یکی از مهم‌ترین خدماتی که بازرگانان و افرادی که به دنبال تجارت با دبی و امارات متحده عربی هستند، خدمت واردات بار از امارات به ایران است.

فهرست مطالب

شرکت تاسکو کارگو یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های حمل بین‌الملل از امارات به ایران است که با استفاده از روش‌های مختلف و با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان، بارهای شما را از امارات به ایران حمل می‌کند.

در ادامه این مقاله به روش‌های مختلف حمل بار از امارات به ایران و کالاهای که می‌توانید همراه خود به ایران ارسال کنید را برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید تصمیمی اصولی و درست برای واردات از امارات به ایران بگیرید.

هزینه‌های مختلف واردات بار از امارات به ایران به‌وسیله روش‌های مختلف، بسیار روی هزینه تمام شده شما اثرگذار است که پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با روش‌های حمل بار ازا امارات و هزینه‌های حمل بار آشنا شوید.

اگر به این سبک مقالات علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم از سایر مقالات نوشته شده تاسکو کارگو در زمینه بازرگانی، صادرات و واردات و ارسال بار بین‌الملل را نیز مطالعه کنید.

آشنایی با امارات متحده عربی

کشور امارات متحدهٔ عربی در واقع یک اتحادیه از هفت شیخ‌نشین کوچک به نام‌های ابوظبی (پایتخت امارات)، دبی، شارجه، عجمان، جیره، رأس‌الخیمه و ام‌القوین است که پس از استقلال از بریتانیا در ۲ دسامبر سال ۱۹۷۱ شکل گرفت.

سرانه تولید ناخالص این کشور، در حد ثروتمندترین کشورهای اروپای غربی مانند آلمان و فرانسه است. ازاین‌رو بازرگانان و شرکت‌های تجاری بسیاری از کشورها از جمله ایران، خواستار بازرگانی، صادرات و واردات کالا از امارات هستند.

خوشبختانه ما در شرکت تاسکو کارگو تمامی خدمات مربوط به صادرات و واردات از امارات متحده عربی را به‌تمامی افراد ارائه می‌دهیم تا بتوانید به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر به‌تمامی خدمات ارسال بار بین‌الملل دسترسی داشته باشید.

حمل بار از امارات به ایران | ارسال بار از امارات به ایران

از سال‌های گذشته تا کنون، کشور امارات متحده عربی خصوصاً شهر دبی، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های بازرگانان ایرانی در زمینه‌ی ترانزیت، واردات و ترخیص و به‌طورکلی حمل کالا به ایران بوده و یا بعضاً به‌عنوان مبدأ واردات و یا مقصد صادرات کالاها به ایران بوده است.

نزدیکی مسافت، حضور نمایندگی اکثریت شرکت‌های بین‌المللی، سرعت در انجام پروسه‌های گمرکی، قدرت انتخاب بالا، تعرفه‌های پایین گمرکی و… همه‌وهمه باعث شدند که تجار ایرانی را به سمت واردات بار از امارات به ایران سوق می‌دهد.

واردات بار از امارات به ایران

واردات بار از امارات به ایران یک فرایند تجاری مهم است که به دلیل روابط اقتصادی نزدیک‌بین این دو کشور و امکانات تجاری گسترده‌ای که در امارات وجود دارد، سالانه حجم زیادی از کالاها و محصولات از طریق این مسیر حمل‌ونقل وارد ایران می‌شود.

از اصلی‌ترین دلایل واردات بار از امارات به ایران می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

نزدیکی جغرافیایی دو کشور:

ایران و امارات متحده عربی به دلیل نزدیکی جغرافیایی که به یکدیگر دارند، قابلیت‌های ارسال بار و بازرگانی بسیار را برای بازرگانان و تجار ایران فراهم کرده تا از این طریق بتوانند به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر واردات بار از امارات به ایران را انجام دهند.

اقتصاد پیشرفته امارات متحده عربی:

کشور امارات متحده عربی و شهر دبی از مهم‌ترین مراکز تجاری در دنیا شناخته می‌شوند و کشورهای بسیاری با داشتن شعبه یا فعالیت در این کشور، موجب شده تا این کشور به کشور موردعلاقه بازرگانان ایرانی تبدیل شود.

ایرانیان می‌توانند از طریق امارات متحده عربی، باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین کالاهای جهانی را به ایران وارد کنند و این یکدیگر از مزایای واردات بار از امارات متحده عربی به ایران است. باتوجه‌به این موارد ذکر شده، واردات کالا از امارات  به ایران، یکی از گزینه‌های اقتصادی و استراتژیک برای بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی است.

چرا امارات یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران است؟

امارات باتوجه‌به اقتصاد پویا و نقش کلیدی خود به‌عنوان هاب تجاری منطقه، به یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران تبدیل شده است. عوامل متعددی دراین‌رابطه نقش دارند.

امارات متحده عربی با داشتن زیرساخت‌های حمل‌ونقل قوی توانسته به‌خوبی در تجارت‌های جهانی فعالیت داشته باشد و قوی به فعالیت خود ادامه دهد.

داشتن این امکانات و زیرساخت‌ها به‌خوبی انتقال کالاهای مختلف را برای شما تسهیل می‌کند و نمی‌توانید به‌راحتی به امارات متحده عربی بار ارسال یا وارد کنید.

از دیگر عوامل مهم در فعالیت‌های اقتصادی ایران و امارات می‌توانیم به موقعیت استراتژیک این کشور اشاره کنیم که موجب شده تا بازرگانان ایرانی به بازارهای جهانی اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا دسترسی داشته باشند

امارات متحده عربی به دروازه‌ای برای صادرات و واردات کالا به ایران تبدیل شده به‌گونه‌ای که شما می‌توانید به‌راحتی به گسترده‌ترین شبکه‌های ارسال و تأمین بار از امارات به ایران دسترسی داشته باشید.

روش‌های حمل بار از امارات به ایران | چه روش‌هایی برای ارسال بار از امارات به ایران وجود دارد؟

برای واردات کالا از امارات به ایران، چند روش حمل‌ونقل اصلی وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب بهترین روش بستگی به نوع کالا، زمان تحویل موردنیاز و هزینه‌های موردنظر دارد.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که منصفانه‌ترین قیمت‌ها را برای ارسال سریع بارها از امارات به ایران به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو به‌منظور دریافت مشاوره رایگان برای حمل بار از امارات به ایران در ارتباط باشید.

حمل هوایی بار از امارات به ایران | ارسال بار هوایی از امارات به ایران

ارسال بار  هوایی از امارات به ایران یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های ارسال بار از امارات به ایران است که توسط افراد بسیاری از این روش برای ارسال بارهای خود به ایران استفاده می‌کنند.

روش ارسال بار هوایی از امارات به ایران بیشتر برای کالاهایی استفاده می‌شوند که ارزش بالایی دارند که از وزن و حجم کمی برخوردارند و باید در سریع‌ترین زمان ممکن به ایران ارسال شوند.

بیشتر لوازم الکترونیک یا تجهیزات پزشکی و بارهای مهم تجاری از امارات به ایران به این روش ارسال می‌شوند. کالاهایی هم که نیاز به ارسال سریع دارند، از طریق روش ارسال بار هوایی برای حمل بار از امارات به ایران استفاده می‌کنند

مزایا و معایب ارسال بار هوایی از امارات به ایران

روش ارسال بار هوایی از امارات به ایران نیز مانند سایر روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد که شما باتوجه‌به نیاز خود، هزینه‌ها و زمان موردنیاز برای ارسال، می‌بایست مناسب‌ترین روش را برای ارسال بارهای خود انتخاب کنید.

از مزایای ارسال بار هوایی از امارات به ایران می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

– سرعت بالا: کالاهای ارسالی به‌سرعت به مقصد می‌رسند، معمولاً ظرف 1 تا 3 روز.

– ایمنی بالا: حمل هوایی معمولاً کمتر در معرض خطرات فیزیکی و آسیب‌دیدگی قرار دارد.

از معایب ارسال بار هوایی از امارات به ایران می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

– هزینه بالا: حمل هوایی نسبت به سایر روش‌های حمل‌ونقل، هزینه بیشتری دارد.

– محدودیت در حجم و وزن کالا: این روش برای کالاهای حجیم یا سنگین به‌صرفه نیست.

ارسال بار هوایی از امارات به ایران

حمل دریایی بار از امارات به ایران | ارسال بار دریایی از امارات به ایران

حمل دریایی از امارات به ایران نیز یکی دیگر از روش‌های ارسال بار و حمل بار به ایران است. حمل دریایی از طریق بنادر امارات، به‌ویژه بندر جبل علی، یکی از اصلی‌ترین روش‌های انتقال کالاهای حجیم و سنگین از امارات به ایران است.

شما می‌توانید برای ارسال بار دریایی از امارات به ایران، از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

حمل بار از امارات متحده عربی و دبی به ایران با بهترین قیمت بازار با تاسکو کارگو

در ادامه با مزایا و معایب ارسال بار دریایی از امارات به ایران آشنا می‌شویم:

مزایای ارسال بار دریایی از امارات به ایران عبارت‌اند از:

– هزینه پایین‌تر: نسبت به حمل هوایی، حمل دریایی اقتصادی‌تر است.

– حمل بارهای حجیم: این روش برای کالاهایی که حجم و وزن زیادی دارند، بسیار مناسب است.

معایب ارسال بار دریایی از امارات به ایران عبارت‌اند از:

– زمان بیشتر: حمل دریایی زمان بیشتری نسبت به حمل هوایی نیاز دارد (معمولاً بین 10 تا 20 روز).

– احتمال تأخیر: به دلیل شرایط جوی و ترافیک دریایی، احتمال تأخیر در این روش وجود دارد.

ارسال بار هوایی از ایران به امارات متحده عربی

از دیگر خدمات شرکت تاسکو کارگو می‌توانیم به ارسال بار هوایی از ایران به امارات متحده عربی اشاره کنیم که شما می‌توانید از طریق پایانه ارسال بار فرودگاه شهید بهشتی و پایانه ارسال بار فرودگاه امام خمینی، برای ارسال بارهای موردنظر خود به امارات و دبی اقدام کنید.

اگر می‌خواهید درباره ارسال بار هوایی از ایران به امارات متحده عربی اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق دکمه زیر به مقاله و صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ارسال بار از ایران به امارات متحده عربی

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید و برای ارسال بار هوایی از ایران به امارات اقدام کنید.

ارسال بار هوایی از امارات به ایران با تاسکو کارگو

مقایسه روش های ارسالی بار از امارات به ایران

روش حمل‌ونقل

سرعت

هزینه

ظرفیت

مناسب برای

دریایی

کم

پایین

بالا

کالاهای حجیم و سنگین

هوایی

بالا

بالا

محدود

کالاهای ارزشمند و نیازمند تحویل سریع

زمینی

متوسط

متوسط

متوسط

کالاهای منطقه‌ای

انتخاب شرکت معتبر برای حمل بار از امارات | معتبرترین شرکت حمل بار از امارات به ایران

از مهم‌ترین اقدامات حمل بار از امارات به ایران، انتخاب شرکتی معتبر برای ارسال یکی از مهم‌ترین گام‌ها در فرایند واردات، انتخاب شرکت حمل‌ونقل معتبر است. یک شرکت حمل‌ونقل حرفه‌ای باید دارای ویژگی‌هایی باشد که امنیت، سرعت و هزینه مناسب حمل بار را تضمین کند.

از سری معیارها برای انتخاب یک شرکت حمل‌ونقل معتبر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

شفافیت در اعلام هزینه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که شرکت شما را در جریان تمامی هزینه‌ها به‌صورت شفاف و دقیق بگذارد تا بتوانید به‌درستی برای هزینه‌های ارسال بار خود از امارات به ایران تصمیم‌گیری کنید.

از دیگر مواردی که برای انتخاب یک شرکت حمل‌ونقل معتبر باید به آن توجه کنید، میزان تجربه و سابقه کاری است که نشان‌دهنده مهارت شرکت برای ارسال بارهای موردنظر شماست.

از دیگر موارد یک شرکت معتبر برای ارسال بارهای بین‌المللی از امارات جبهه ایران نمی‌توانیم به قابلیت‌های نظارت و پیگیری بار اشاره کنیم به‌گونه‌ای که شما بتوانید در لحظه موقعیت بار خود را رصد کنید.

اگر به دنبال شرکتی معتبر برای ارسال بار از امارات به ایران هستید که تمامی ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشد، پیشنهاد ما به شما شرکت تاسکو کارگو است.

شرکت تاسکو کارگو با داشتن بیش از 13 سال سابقه در زمینه حمل بار بین‌الملل و ارسال بارهای بین‌المللی از ایران به سراسر دنیا، قطعاً مطمئن‌ترین انتخاب برای شما است که می‌خواهید بارهای خود را از امارات به ایران ارسال کنید. برای واردات کالا از امارات به ایران و دریافت مشاوره رایگان در خصوص حمل بارهای بین‌المللی می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در ارتباط باشید.

مزایای انتخاب تاسکو کارگو برای شرکت معتمد واردات کالا از امارات به ایران

  • امکان رزرو نوبت برای ارسال بارهای هوایی و بارهای دریایی
  • ارسال بارها و کالاهای ترانزیت از فرودگاه‌ها و بنادر مختلف
  • بهره‌مند از دفتر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و امام خمینی تهران
  • انجام تشریفات برای صادرات و واردات در کشور امارات
  • انتقال کالا از مناطق آزاد تجاری به قلمرو های اصلی
  • ارسال بارها با بالاترین سرعت
  • امکان ارائه قبض انبار فوری
  • صدور انواع مجوزهای موردنیاز برای حمل بارهای مختلف
  • صدور سندهای گمرکی برای حمل بار
  • امکان حمل بارهای خطرناک
  • امکان حمل بارهای حساس و پرشبل
  • ارائه خدمات ارسال درب‌به‌درب
  • ارائه خدمات بسته‌بندی‌های صادراتی به امارات
  • ارائه خدمات انبارداری بارهای صادراتی به امارات
  • انجام تمامی تشریفات گمرکی و مراحل گمرکی در امارات متحده عربی
  • در صورت نیاز ارائه خدمات مرتبط با ترخیص کالا در ایران و امارات
  • امکان دریافت بارهای صادراتی شما در مرکز انبارهای شرکت تاسکو کارگو و درب منزل

مراحل واردات بار از امارات به ایران کدام‌اند؟ | آشنایی با مراحل واردات بار از امارات به ایران

برای انجام واردات کالا از امارات به ایران می‌بایست مراحلی را طی کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن بارهای موردنظر خود را از امارات به ایران حمل و وارد کنید.

واردات کالا از امارات شامل چند مرحله اصلی است که در هر یک از این مراحل، مدارک و فرایندهای خاصی باید رعایت شوند. این مراحل شامل:

تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز برای حمل از امارات و دبی به ایران

در این مرحله شما باید مدارک مورد نیاز برای واردات کالا از امارات به ایران را تهیه و برای ارسال ارائه کنید، از این مدارک می‌توانیم به فاکتور تجاری، بارنامه، و مجوزهای لازم و… اشاره کنیم.

ثبت سفارش و ارسال بار به ایران

در این مرحله شما می‌بایست روش مورد نظر خود برای ارسال بار را انتخاب میکنید و تصمیم میگیرید که بارهای خود را به صورت هوایی یا به صورت دریایی از امارات به ایران حمل کنید. پس از این مرحله کافیه که برای ارسال بار نوبت بگیرید.

برای این مرحله و ارسال بار از امارات متحده عربی و دبی به این می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باششید و بهترین و مطمئن‌ترین راه را انتخاب کنید.

ترخیص کالا در ایران

در سومین مرحله از مراحل حمل بار از دبی به ایران، میبایست مدارک لاززم برای ترخیص بارهای خود را گمرکات ایران فراهم و ارائه کنید تا بتوانید بارهای مورد نظر خود را ترخیص کنید.

مدارک موردنیاز برای واردات و ترخیص کالا از امارات کدام‌اند؟

به‌طورکلی برای واردات کالا از دبی و ترخیص کالا از گمرک ایران، مدارک زیر موردنیاز است:

– فاکتور تجاری: این مدرک شامل اطلاعات مربوط به کالا و قیمت آن است.

– بارنامه حمل: مدرکی که توسط شرکت حمل‌ونقل صادر می‌شود و حاوی جزئیات حمل بار است.

– مجوزهای مربوطه: بسته به نوع کالا، ممکن است نیاز به مجوزهای خاصی مانند مجوز بهداشت یا استاندارد باشد.

– اظهارنامه گمرکی: این مدرک برای اعلام جزئیات کالا به گمرک و تعیین مالیات‌ها و عوارض استفاده می‌شود.

هزینه های حمل و واردات بار از امارات به ایران

هزینه‌های حمل‌ونقل و واردات از امارات به ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه‌ها شامل:

– نوع کالا: برخی کالاها نیاز به حمل خاصی دارند که هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.

– وزن و حجم کالا: هرچه کالا سنگین‌تر و حجیم‌تر باشد، هزینه حمل آن بیشتر خواهد بود.

– روش حمل‌ونقل: حمل هوایی معمولاً هزینه بیشتری نسبت به حمل دریایی دارد.

– هزینه‌های گمرکی و ترخیص: این هزینه‌ها بسته به نوع کالا و ارزش آن متفاوت هستند.

فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه حمل و واردات | عوامل مؤثر بر قیمت ارسال بار از دبی به ایران

چندین عامل در تعیین هزینه نهایی حمل و واردات کالا نقش دارند:

  1. روش حمل‌ونقل: انتخاب بین حمل هوایی و دریایی به شدت بر هزینه تأثیر می‌گذارد.
  2. فصل واردات: در برخی فصول، به دلیل تقاضای بالا یا شرایط آب‌وهوایی، هزینه‌های حمل ممکن است افزایش یابد.
  3. مقصد نهایی: هزینه‌های گمرکی و مالیات‌های محلی در ایران می‌تواند بر هزینه نهایی تأثیرگذار باشد.

انواع کالاهای قابل‌حمل از امارات به ایران | چه کالاهایی را نمی‌توانید از طریق دبی به ایران وارد کنید؟

امارات به‌عنوان یک هاب تجاری جهانی، امکان واردات طیف گسترده‌ای از کالاها به ایران

 را فراهم می‌کند. این بدین معناست که شما می‌توانید کالاهای بسیار را به ایران وارد و از امارات به ایران حمل کنید. برخی از کالاهایی که معمولاً از امارات وارد ایران می‌شوند شامل:

  1. قطعات الکترونیکی: قطعات کامپیوتری، موبایل و تجهیزات الکترونیکی.
  2. تجهیزات پزشکی: دستگاه‌های پزشکی و تجهیزات درمانی.
  3. ماشین‌آلات صنعتی: تجهیزات مورد نیاز برای کارخانجات و صنایع بزرگ.
  4. مواد اولیه طبیعی و صنعتی: مواد اولیه‌ای که در صنایع مختلف ایران استفاده می‌شود.

چالش‌های ارسال بار از امارات به ایران | برای حمل بار از امارات به ایران چه چالش‌هایی دارید؟

یکی از چالش‌های اصلی در حمل بار از امارات به ایران، تحریم‌های بین‌المللی است که ممکن است باعث ایجاد مشکلات در مبادلات مالی و بانکی شود. همچنین، تأخیرهای گمرکی و نوسانات ارزی می‌تواند چالش‌هایی برای تجار ایجاد کند.

به این منظور شما می‌توانید برای حل چالش‌های احتمالی که پیشروی شماست، از کارشناسان خبره تاسکو کارگو کمک بگیرید تا بتوانید تمامی کالاهای موردنظر خود را از دبی به ایران وارد کنید.

پرسودترین کالاهای ارسالی از امارات به ایران کدام‌اند؟ | آشنایی با پرسودترین کالاهای وارداتی از امارات به ایران

به دلایل مختلفی مثل عرضه و تقاضا و تولیدات داخلی، برخی از کالاها برای واردات ادبی به ایران مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند و شما می‌توانید از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید.

پرسودترین کالاهای وارداتی از امارات به ایران عبارت‌اند از:

حمل لوازم جانبی موبایل از امارات به ایران

واردات و حمل لوازم جانبی موبایل از دبی و امارات به ایران از پرسودترین کالاهای وارداتی به ایران هستند. این کالاها به‌گونه‌ای هستند که تمامی اقشار جامعه به لوازم جانبی موبایل نیاز دارند.

امارات متحده عربی نیز به دلیل حضور برندهای معتبر چینی و باوجود پیشرفته‌ترین محصولات دیجیتال و لوازم جانبی موبایل، بهترین مبنا برای بازرگانی و حمل از امارات به ایران برای شما است.

حمل لوازم‌یدکی ماشین و موتور از امارات به ایران

لوازم‌یدکی خودرو از سری محصولات پرطرف‌دار هستند که روزبه‌روز با ساخته‌شدن ماشین‌های جدید و ارائه به بازار، نیاز روزافزون به لوازم‌یدکی ماشین و خودرو بیشتر و بیشتر از قبل مورد تقاضا است.

واردات و خرید قطعات و لوازم‌یدکی خودرو از امارات و دبی و واردات به ایران از پرسودترین شغل‌ها و کالاها برای وارداتت که نباید از آن غافل شد!

حمل قطعات الکترونیک از امارات به ایران

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و وجود تنوع در محصولات مختلف دیجیتال و الکترونیک، قطعات دستگاه‌های الکترونیک بیش‌ازپیش موردنیاز است و این کالا را به یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی به ایران تبدیل کرده است.

حمل پوشاک از امارات به ایران

پوشاک نیز از سایر محصولات پرسود برای واردات از امارات به ایران است. پوشاک یکی از کالاهای مصرفی است که هر روزه توسط افراد مختلف جایگزین می‌شوند و نیاز به پوشاک بیشتر از قبل حس می‌شود.

واردات پوشاک از دبی و امارات می‌تواند سود خوبی را نصیب شما کند پس از آن غافل شوید!

پرسش‌های متداول در خصوص واردات از امارات به ایران

  1. آیا امکان پیگیری آنلاین بار در حین حمل‌ونقل وجود دارد؟

   بله، ما در شرکت تاسکو کارگو، امکان پیگیری لحظه‌ای بارهای ارسالی خود را از طریق سامانه آنلاین خود را فراهم می‌کند.

 

  1. چه نوع کالاهایی از امارات به ایران وارد می‌شوند؟

   طیف گسترده‌ای از کالاها شامل قطعات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، ماشین‌آلات صنعتی و مواد اولیه را میتوانید از امارات ممتحده عربی، به ایران وارد کنید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر برای مواردی وارداتی از امارات به ایران، از طریق شماره های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید:

“شماره تماس”

 

  1. هزینه حمل هوایی و دریایی چه تفاوت‌هایی دارند؟

   حمل هوایی سریع‌تر اما گران‌تر است، درحالی‌که حمل دریایی زمان بیشتری می‌برد؛ ولی هزینه کمتری دارد. برای مشاوره رایگان برای روش های ارسال بار از امارات به ایران، از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید:
“شماره تماس”

 

  1. آیا امکان ارسال خرده بار نیز وجود دارد؟

   بله، شرکت تاسکو کارگو خدمات حمل خرده بار از امارات به ایران را نیز ارائه می‌دهد. شما میتوانید خرده بار های خود را از طریق ارسال هوایی از امارات به ایران یا از طریق حمل کانتینری، به ایران وارد کنید.

 

  1. مدارک لازم برای ترخیص کالا از گمرک چیست؟

   فاکتور تجاری، بارنامه، مجوزهای مربوطه و اظهارنامه گمرکی.