کنیا

کنیا که یکی از کشورهای شرق قاره آفریقا است، با مناظر بی‌نظیر خود، مقصد مسافرت و ارسال بار برخی افراد شده است. مجموعه تاسکو کارگو برای ارسال بار به کنیا خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که برخی از خدمات تاسکو کارگو برای ارسال بار به کنیا عبارت‌اند از:

فهرست مطالب

  • مشاوره رایگان برای ارسال بار و صادرات به کنیا
  • پیکاپ و حمل بار
  • بسته‌بندی تخصصی صادراتی به کنیا
  • خدمات انبارداری برای بارهای صادراتی به کنیا
  • دریافت مجوزهای صادراتی به کنیا
  • و…

اگر می‌خواهید در خصوص روش‌های ارسال بار به کنیا، مراحل و هزینه‌های این روش ارسال اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اگر به این سبک مقالات علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سایر مقالات تاسکو کارگو در خصوص صادرات، ارسال بار و فریت بار نوشته شده، دیدن فرمایید.

“وبلاگ”

اگر به دنبال ارسال بار به کنیا و سایر کشورهای قاره آفریقا هستید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که بهترین و تخصصی‌ترین مجموعه ارسال بار هوایی به کنیا، قطعاً مجموعه تاسکو کارگو است.

ارزان‌ترین نرخ ارسال بار به کنیا با تاسکو کارگو | ارزان‌ترین نرخ فریت بار به کنیا

داشتن سابقه طولانی ۱۳ساله تاسکو کارگو و هلدینگ بین‌المللی تعطیلات آرام در ایران و بخصوص اصفهان، هر روزه به اقصی‌نقاط دنیا بارهای هوایی، زمینی و دریایی ارسال می‌کند که کشور کنیا نیز یکی از مقاصد ارسالی تاسکو کارگو است.

تاسکو کارگو برای بارهای هوایی و مسیرهای هوایی خود، از معتبرترین خطوط هوایی برای ارسال بار همکاری می‌کند و همین مورد باعث شده تا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند.

اگر به دنبال ارسال بار به کنیا هستید، مجموعه تسکو کارگو بهترین انتخاب شماست.

خدمات تاسکو کارگو برای ارسال بار به کنیا

تاسکو کارگو برای مقصد کنیا و ارسال بار به کنیا، خدمات بسیاری را ارائه می‌دهد که در ادامه به بررسی و معرفی برخی از خدمات تاسکو کارگو برای ارسال بار هوایی به مقصد کنیا می‌پردازیم:

ارسال اضافه‌بار مسافرین به کنیا

یکی از مشکلاتی که مسافرین به کنیا با آن مواجه هستند، جریمه اضافه‌بار است که ممکن است برای بیشتر افراد، پرداخت آن زیاد است. در میان خدمت ارسال اضافه‌بار مسافرتی به کنیا به شما کمک می‌کند تا این مشکل را برای شما حل کند.

ارسال اضافه‌بار مسافرین به کنیا به‌صورت فریت، هزینه کمتری نسبت به جریمه اضافه‌بار مسافری دارد و همین مورد باعث شده تا مسافرین بارهای خود را به‌صورت فریت به کنیا ارسال کنند تا بخواهند جریمه اضافه‌بار پرداخت کنند.

شما می‌توانید بارهای اضافه خود را به‌تمامی شهرهای کنیا ارسال کنید و در سریع‌ترین زمان بارهای خود را در کنیا تحویل بگیرید.

بسته‌بندی بارهای صادراتی به کنیا

یکی دیگر از خدمات پرطرف‌دار تاسکو کارگو برای ارسال بار و صادرات به کنیا، خدمت بسته‌بندی بارهای صادراتی به کنیا است.

تفاوتی ندارد شما می‌خواهید وسایل منزل خود را به کنیا ارسال کنید یا می‌خواهید محصولات کشاورزی و… را به کنیا صادر کنید، در هر مورد تاسکو کارگو می‌تواند به شما برای بسته‌بندی بارهای صادراتی خود کمک کند.

برای خدمات بسته‌بندی بارهای صادراتی به کنیا می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

اگر می‌خواهید با انواع بسته‌بندی بارهای صادراتی به کنیا، آشنا شوید، از طریق دکمه زیر از مقاله نوشته شده در خصوص انواع بسته‌بندی بارهای صادراتی به کنیا، دیدن کنید.

“انواع بسته‌بندی بارهای صادراتی به کنیا”

ارسال بارهای تجاری به کنیا

در سال‌های اخیر میزان مراودات و تجارت بین بازرگانان ایرانی و کنیایی بیشتر از قبل شده ازاین‌رو بازرگانان و تاجران نیاز به خدمات ارسال بارهای تجاری به کنیا هستند.

برخی از شرکت‌ها و تولیدی‌ها نیز به دنبال ارسال نمونه‌های تجاری به کنیا هستند (سمپل‌های تجاری) که می‌توانند از خدمات ارسال بارهای تجاری به کنیا تاسکو کارگو بهره‌مند شوند.

اگر به دنبال خدمات ارسال بارهای تجاری به کنیا هستید، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

انبارداری بارهای صادراتی به کنیا | انبارداری بار پیش از ارسال به کنیا

اگر می‌خواهید قبل از صادرات یا ارسال بار خود به کنیا، بار خود را نگهداری یا انبار کنید، قطعاً خدمت انبارداری بارهای صادراتی تاسکو کارگو برای شما مناسب است.

شرکت تاسکو کارگو به‌منظور عدم نگرانی افراد و بازرگانان از وضعیت بار یا امنیت بار خود، به افراد این امکان را می‌دهد که بارهای خود را در انبار تاسکو کارگو، نگهداری کنند.

انبارداری برای کنیا، به‌منظور موارد زیر استفاده می‌شود:

  • نگهداری بار پیش از ارسال
  • نگهداری از بارهای پرش بل و حساس
  • نگهداری از بارهایی که نیاز به امنیت دارند
  • نگهداری از بارهای آفلود شده
  • نگهداری بار برای بسته‌بندی و نوبت ارسال

برای استفاده از خدمات انبارداری بار های صادراتی به کنیا تاسکو کارگو، از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

09132178109

09130864170

03136736700-5

مراحل ارسال بار فریت به کنیا چیست؟ | آشنایی با مراحل ارسال بار هوایی به کنیا

ارسال بار فریت به کنیا مراحل مختلفی دارد که در ادامه به‌صورت مرحله‌به‌مرحله برای شما شرح می‌دهیم تا بیشتر با روند ارسال بار هوایی به کنیا به کمک تاسکو کارگو، آشنا شوید. این مراحل شامل چند گام ساده است:

مرحله 0: دریافت مشاوره رایگان برای ارسال بار به کنیا

پیش از آماده‌سازی یا ارسال بار خود به کنیا، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر یا راه‌های ارتباطی با کارشناسان تاسکو کارگو مشاوره رایگان دریافت کنید. این مشاوره شامل انتخاب روش ارسال، زمان مناسب ارسال، به‌صرفه‌ترین روش و حتی انتخاب نوع بسته‌بندی بار شما می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه یک ارسال به‌موقع و بدون دغدغه به کنیا، ابتدا با کارشناسان تاسکو کارگو مشورت کنید.

مرحله 1: تحویل بار به کارشناسان تاسکو کارگو

در این مرحله، شما باید بار خود را به دفتر تاسکو کارگو تحویل دهید یا با هماهنگی کارشناسان، بار خود را به انبار شرکت ارسال کنید. شما حتی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ما بارهای شما را پیکاپ کنیم.

پس از دریافت بار، مراحل آماده‌سازی و ارسال آن آغاز می‌شود. شما می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید که نوبت رزرو کنید یا برای خدمات پیکاپ بار هماهنگی‌های لازم را انجام دهید:

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

مرحله 2: بسته‌بندی بارهای ارسالی به کنیا

کارشناسان تاسکو کارگو باتوجه‌به نوع و ماهیت بار شما، بهترین نوع بسته‌بندی را انتخاب می‌کنند تا بارها به‌صورت تخصصی و استاندارد بسته‌بندی شوند. بسته‌بندی مناسب بارهای صادراتی به کنیا، موجب می‌شود تا بارهای شما سالم بمانند و دچار مشکل نشوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاوره در زمینه بسته‌بندی، می‌توانید با کارشناسان تاسکو کارگو تماس بگیرید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

مرحله 3: حمل بار به فرودگاه و آماده‌سازی برای ارسال

در این مرحله، بارهای شما به یکی از فرودگاه‌های شهید بهشتی یا امام خمینی انتقال داده می‌شوند و در صف ارسال قرار می‌گیرند. پس از انجام مراحل گمرکی فرودگاه، بارها در صف لودینگ قرار می‌گیرند و برای ارسال به کنیا آماده می‌شوند.

اگر می‌خواهید درباره باربری فرودگاه‌های ایران اطلاعات بیشتری کسب کنید، از طریق دکمه زیر مطالعه کنید.

باربری فرودگاه اصفهان – باربری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

مرحله 4: تحویل بار در کنیا

پس از رسیدن بار به کنیا، شما یا نماینده رسمی شما می‌تواند با ارائه مدارک شناسایی، بار را تحویل گرفته و آن را از گمرک کنیا ترخیص کند. لازم به ذکر است تاسکو کارگو تا آخرین لحظه که بار شما به مقصد برسد، همراه و پشتیبان شماست.

هزینه‌های ارسال بار به کنیا چقدر است؟ | قیمت ارسال بار به کنیا

برای محاسبه هزینه‌های ارسال بار به کنیا، ابتدا باید روش حمل‌ونقل موردنظر خود را انتخاب کنید، زیرا هزینه‌های ارسال بار دریایی و هوایی تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. انتخاب روش مناسب به عواملی مانند سرعت ارسال، نوع بار، و مسافت بستگی دارد.

ازآنجایی‌که کنیا در شرق آفریقا واقع شده و مسافتی طولانی از بسیاری از نقاط جهان دارد، انتخاب دقیق روش حمل بسیار اهمیت دارد تا بار شما به‌موقع به مقصد برسد و با مشکلی مواجه نشود.

 

پس از انتخاب روش حمل، باید به سایر عوامل مؤثر در هزینه‌های ارسال بار به کنیا نیز توجه کنید. این عوامل می‌توانند به‌شدت بر قیمت نهایی تأثیر بگذارند. در ادامه برخی از این عوامل مهم را فهرست کرده‌ایم:

وزن بار

هرچه وزن بار بیشتر باشد، هزینه ارسال افزایش می‌یابد. همچنین شما می‌توانید با درنظرگرفتن وزن بار خود، هزینه‌های خود را به دست آورید. محدوده وزنی‌های ارسال بار به کنیا، عبارت‌اند از:

تا چهل و پنج کیلوگرم

 از یک‌صد تا سیصد کیلوگرم

 از سیصد تا پانصد کیلوگرم

 از پانصد تا یک هزار کیلوگرم

 از یک هزار کیلوگرم به بالا

حجم بار

حجم بار و فضای اشغالی آن در وسیله نقلیه نیز از عوامل مهم در تعیین هزینه است.

هزینه‌های گمرکی

قوانین گمرکی کنیا و تعرفه‌های مربوطه باید موردتوجه قرار گیرند، زیرا ممکن است در برخی موارد هزینه‌های اضافه‌ای به بار تحمیل شود. برای بارهای تجاری نیز هزینه‌های گمرکی جدا باید محاسبه شوند.

بسته‌بندی بار

نحوه بسته‌بندی و استفاده از مواد حفاظتی مناسب نیز می‌تواند بر هزینه تأثیرگذار باشد، به‌ویژه برای کالاهای حساس. استفاده از بسته‌بندی مناسب برای بارهای صادراتی به کنیا بسیار حائز اهمیت است.

ماهیت بار

نوع بار نیز بسیار مهم است. برای مثال، بارهای حساس، بارهای نیازمند دمای خاص (یخچالی) یا بارهایی که به شرایط حمل ویژه‌ای نیاز دارند، هزینه‌های بیشتری به همراه دارند.

با درنظرگرفتن این عوامل، می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای ارسال بار به کنیا داشته باشید و از بروز هزینه‌های غیرمنتظره جلوگیری کنید.

هزینه ارسال بار به شهرهای مختلف کنیا

هزینه ارسال بار به شهرهای مختلف کنیا با یکدیگر بسیار متفاوت است. هر یک از شرکت‌های هواپیمایی تعرفه‌های مختلفی برای شهرهای مختلف کنیا دارند که بسیار روی هزینه‌های آن تأثیر دارند.

پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف کنیا، از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید و از هزینه ارسال بار به شهرهای مختلف کنیا، مطلع شوید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

ارسال بار به نایروبی | ارسال بار هوایی به نایروبی

شهر نایروبی که پایتخت کنیا است، روش‌های ارسال بار مختلفی دارد که شما می‌توانید از این روش‌ها برای ارسال بار به نایروبی استفاده کنید. از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها، ارسال بار هوایی است که از طریق فرودگاه‌ امام خمینی انجام می‌شود.

شما پس از دریافت مشاوره رایگان از تاسکو کارگو و هماهنگی برای بسته‌بندی بارهای صادراتی خود، بارهای شما در صف ارسال به نایروبی قرار می‌گیرند تا هرچه سریع‌تر، بارهای شما به نایروبی ارسال شوند.

ارسال بار به نایروبی کنیا، ممکن است بسته به نوع بار، شرکت ارسال‌کننده و خطوط هوایی بین 2 الی 7 روز به طول بیانجامد.

تاسکو کارگو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به‌صورت آنلاین و در لحظه بار ارسالی خود به نایروبی را رهگیری کنید، تنها کافی‌ست از کارشناسان تاسکو کارگو درخواست کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی برای ارسال بار به نایروبی، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

هزینه ارسال بار به نایروبی چقدر است؟ | قیمت ارسال بار به نایروبی

هزینه‌های ارسال بار هوایی به نایروبی باتوجه‌به روش ارسال، وزن و حجم بار ارسالی  و نوع کالا می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این تضمین را به شما می‌دهیم که تاسکو کارگو بهترین قیمت را برای ارسال بار به نایروبی، ارائه می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه‌های ارسال بار به نایروبی، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو در تماس باشید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5

صادرات بار به کنیا باقیمت‌های رقابتی

تیم بازرگانی و صادرات تاسکو کارگو با تلاش برای ارائه خدمات صادراتی به شما تجار و بازرگانان عزیز، خدمات ارسال بار به کنیا و صادرات بار به کنیا را با بهترین قیمت و قیمت‌های رقابتی فراهم کرده‌اند.

شما می‌توانید از سرویس صادرات بار به کنیا تاسکو کارگو، برای صادرات هر نوع بار مجاز استفاده کنید. ایران نیز در سال‌های اخیر میزان صادرات خود را به کنیا افزایش داده است. برخی از محصولات و مواردی که می‌توانید به کنیا صادر کنید، عبارت‌اند از:

  • محصولات پتروشیمی و مشتقات نفت
    • مواد پلیمری
    • پلاستیک‌ها و پلیمرهای صنعتی
    • فرآورده‌های نفتی مانند قیر و روانکارها
  • محصولات غذایی
    • خرما
    • پسته
    • زعفران
    • انواع آجیل و خشکبار
  • محصولات صنعتی و ماشین‌آلات
    • ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی
    • وسایل نقلیه و قطعات یدکی خودرو
    • تجهیزات و لوازم برقی
  • دارو و تجهیزات پزشکی
    • داروهای انسانی
    • محصولات بهداشتی
    • تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی
  • مواد ساختمانی
    • کاشی و سرامیک
    • سنگ‌های ساختمانی
    • محصولات فولادی و آهن‌آلات
  • مواد شوینده و بهداشتی
    • انواع صابون و مواد شوینده
    • محصولات آرایشی و بهداشتی

اگر محصولاتی که شما می‌خواهید صادر کنید جزو دسته محصولات ذکر شده هستند، پس مشکلی برای صادرات و ارسال آنها نخواهید داشت و می‌توانید به‌راحتی بارهای خود را به کنیا صادر کنید.

اگر برای محصولات صادراتی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان تاسکو کارگو، تماس بگیرید تا از مجاز بودن محصولات صادراتی خود، مطمئن شوید.

انبار و بسته بندی – 09026771390

بازرگانی خارجه – 09130238461

کارشناس تامین – 09026771377

مدیرعامل مجموعه – 09132178109

رییس هیئت مدیره – 09130864170

خطوط شرکت – 03136736700-5