا رقم مزایای بسیار خود، معایب خود را نیز دارند. از سری معایب ارسال بار هوایی به ارمنستان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه ارسال بار به ارمنستان از طریق روش هوایی نسبت به سایر روش‌های ارسال، بیشتر است. این افزایش هزینه‌ها، به دلیل تشریفات، سوخت و سایر هزینه پای جانبی افزایش میابد.
  • در روش ارسال بار هوایی با محدودیت حجم و وزن روبه‌رو هستید و ممکن است ارسال بارهای سنگین برای شما مشکل‌ساز باشد یا اصلاً امکان‌پذیر نباشد.
  • محدودیت در نوع کالا نیز از سایر معایب ارسال بار هوایی است؛ زیرا که کالاهای خطرناک را نمی‌توانید از طریق هواپیما ارسال کنید.
  • نوسانات و تغییرات نرخ ارز روی هزینه‌ها و قیمت ارسال بار هوایی به ارمنستان تأثیر مستقیم دارند و ازاین‌رو شاید بتوان این مورد را نیز جزو معایب در نظر گرفت.
  • مراحل اداری پیچیده ارسال بار هوایی به ارمنستان از سایر معایب این روش ارسال است.
  • آسیب‌پذیری در برابر شرایط جوی مختلف روی زمان و ارسال بار شما مؤثرند.

به طور خلاصه اگر چه ارسال بار هوایی سرعت و امنیت بالایی دارد؛ اما ممکن است هزینه‌های بالای آن برای برخی از افراد، آن‌چنان خوش‌آیند نباشد.

ارسال بار زمینی به ارمنستان

ارسال بار زمینی به ارمنستان یکی از روش‌های رایج و مقرون‌به‌صرفه برای ارسال کالاهای حجیم و سنگین است. این روش از طریق کامیون‌ها و ترانزیت زمینی انجام می‌شود و هزینه کمتری نسبت به حمل‌ونقل هوایی دارد.

این روش به این دلیل که ایران و ارنستان از نظر جغرافیایی، نزدیکی دارند یکی از روش‌های رایج و مقرون‌به‌صرفه برای ارسال بار به‌حساب می‌آید تا بتوانید به این کشور بارهای خود را ارسال کنید.

روش ارسال بار زمینی به ارمنستان برای کالاهای سنگین، حجیم یا کالاهایی که ارزش کمی دارند، مناسب است.

مزایای ارسال بار زمینی به ارمنستان چیست؟ | ارسال بار زمینی به ارمنستان چه مزایایی دارد؟

ارسال بار به روش زمینی به مقصد ارمنستان، باتوجه‌به نزدیکی مرزی و جغرافیایی ایران و ارمنستان، یکی از روش‌های ارسال بار به ارمنستان است که مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش بار هوایی به ارمنستان است.

این روش بیشتر برای کالاهایی که حجم بالایی دارند یا ارزش بالایی ندارند (نسبت به بارهایی که هوایی ارسال می‌شوند) مناسب است.

به طور خلاصه می‌توانیم مزیت‌های ارسال بار زمینی به ارمنستان را به‌صورت زیر لیست کنیم:

  • هزینه کمتر شیوه ارسال بار زمینی به ارمنستان نسبت به بار هوایی، مهم‌ترین نکته‌ای است که برای تجار و افراد حائز اهمیت است.
  • روش زمینی برای بارهای سنگین و حجیم، بسیار مناسب است؛ زیرا که بارهای هوایی، محدودیت وزنی و حجمی دارند.
  • امکان ارسال بارهای خطرناک در روش زمینی فراهم است و می‌توانید مواردی که برای بار هوایی خطرناک محسوب می‌شود را از طریق زمینی، ارسال کنید.
  • کاهش هزینه‌های بسته‌بندی ارسال زمینی، نسبت به سایر روش‌های ارسال نیاز به بسته‌بندی تخصصی بارهای صادراتی نیست.
  • انعطاف‌پذیری در روش ارسال بار زمینی بیشتر است؛ زیرا که می‌تواند در هر نقطه‌ای توقف کنند یا مسیر را عوض کنند.
  • توانایی حمل بارهایی که سایز و ابعاد استانداردی ندارند در روش ارسال بار زمینی، فراهم است.

به طور خلاصه شیوه بار زمینی به ارمنستان، برای کالاهایی که سرعت تحویل بار برای کارفرما اولویت اصلی نیست و هزینه کمتر اولویت بیشتری دارد، گزینه مناسبی است.

معایب ارسال بار زمینی به ارمنستان چیست؟ | معایب ارسال بار زمینی به ارمنستان

اگرچه روش ارسال بار زمینی به ارمنستان ممکن است مزیت‌های مختلفی داشته باشد، اما این روش نیز از معایب، مستثنی نیست. در ادامه به بررسی معایب مختلف ارسال بار زمینی به ارمنستان، می‌پردازیم:

  • زمان پروسه ارسال بار زمینی به ارمنستان، نسبت به سایر روش‌های ارسال بیشتر است و زمان بیشتر نیاز دارد.
  • شرایط آب‌وهوایی مختلف، روی زمان و ارسال بار زمینی تأثیرگذارند و می‌توانند موجب به‌تعویق‌افتادن رسیدن به مقصد بشوند.
  • امنیت بارهایی که به‌صورت زمینی ارسال می‌شوند، نسبتاً کمتر است و ممکن است برای بارها اتفاقی بیافتند یا از نظر فیزیکی آسیب ببینند.
  • محدودیت پای مرزی نیز از سایر معایب روش زمینی است؛ زیرا عبور از گمرک پای مختلف کشورها می‌تواند زمان‌بر و پیچیده باشد.
  • نرخ سوخت نوسانات دارند و این نوسانات می‌توانند موجب تغییر در قیمت‌ها هزینه‌ها شوند.
  • در روش زمینی امکان ردیابی بار در لحظه وجود ندارد و نمی‌توانید به‌راحتی بار خود را رهگیری کنید.

به طور خلاصه، ارسال زمینی به ارمنستان اگرچه اقتصادی است؛ اما دارای معایبی مانند زمان طولانی‌تر، امنیت کمتر، تأثیرپذیری از شرایط آب‌وهوایی و پیچیدگی‌های اداری است.

بنابراین، انتخاب این روش برای کالاهایی مناسب است که به‌سرعت تحویل نیاز ندارند و هزینه برای شما اولویت بیشتری دارد.

مقایسه ارسال بار هوایی و ارسال بار زمینی به ارمنستان

درواقع مقایسه این دو روش جایز نیست؛ زیرا هر یک از این روش‌ها برای کالاها، نوع خدمات و قشر افراد خاصی مناسب هستند.

برای مثال افرادی که می‌خواهند بارهای خود را به‌سرعت به ارمنستان ارسال کنند، دغدغه‌ای درباره هزینه‌های بالاتر آن ندارند. این قضیه برای افرادی که می‌خواهند امنیت بیشتری برای بارهای ارسالی خود، داشته باشند نیز صادق است.

اما برای افرادی که کالا پای حجیم دارند یا بارهای سنگینی می‌خواهند به ارمنستان ارسال کنند، ارسال با هزینه کمتر، معیار مهم‌تری است.

برای انتخاب بهترین روش ارسال بار به ارمنستان، باید نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید. اگر سرعت تحویل برای شما اهمیت زیادی دارد، ارسال هوایی گزینه مناسبی است. اما اگر هزینه برای شما مهم‌تر است و کالاها سنگین و حجیم هستند، ارسال زمینی گزینه بهتری است.

 

ویژگی

ارسال هوایی

ارسال زمینی

سرعت

بسیار بالا

پایین

هزینه

بالا

پایین

امنیت

بالا

پایین

مناسب برای

کالاهای باارزش، فاسدشدنی، اورژانسی

کالاهای سنگین، حجیم، کم‌ارزش

محدودیت وزن و حجم

زیاد

کم

ارسال خرده بار به ارمنستان

ارسال خرده بار نیز از دیگر خدمات اصلی تاجران و افرادی است که قصد ارسال بار به ارمنستان را دارند، از آن استفاده می‌کنند. در این روش افرادی که نیاز به ارسال بارهای کمی به ارمنستان را دارند، مخاطب هدف هستند.

در این روش شما هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های ارسال می‌پردازید و بارهای خود را در زمان سریعی به ارمنستان ارسال می‌کنید.

برای ارسال خرده بار به ارمنستان، باتوجه‌به مدت زمانی که نیاز دارید، می‌توانید از روش‌های ارسال خرده بار هوایی و ارسال خرده بار دریایی، استفاده کنید.

شما می‌توانید برای ارسال خرده بار به ارمنستان می‌توانید از طریق شماره پای زیر با ما در تماس باشید.